Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nja, vil ikke si at Reina er best i verden, men det kan han fort bli så ville ikke byttet ham jeg heller. Dog ville jeg lett byttet ut VDS. Han er rett og slett oppskrytt. God straffekeeper, men ikke så mye mer.

 

Reina er helt i toppen når det gjelder utspark / utkast. Han er muligens PLs beste når det gjelder straffer, og han er fantastisk på streken. En OK keeper når det gjelder feltarbeid, men hans egenskaper MED ball veier flott opp for det.

 

Men best i verden? Jeg vil ikke påstå det. Men jeg ville forsatt ikke byttet han mot noen i verden

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar
nja, vil ikke si at Reina er best i verden, men det kan han fort bli så ville ikke byttet ham jeg heller. Dog ville jeg lett byttet ut VDS. Han er rett og slett oppskrytt. God straffekeeper, men ikke så mye mer.

 

Reina er helt i toppen når det gjelder utspark / utkast. Han er muligens PLs beste når det gjelder straffer, og han er fantastisk på streken. En OK keeper når det gjelder feltarbeid, men hans egenskaper MED ball veier flott opp for det.

 

Men best i verden? Jeg vil ikke påstå det. Men jeg ville forsatt ikke byttet han mot noen i verden

 

Det ville heller ikke jeg gjort, og jeg mener at Reina er en bedre keeper enn det VDS er.

Lenke til kommentar
nja, vil ikke si at Reina er best i verden, men det kan han fort bli så ville ikke byttet ham jeg heller. Dog ville jeg lett byttet ut VDS. Han er rett og slett oppskrytt. God straffekeeper, men ikke så mye mer.

Haha, du kødder nå håper jeg. Om ikke, så mener jeg at du bør se mere United kamper. Greit at han ikke har spilt opp mot sitt beste i år, men han er drar jo på åra.

Lenke til kommentar
Resten er de på det jevne utenom Vidic som er bedre enn noen Liverpool-stopper.
United har langt flere klassespillere enn Liverpool og Ronaldo er bedre enn Gerrard, så midtbanespiller teorien din røyk greit. Torres er den beste spissen, men United har 3 kvalitetsspisser samt to gigatalenter i Welbeck og Macheda. Ferdinand er også bedre enn noen av stopperne til Liverpool, noe hele den bakre fireren er. Evra vs Aurelio liksom...

 

Reina er bedre enn Vds, ja. Utvilsomt.

 

Lurer på hvordan Liverpool hadde klart seg med 12 mann ute store deler av sesongen jeg :) Det hadde de ikke..

 

Edit: Kjenner til brukeren din, så du kommer til å svare med "4-1". Vel, det var flatterende og alle kan ha en dårlig dag på jobb. Vi ser jo at Fulham også slo United 2-0, så det skyldes litt dårlig form også. Jeg svarer med 3-0 forrig sesong, ettersom begge lag hadde de samme spillerne. Enkeltkamper ruler ikke.

Endret av Super8
Slettet totalt unødvendig kommentar
Lenke til kommentar
Resten er de på det jevne utenom Vidic som er bedre enn noen Liverpool-stopper.
United har langt flere klassespillere enn Liverpool og Ronaldo er bedre enn Gerrard, så midtbanespiller teorien din røyk greit. Torres er den beste spissen, men United har 3 kvalitetsspisser samt to gigatalenter i Welbeck og Macheda. Ferdinand er også bedre enn noen av stopperne til Liverpool, noe hele den bakre fireren er. Evra vs Aurelio liksom...

 

Reina er bedre enn Vds, ja. Utvilsomt.

 

Lurer på hvordan Liverpool hadde klart seg med 12 mann ute store deler av sesongen jeg :) Det hadde de ikke..

Lurer på hvordan hvilketsomhelst lag ville klart seg med 12 mann ute store deler av sesongen. Du ser jo hvordan Man Utd har spilt i det siste med et par spillere ute.

Endret av Super8
Slettet sitat fjernet fra originalinnlegg
Lenke til kommentar

Et par spillere faktisk. Skadelista akkurat nå er vel på ca. 6-7 mann uten at jeg gidder å sjekke opp. En liten stund var den vel faktisk oppe i 12. Og den dårlige formen vår kan ikke baseres på at disse spillerene er ute i dette øyeblikk, men at skadesituasjonen vår har vært alvorlig gjennom hele sesongen slik at belastningen blir for stor for de spillerne som står igjen og må spille så mange kamper. I tillegg har vi hatt et latterlig kampprogram i år og mange lange reiser til øst og vest.

 

Men en ting må jeg innrømme, og det er at Liverpool har en langt bedre moral og innsatsvilje enn United. Det jeg da setter spørsmålstegn til, kloffsk, er hvorfor dere da aldri vinner en forbanna dritt hvis dere har beste angriper, midtbane og keeper samt at "resten er på det jevne"? Det er en logikk jeg faen ikke skjønner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ser man driver med nok en sammenligningsdiskusjon. Så gøy.

Forøvrig moro å se ''ny-brukeren'' Consigliere skrive nøyaktig som brukeren The Game.

(bruke argumente: nedsatt hjernefuksjon bl.a)Samt kjenne brukere etter hele 27 innlegg. Imponerende.

 

Den tredje bruker din på kort tid Game? Slikt er vel ikke lov?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Forøvrig moro å se ''ny-brukeren'' Consigliere skrive nøyaktig som brukeren The Game.

(bruke argumente: nedsatt hjernefuksjon bl.a)Samt kjenne brukere etter hele 27 innlegg. Imponerende.

 

Den tredje bruker din på kort tid Game? Slikt er vel ikke lov?

Skal jeg nevne flere likhetstrekk? Kanskje ikke her i tråden, men jeg er ikke det spor i tvil om hvem han er nei. Men så lenge han oppfører seg bra, er han hjertelig velkommen tilbake for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...