Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Bolton med 2 mål på 4 min, spennende :b Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Han blir jo truffet av skuddet jo. Satan. Bolton har ihvertfall startet opphentingen for alvor. edit: 4 - 3! Hva i helvete! Endret 11. april 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg ser heller en Sunderlandscoring enn bolton akkurat nå. Faen så typisk. Drittmål. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Klarer Bolton 3 mål på Brua klarer faen meg vi det også. Uten 4 baklengs da riktignok. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Helvete, så vinner de igjen. Bare jeg som sitter med følelsen av at scum vinner "uansett" når det er jevnt? Når det i tillegg er et drittmål i en viktig kamp er det ekstra jævla irriterende. Endret 11. april 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Helvete, så vinner de igjen. Bare jeg som sitter med følelsen av at scum vinner "uansett" når det er jevnt? Gode lag gjør det, skjønner du. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Helvete, så vinner de igjen. Bare jeg som sitter med følelsen av at scum vinner "uansett" når det er jevnt? Gode lag gjør det, skjønner du. Javell? Uansett. Det finnes grenser da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Nok en useless runde. Er forventet at Sunderland skal slåes da. Flaks var det nok ikke,sunderland car ræva i 2omgang etter Davenport rauk. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fakta er at Man Utd vinner PL på Chelseavis: En haug med ettmålsseiere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fakta er at Man Utd vinner PL på Chelseavis: En haug med ettmålsseiere. Hva er galt med det da? Viser bare at man er bedre enn motstanderen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Da har vi sluppet inn like mange mål som United, men vi har scoret fem mål flere Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jew of the match: Yossi ''The Jew'' benayoun!Spilte en meget god kamp. Vet ikke om du kødder, men.. Jew var ganske håpløs i dag, eneste han gjorde var å vinne tilbake ballen et par ganger. Resten var ganske useless. Presterer aldri når han får starte. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fakta er at Man Utd vinner PL på Chelseavis: En haug med ettmålsseiere. Bedre å vinne med et mål enn å spille uavgjort... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) ....slett Agger_Xstort_Blackburn.bmp Hillsborough_20_r.bmp Hillsborough_Warnock.bmp Ngog_Blackburn.bmp Torres_Blackburn.bmp Endret 11. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Fakta er at Man Utd vinner PL på Chelseavis: En haug med ettmålsseiere. Bedre å vinne med et mål enn å spille uavgjort... Kommer an på hvem du spør Vet denne diskusjonen har vært oppe før, men liverpool "fortjener" i mine øyne PL trofeet mer enn United slik 08/09 sesongen har utviklet seg. Endret 11. april 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Den med flest poeng etter 38 kamper fortjener å vinne PL... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Den med flest poeng etter 38 kamper fortjener å vinne PL... Synes ikke jeg om det blir United Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Den med flest poeng etter 38 kamper fortjener å vinne PL... Synes ikke jeg om det blir United Men du er jo rar Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvorfor det? Hvor mange ganger er det ikke "Captain Fantastic" som avgjør kampen for dere eller El Nino? Jeg synes ikke at dere har spilt bedre fotball enn oss denne sesongen, og det er merkelig hvis du mener det. Greit nok at dere har vunnet med flere mål et par ganger, men sett over det hele er ikke målforskjellen deres så fryktelig mye bedre enn vår. Det at vi har slitt med å få i gang den offensive motoren i år er ikke synonymt med at vi har spilt defensiv fotball. I de fleste kamper utenom de seneste har vi hatt sjanser til å vinne med 3 - 4 mål, men effektiviteten gjør at vi bare har vunnet 1 - 0. Det og sammenligne oss med et Chelsea som stort sett scorte og la seg bakpå når de vant 1 - 0 er latterlig da vi alltid har prøvd å spille offensivt. Vi fortjener og vinne PL mer enn Liverpool noe tabellen også henviser til. Det er visst lett og glemme for mange Liverpoolsupportere at det ofte er Gerrard som må redde dere i sluttsekundene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå