Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen for et møkka lag vi spiller mot i dag, det er da virkelig ikke vi som gjør dem dårlige?

 

Uansett som Super sier, vi kjører på halv maskin utrolig lenge. Angrepet fungerer ikke. Heldivis pynter de 2 siste scoringene veldig på reultatet, vi må bare kjøre på, målforskjellen kan bli viktig.

 

Legger press på United nå, selv om jeg ikke regner med noen undere i dag.

 

Delig å se Agger gå frem og tar ansvar når resten svikter. Jada han er god, men også han gjør feil bak. Bla han og Carra i missforståelse samt en stygg feilpassning på slutten, heldigvis er Blackburn helt reva i dag!

Førvrig deilig at våre urutinerte inbyttere kommer inn og kan forsette "presset" slik at vi får stanget inn et siste, herlig!

 

Inneffektivt og sjansesløsende vil jeg helst oppsumere det som. Til tross for det, en fortjent seier.

Lenke til kommentar

Lett skuring idag ja, har ikke sett noen mislykke å skore siden jeg var på byen med min lillebror. Blackburn var elendig. Men er vel skadeskutt også, de får skylde på det.

 

Mye småfeil av Liverpool, toucher som blir til nada,småfjuks i forsvaret.

Men dagens Kaptein Carra var meget flink. Vil også gi en ''high five'' til Kuyt og Jewboy.

Riera og Masche var skremmende målsugen idag, som er greit på 4-0,men når det er 1-0 så kan det kanskje være greit å sentre istede får å ta et langskudd som går 5meter ved side av mål. Bra at Agger viser hvordan man skal gjøre det.

 

Lucas med assist og greier :D.

 

Men nå skal jeg se ferdig united-kampen.

Lenke til kommentar

Tipper ManU putter i det 79 minutt.

 

Var borte fra TVen i noen minutter, hver gang jeg hørte kommentatoren heve stemmen så fikk jeg nesten vondt i magen. Sykt!

 

Håper det står seg, da jeg føler at en Sunderland seier er å håpe på for mye.

 

 

 

Chelsea tar visst også en storseier

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...