Jotun Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Edit: Han følger ikke med gitt. Endret 11. april 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Selvfølgelig måtte de intervjue Carragher og Torres som ingen skjønner hva sier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jew of the match: Yossi ''The Jew'' benayoun! Spilte en meget god kamp. Men nå skal jeg se en ny kamp. Go Go Cisse-powers activate! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fy faen for et møkka lag vi spiller mot i dag, det er da virkelig ikke vi som gjør dem dårlige? Uansett som Super sier, vi kjører på halv maskin utrolig lenge. Angrepet fungerer ikke. Heldivis pynter de 2 siste scoringene veldig på reultatet, vi må bare kjøre på, målforskjellen kan bli viktig. Legger press på United nå, selv om jeg ikke regner med noen undere i dag. Delig å se Agger gå frem og tar ansvar når resten svikter. Jada han er god, men også han gjør feil bak. Bla han og Carra i missforståelse samt en stygg feilpassning på slutten, heldigvis er Blackburn helt reva i dag! Førvrig deilig at våre urutinerte inbyttere kommer inn og kan forsette "presset" slik at vi får stanget inn et siste, herlig! Inneffektivt og sjansesløsende vil jeg helst oppsumere det som. Til tross for det, en fortjent seier. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hjemme fra jobb nå. Fantastisk resultat å komme hjem til! Men dere som laster ned kampene (Jefe?), hvor gjør dere det? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Satan så sweet. Håper United får seg en liten smell snart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Gratulerer med seieren. Var et sykt mål av Torres! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Lett skuring idag ja, har ikke sett noen mislykke å skore siden jeg var på byen med min lillebror. Blackburn var elendig. Men er vel skadeskutt også, de får skylde på det. Mye småfeil av Liverpool, toucher som blir til nada,småfjuks i forsvaret. Men dagens Kaptein Carra var meget flink. Vil også gi en ''high five'' til Kuyt og Jewboy. Riera og Masche var skremmende målsugen idag, som er greit på 4-0,men når det er 1-0 så kan det kanskje være greit å sentre istede får å ta et langskudd som går 5meter ved side av mål. Bra at Agger viser hvordan man skal gjøre det. Lucas med assist og greier . Men nå skal jeg se ferdig united-kampen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Æsj, tror utligninga kom litt for tidlig. Tror ikke Sunderland klrare å holde unna nå. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tipper United scorer på slutten og vinner kampen, jeg er helt sikker faktisk Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 De vinner til slutt. Tipper i det 85 minutt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Prøver meg med en motjinx jeg da. Sunderland scorer på slutten og det blir 2-1 ;b Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tipper United scorer på slutten og vinner kampen, jeg er helt sikker faktisk Sjæl. Tar vi en liten "konkurranse" på hvem som tipper mest riktig klokkeslett? Jeg tipper de putter i det 84. minutt i dag jeg. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Tipper ManU putter i det 79 minutt. Var borte fra TVen i noen minutter, hver gang jeg hørte kommentatoren heve stemmen så fikk jeg nesten vondt i magen. Sykt! Håper det står seg, da jeg føler at en Sunderland seier er å håpe på for mye. Chelsea tar visst også en storseier Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Bolton pynter på resultatet. Vil vi få se en opphenting? Jeg tipper som sagt 85. minutt. Scum - mål. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Bolton pynter på resultatet. Vil vi få se en opphenting? Jeg tipper som sagt 85. minutt. Scum - mål. Av Macheda! Bolton pynter på resultatet. Vil vi få se en opphenting? Jeg tipper som sagt 85. minutt. Scum - mål. Av Macheda! Faen, er det mulig!? :O Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Vi hadde hvertfall alle rett. Fader for et møkkamål også, men venta jo på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå