Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hadde Masche gått ned der snakker vi rødt kort og straffe. Han er heldigvis ikke lik Ronaldo Masche er herlig <3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hadde Masche gått ned der snakker vi rødt kort og straffe. Han er heldigvis ikke lik Ronaldo Masche er herlig <3 Deg om det. Vil nå si at straffe og rødt kort er langt bedre enn ingenting. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Han er heldigvis ikke lik Ronaldo Masche er herlig <3 Eller Gerrard, dere får titte litt i deres egen sandkasse før dere skal leke i vår! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hadde Masche gått ned der snakker vi rødt kort og straffe. Han er heldigvis ikke lik Ronaldo Masche er herlig <3 Skjønner ikke hva det er med dere og Ronaldo, er jo en evighet siden han sist filmet nå Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Der fikk jeg sett målet, å fy til helvete! Årets scoring? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Meh, vi skulle ledet 3-0 nå. Jaja, selvfølgelig lønner det seg og falle og få straffe på slike situasjoner, men jeg liker spillere som faktisk heller prøver å stå på beina enn og falle enkelt.- Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fy faen, svakt av Kuyt :O Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Torres! Jeg elsker den mannen, fy faen det her er rått! Herilig av Xabi også da Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 oi, et smil fra rafa etter scoring gitt! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Herlig Torres Riera owns! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Føler meg trygg på seier her. Komfortabel ledelse. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kom til å tenke på noe... Mascherano til høyre, Alan fra Two and a half men til venstre. Skilt fra fødselen? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Må bare si det. Herlig av Torres! Bra av Xabi og Riera som får det til å gå Kom til å tenke på noe... Mascherano til høyre, Alan fra Two and a half men til venstre. Skilt fra fødselen? OI! de var sykt like Er det ikke en "folk som ligner" - tråd? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Må bare si det. Herlig av Torres! Bra av Xabi og Riera som får det til å gå Kom til å tenke på noe... Mascherano til høyre, Alan fra Two and a half men til venstre. Skilt fra fødselen? OI! de var sykt like Er det ikke en "folk som ligner" - tråd? Nja, tenkte bare på å ha noe å vise frem i pausen Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hadde Masche gått ned der snakker vi rødt kort og straffe. Han er heldigvis ikke lik Ronaldo Masche er herlig <3 Masche har hatt et par fine iår hvis du ikke husker dem.. 1 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Herlig lagoppstilling! Insua og Agger <3 Eneste som mangler er Gerrard, og foruten det er det nok favorittlaget mitt som starter. Herlig å score 2 i førsteomgang, og få en komfortabel ledelse til pause. Tror vi drar dette i land. La oss håpe at United taper mot Sunderland senere ikveld da. Selvom jeg ikke har den største magefølelsen akkurat. ^^ --- Noen som vet oddsen for at Liverpool slår ut Chelsea av CL? Vurderer å sette 1000kr på nettopp det. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Ajaj, kjempeomgang av oss! Eneste minuset er at vi ikke har skort 2 til, menmen. Men det skal og sies at vi spiller mot piss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå