Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er hva, sa du? Skjønte ikke hva du mente. Det er allmen viten at Jeg er the game? Hva er det? Er ny på nettsiden, så skjønner ikke helt det interne ordforrådet enda.

Godt forsøk, men jeg tror deg ikke ett sekund. Spiller ingen rolle for meg, hyggelig å ha deg tilbake.

 

For ikke å gå helt off topic; Vi får sannsynligvis en målfarlig spiss tilgjengelig til sommeren igjen... Jepp, snakker om Voronin.

Lenke til kommentar
Det å bare kverullere på hvem som synger best er idiotisk i mine øyne. Vi har vel alle hørt Celtic vs Liverpool på tv når dem synger YNWA, og man hører jo at Celtic er det mest trøkk i. Uansett, man kan vel aldri si det med 100% om man ikke har vært der, så derfor velger å se/høre det jeg har hørt.

Selv tror jeg at Celtic gir mest lyd og er mest trøkk i.

 

 

...

TV kan ikke gi svar på det, det har jo med hvor mikrofonene er plassert, er mikrofonene plassert nerme hjemmefansen, høres de selvfølgelig bedre.

 

Slutt å komme med falske factz, siden du ikke har vært på noen av stadionene

Lenke til kommentar

Okey så fra nå av er det ikke lov å si at stemningen på forskjellige stadioner var god / dårlig da det ikke er lov å uttale seg uten å faktisk ha vært der.

 

Fra.. nå.

 

Reina, Arbeloa, Insua, Agger, Carragher, Alonso, Mascherano, Riera, Benayoun, Kuyt, Torres.

 

Subs: Cavalieri, Gerrard, Dossena, Lucas, Ngog, Skrtel, El Zhar.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...