Superparanoid Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg er hva, sa du? Skjønte ikke hva du mente. Det er allmen viten at Jeg er the game? Hva er det? Er ny på nettsiden, så skjønner ikke helt det interne ordforrådet enda. Godt forsøk, men jeg tror deg ikke ett sekund. Spiller ingen rolle for meg, hyggelig å ha deg tilbake. For ikke å gå helt off topic; Vi får sannsynligvis en målfarlig spiss tilgjengelig til sommeren igjen... Jepp, snakker om Voronin. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Så livesport 24/7 fungerer? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det å bare kverullere på hvem som synger best er idiotisk i mine øyne. Vi har vel alle hørt Celtic vs Liverpool på tv når dem synger YNWA, og man hører jo at Celtic er det mest trøkk i. Uansett, man kan vel aldri si det med 100% om man ikke har vært der, så derfor velger å se/høre det jeg har hørt.Selv tror jeg at Celtic gir mest lyd og er mest trøkk i. ... TV kan ikke gi svar på det, det har jo med hvor mikrofonene er plassert, er mikrofonene plassert nerme hjemmefansen, høres de selvfølgelig bedre. Slutt å komme med falske factz, siden du ikke har vært på noen av stadionene Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Okey så fra nå av er det ikke lov å si at stemningen på forskjellige stadioner var god / dårlig da det ikke er lov å uttale seg uten å faktisk ha vært der. Fra.. nå. Reina, Arbeloa, Insua, Agger, Carragher, Alonso, Mascherano, Riera, Benayoun, Kuyt, Torres. Subs: Cavalieri, Gerrard, Dossena, Lucas, Ngog, Skrtel, El Zhar. Endret 11. april 2009 av Points Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 http://www.setanta.com//uk/Articles/Footba...sea/gnid-48170/ Møkkaklubb. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Kan noen gi meg en streaming link? Er villig til å betale som sagt Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 det der er ulovlig i følge Diskusjon reglene og jeg må ha ganske god kvalitet.. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 haha, Samba spiller på topp for Bburn! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Så livesport 24/7 fungerer? Nei, de liker bare å ta penger fra deg, så du får ikke sett kampen. Så klart det fungerer da. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) SYKESTE! FYTTI RAKKERN, DET MÅ JO VÆRE ÅRETS MÅL Hmm, det var et billig kort Endret 11. april 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Faen jeg hater tidligkamper. Heldigvis fikk jeg med meg Torres sin goal Wooohooo Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 FY FAEN SÅ GOD HAN ER! WOHO! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 OH, CRAP! Fikk ikke med meg målet! *lete etter stream* Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 OH, CRAP! Fikk ikke med meg målet! *lete etter stream* Et mål som det vises garantert i reprise, bare vent! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Usj, skeptisk på defensiv dødball. Auda masche og torres. Der skal det scores Endret 11. april 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hadde Masche gått ned der snakker vi rødt kort og straffe. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) DET burde vært mål.. >.< Points: Tenkte akkurat samme tanken.. Endret 11. april 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå