Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

For et argument.

Alle vet at Celtic synger bedre,fordi vi har et-to you-tube klipp fra en kamp som viser det.

Well done,boys!

 

Som synges FØR kampen,med artisthjelp.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er allmen viten at skottske fotballfans mer mer kjent for sin innsats (vokale) på tribunnen enn på banen. At Celtic synger You never walk alone mer mer trykk enn Liverpool er utivilsomt. Jeg vil nesten si et faktum, selv om jeg ikke har håndfaste beviser å slå i bordet med.

 

At dere ikke engang klarer å innrømme dette, viser jo bare hvor mye dere glorifiserer eget lag og supporterkuluturen deres. Wake up. Liverpool er ikke noe spess for andre enn dere sjøl. Alle føler at sin klubb er spesiell...

Lenke til kommentar
For et argument.

Alle vet at Celtic synger bedre,fordi vi har et-to you-tube klipp fra en kamp som viser det.

Well done,boys!

 

Som synges FØR kampen,med artisthjelp.

 

Du får hoppe et minutt ut i klippet ;)

 

Bedre? Du kan altså si at 60 000 folk synger en sang bedre enn 60 000 andre folk, uten å vite noe om deres sangkvaliteter

 

Jeg har sånne ører, sitter en plassert på hver side av hodet mitt, ganske sikker på at du er utstyrt med det samme. Hvordan du noen gang har hørt 60 000 liverpool fans synge den sangen på en gang er jo et mysterium for meg siden Anfield tar 45 000 (?)

 

Jeg har ingen problemer som United fan å si at publikumet på Old Trafford til tider bør sjekkes om det har puls. Jeg burde også til nå ha lært å prøve å komme å si at noen gjør noe bedre enn fansen til Liverpool er helt på jordet, verdens beste ett eller annet...

Lenke til kommentar
Det er allmen viten at skottske fotballfans mer mer kjent for sin innsats (vokale) på tribunnen enn på banen. At Celtic synger You never walk alone mer mer trykk enn Liverpool er utivilsomt. Jeg vil nesten si et faktum, selv om jeg ikke har håndfaste beviser å slå i bordet med.

 

At dere ikke engang klarer å innrømme dette, viser jo bare hvor mye dere glorifiserer eget lag og supporterkuluturen deres. Wake up. Liverpool er ikke noe spess for andre enn dere sjøl. Alle føler at sin klubb er spesiell...

 

Er du fetteren til The Game eller noe? =P

 

Celtic er vell muligens bedre en Liverpool fansen, ikke vet jeg, siden jeg ikke har vært på noen av stadionene for å funnet det ut.

Lenke til kommentar
Jeg har sånne ører, sitter en plassert på hver side av hodet mitt, ganske sikker på at du er utstyrt med det samme. Hvordan du noen gang har hørt 60 000 liverpool fans synge den sangen på en gang er jo et mysterium for meg siden Anfield tar 45 000 (?)

 

Jeg har ingen problemer som United fan å si at publikumet på Old Trafford til tider bør sjekkes om det har puls. Jeg burde også til nå ha lært å prøve å komme å si at noen gjør noe bedre enn fansen til Liverpool er helt på jordet, verdens beste ett eller annet...

 

Du har ennå ikke forklart hvorfor det er bedre, bare at SÅNN ER DET... Du har ører, derfor klarer du å høre at det er sånn at de synger bedre. Javel, da kan jeg på samme måte si at jeg har ører og hører at Liverpool-supporterne synger bedre. Uten noen som helst begrunnelse, de bare gjør det...

 

Jeg sier verken at Liverpool eller Celtic -supporterne synger bedre, men det var du, og andre, som påstår Celtic-supporterne synger den bedre, ja, da spør jeg nok en gang, på hvilken måte synges den bedre av Celtic fansen?

Endret av Punky
Lenke til kommentar

Liverpool fansen mener at vi synger best (jeg har ingen formening), mens celtic fansen, Manu fansen, Arsenal fansen osv... mener sikkert Celtic synger best ;) Å basere det på en youtubelink blir bare tullete. Jeg har bare vært på Anfield, men der var det hvert fall trøkk selvom jeg sto på motstanders tribune (ARS) :hrm:

Det er sikkert litt forskjellig fra kamp til kamp hvor mye lyd og trøkk det er på en sang som YNWA. Men en kamp mot et storlag i CL som Barca før kampen hvor man legger opp til at alle skal synge blir det naturlig nok ganske bra trøkk! Men om 15.000 mer på tribunene kan utgjøre en viss forskjell skal jeg ikke si bort i fra uten at det nødvendigvis betyr at det synges penere ;)

Lenke til kommentar
Det er allmen viten at skottske fotballfans mer mer kjent for sin innsats (vokale) på tribunnen enn på banen. At Celtic synger You never walk alone mer mer trykk enn Liverpool er utivilsomt. Jeg vil nesten si et faktum, selv om jeg ikke har håndfaste beviser å slå i bordet med.

Allmen viten blant United-fansen ja. Det er også allmen viten at United-fansen alltid vil sette Liverpool og/eller Liverpool-fansen i dårligere lys. Nå er det også allmen viten at du er The Game.

 

YNWA synges tidvis bra av Celtic fansen, men langt i fra hver eneste gang. Samme sak med Liverpool. Problemet i PL, er at bortefansen ofte piper når hjemmefansen synger, og da høres det selvsagt ikke bra ut. Langt bedre i CL.

Lenke til kommentar
Du sier altså at Celtic fansen ikke synger den av hele sitt hjerte, for no tull!

Haha. Noen ganger er det så forbanna morsomt å komme inn på forumet for å se hvilke diskusjoner som har vært. Hvordan vet du at Celtic-fansen synger av hele sitt hjerte? Lest det på Wiki?

 

Nei, helt håpløs diskusjon. Jeg vedder på at det er maks EN person som har vært på begge stadionene her på forumet. I tillegg synger sikkert Liverpool-fansen bedre mot United, enn Celtic-fansen gjør mot Aberdeen, og selvfølgelig motsatt.

Lenke til kommentar
Det er allmen viten at skottske fotballfans mer mer kjent for sin innsats (vokale) på tribunnen enn på banen. At Celtic synger You never walk alone mer mer trykk enn Liverpool er utivilsomt. Jeg vil nesten si et faktum, selv om jeg ikke har håndfaste beviser å slå i bordet med.

Allmen viten blant United-fansen ja. Det er også allmen viten at United-fansen alltid vil sette Liverpool og/eller Liverpool-fansen i dårligere lys. Nå er det også allmen viten at du er The Game.

 

YNWA synges tidvis bra av Celtic fansen, men langt i fra hver eneste gang. Samme sak med Liverpool. Problemet i PL, er at bortefansen ofte piper når hjemmefansen synger, og da høres det selvsagt ikke bra ut. Langt bedre i CL.

Jeg er hva, sa du? Skjønte ikke hva du mente. Det er allmen viten at Jeg er the game? Hva er det? Er ny på nettsiden, så skjønner ikke helt det interne ordforrådet enda.

 

Nei, det er ikke for å sette Liverpool fansen i et dårligere lys. Det er circus 20t seter færre på Anfield, men man lager til vanlig langt mer trøkk en bortskjemte turister på OT. For å sette det i perspektiv og for å motbevise din fanatisfulle teori om at jeg som United supporter i dette tilfelltet er subjektiv og ønsker å sverte klubben deres. Red Army, er blant englands beste bortesupportere (igjen, vokalt) dog. Litt selvskryt må man tolerere :D

Lenke til kommentar

Det å bare kverullere på hvem som synger best er idiotisk i mine øyne. Vi har vel alle hørt Celtic vs Liverpool på tv når dem synger YNWA, og man hører jo at Celtic er det mest trøkk i. Uansett, man kan vel aldri si det med 100% om man ikke har vært der, så derfor velger å se/høre det jeg har hørt.

Selv tror jeg at Celtic gir mest lyd og er mest trøkk i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...