SpencerReid Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nei huff, tenk å SETTE opp et annets lags startsoppstilling Uhørt! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hoho, herlig. Reina Arby-Carra-Agger/Skrtel-Insua Kuyt-Alonso-Masch-Babel N`Gog-Torres eller (heelt usannsylig men:) Reina Darby-Carra-Skrtel/Agger-Insua Spearing-Alonso-Masch El Zhar-N`Gog-Babel Reservelag OG 4-3-3 FTW! Endret 10. april 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Tror laget blir noe som dette: Reina Arbeloa - Carragher - Agger - Insua Benayoun - Mascherano - Alonso - Babel Kuyt - Torres Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Hva med, Reina Arby-Carra-Agger-Insua El zhar-Alonso-Masche-Riera Nemeth-Torres Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Dette er YNWA sunget ordentelig! Credz til Celtic fansen som gjør sangen bra! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Er vel stort sett eksakt samme som jeg la ut for et par dager siden Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Ser gjerne El-Zhar igjenn jeg, kommer vell neppe som noen overaskelse Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Dette er YNWA sunget ordentelig! Credz til Celtic fansen som gjør sangen bra! Fantastisk! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Gi meg 4-4-2 med N'Gog og Torres på topp, med Benayoun og Riera so vinger. Mascherano og Alonso sentralt, og Insua - Agger - Hyypia - Arbeloa i forsvar. Kuyt kan få en hvil frem til Chelsea kampen, Carra og Skrtel kan få sitte på benken og vurdere prestasjonen sin. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Credz til Celtic fansen som gjør sangen bra! ? Hva var det Celtic supporterne gjorde som var så bra? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=552135 Nei, nei og atter nei! Hva i huleste skjer nå, hvis Villa faktisk gjør dette? Her snakker vi om en av drømmespissene mine, som forsvinner til Chelsea. Det gjør vondt, jeg har alltid villet ha han i LFC eller Valencia. Ikke Chelsea! Og tenk på skaden han og Drogba ville ha gjort sammen, nei nå får vi hente noe like revolusjonerende til LFC... slik at vi har en sjanse mot det der. Endret 10. april 2009 av SasaB Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Roman har så mye penger? Trodde han var ferdig da finanskrisa kom. :!: Du er en United supporter som setter opp laget til Liverpool? hmm. Jeg lar være å kommentere det av hensyn til diverse rettningslinjer, men jeg bygger opp til en svær snørrklyse for meg selv og sender den digitalt i din rettning. Uhørt, unge mann! Jeg beklager. Jeg skulle ha lest reglene først. Jeg burde henges. Endret 10. april 2009 av Latias Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 ? Hva var det Celtic supporterne gjorde som var så bra? Du må slå av mute knappen eller liverpool brillene hva nå enn som passer best, så hører du hvordan YNWA høres ut når 60 000 skotter synger den bedre enn noen andre. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=552135 Nei, nei og atter nei! Hva i huleste skjer nå, hvis Villa faktisk gjør dette? Her snakker vi om en av drømmespissene mine, som forsvinner til Chelsea. Det gjør vondt, jeg har alltid villet ha han i LFC eller Valencia. Ikke Chelsea! Følte litt det samme da Huntelaar stakk til Real Madrid istedenfor United, det beste man kan håpe på er vel at spilleren mistrives i sin nye klubb. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=552135 Nei, nei og atter nei! Hva i huleste skjer nå, hvis Villa faktisk gjør dette? Her snakker vi om en av drømmespissene mine, som forsvinner til Chelsea. Det gjør vondt, jeg har alltid villet ha han i LFC eller Valencia. Ikke Chelsea! Og tenk på skaden han og Drogba ville ha gjort sammen, nei nå får vi hente noe like revolusjonerende til LFC... slik at vi har en sjanse mot det der. Rimelig sikker på at det er bullshit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Bullshit er jeg ikke sikker på at det er,chelsea er ikke ukjent i å punge ut penger. Men om Villa lar seg friste gjenstår å se. Om Chelsea vinner CL så øker det sjansen for at David Villa takker ja.(tror jeg) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Valencia trenger penger. 450mill for Villa kan jeg ikke se for meg at de takker nei til. Bare vi får Silva så! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Du må slå av mute knappen eller liverpool brillene hva nå enn som passer best, så hører du hvordan YNWA høres ut når 60 000 skotter synger den bedre enn noen andre. Bedre? Du kan altså si at 60 000 folk synger en sang bedre enn 60 000 andre folk, uten å vite noe om deres sangkvaliteter? Det er godt gjort. Den videoen beviser ingenting, har hørt YNWA synget av Liverpool-fansen mye bedre enn det der. Men uansett, fortell meg hvorfor den synges BEDRE på den videoen. Fortell, please! Endret 10. april 2009 av Punky Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Herregud da.. Alle vet at Celtic fansen synger bedre.. Ikke at Liverpool-supporterne er dårlige heller da.. 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Min banan er bedre enn din banan, og det vet alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå