Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Du er en United supporter som setter opp laget til Liverpool? hmm. Jeg lar være å kommentere det av hensyn til diverse rettningslinjer, men jeg bygger opp til en svær snørrklyse for meg selv og sender den digitalt i din rettning. Uhørt, unge mann!

 

CCola har skjønt det. For øvrig er Gerrard den spilleren på et topplag (imo) som betyr mest for sin klubb. Det har han gjort lenge også... Definitivt en av Liverpools største legender

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoho, herlig. :p

 

Reina

Arby-Carra-Agger/Skrtel-Insua

Kuyt-Alonso-Masch-Babel

N`Gog-Torres

 

eller (heelt usannsylig men:)

 

Reina

Darby-Carra-Skrtel/Agger-Insua

Spearing-Alonso-Masch

El Zhar-N`Gog-Babel

 

Reservelag OG 4-3-3 FTW! :p

Endret av Perfecta
Lenke til kommentar

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=552135

 

Nei, nei og atter nei! Hva i huleste skjer nå, hvis Villa faktisk gjør dette? Her snakker vi om en av drømmespissene mine, som forsvinner til Chelsea. Det gjør vondt, jeg har alltid villet ha han i LFC eller Valencia. Ikke Chelsea!

 

Og tenk på skaden han og Drogba ville ha gjort sammen, nei nå får vi hente noe like revolusjonerende til LFC... slik at vi har en sjanse mot det der.

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Roman har så mye penger? Trodde han var ferdig da finanskrisa kom. :!:

 

 

Du er en United supporter som setter opp laget til Liverpool? hmm. Jeg lar være å kommentere det av hensyn til diverse rettningslinjer, men jeg bygger opp til en svær snørrklyse for meg selv og sender den digitalt i din rettning. Uhørt, unge mann!

Jeg beklager. Jeg skulle ha lest reglene først. Jeg burde henges. :cry:

Endret av Latias
Lenke til kommentar
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=552135

 

Nei, nei og atter nei! Hva i huleste skjer nå, hvis Villa faktisk gjør dette? Her snakker vi om en av drømmespissene mine, som forsvinner til Chelsea. Det gjør vondt, jeg har alltid villet ha han i LFC eller Valencia. Ikke Chelsea!

 

Følte litt det samme da Huntelaar stakk til Real Madrid istedenfor United, det beste man kan håpe på er vel at spilleren mistrives i sin nye klubb. :)

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=552135

 

Nei, nei og atter nei! Hva i huleste skjer nå, hvis Villa faktisk gjør dette? Her snakker vi om en av drømmespissene mine, som forsvinner til Chelsea. Det gjør vondt, jeg har alltid villet ha han i LFC eller Valencia. Ikke Chelsea!

 

Og tenk på skaden han og Drogba ville ha gjort sammen, nei nå får vi hente noe like revolusjonerende til LFC... slik at vi har en sjanse mot det der.

 

Rimelig sikker på at det er bullshit :p

Lenke til kommentar
Du må slå av mute knappen eller liverpool brillene hva nå enn som passer best, så hører du hvordan YNWA høres ut når 60 000 skotter synger den bedre enn noen andre.

 

Bedre? Du kan altså si at 60 000 folk synger en sang bedre enn 60 000 andre folk, uten å vite noe om deres sangkvaliteter? Det er godt gjort. Den videoen beviser ingenting, har hørt YNWA synget av Liverpool-fansen mye bedre enn det der. Men uansett, fortell meg hvorfor den synges BEDRE på den videoen. Fortell, please!

Endret av Punky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...