Smågal Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Carra redda oss faktisk for en ekstra baklengs da, Skrtel var helt på trynet. Alonso glapp markering på første, på andre var det 4stk som stod der som noen forbanna idioter og så på ivanovic putte sitt andre. Jævla tåpelig Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Carra redda oss faktisk for en ekstra baklengs da, Ja etter den situasjonen var eg 100% sikker på at Drogba absolutt ikke skulle score i kampen. Bommet jo på den ene megasjangsen etter den andre. Dossena hadde vel en megasjangse han bommet på også? Men Reina reddet mesterlig. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ja, Dossena vet hvor målet står gitt, men var litt uheldig og traff Reina i skulderen eller noe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Når Dossena kom innpå så sa han eneste liverpool supporteren som var med oss: - Vedder mye på at han fikser 1-4. Holdt på å spise hånda si noen minutter senere. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det er det jeg mener ja Manx. Vell da har man kommet seg litt etter nattens tumulter, hehe. Scorer vi først på broa kan dette bli rått Målene i mot minnet fryktelig om Everton målene. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Ønsket lag mot blackburn Reina Arby-Agger-Carra-Insua Masche-Alonso Jew-Gerrard-Babel Torres Om Gerrard er skada.. Reina Arby-Agger-Carra-Insua Masche-Alonso Babel-Jew(Eller Pacheco )-Riera Torres Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Vi så mot Chelsea hvor viktig Masche egentlig er for Liverpool. Dvs Kuyt og Masche - arbeidsmaskiner som gjør jobben så mye lettere bakover og fremover. Mye mindre arbeid til andre spillere. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Har Masche en OK dag trenger vi ikke Kuyt for defansive oppgåver, kjør offensivt og drep kampen før pause. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Masche kommer til å være gira mot Blackburn, belive me. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg tipper vi enten vinner mye mot Blackburn, eller taper mot dem. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg er enig med deg. Fy faen så syk han er. Verdens beste spiller, i en alder av...21, er det det?Og i tillegg er han en flott person i motseting til Crynaldo. HYLL!!! Fair enough, jeg også syntes Messi har vært bedre enn Ronaldo også. Men faen heller da, er du blind? Messi har noen fine dives på samvittigheten han og, samt hands-scoring. Ikke mors beste barn det heller. Det blir faktisk hyklersk å hylle Messi i den sammenhengen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Enig med Night. Messi er minst like ille faktisk. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Han er ivertfall bedre enn Ronaldo. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg synes at alle spillerne som blir kåret til verdens beste, er noen usprotslige fotballsppillere. Derfor Gerrard aldri vinner Endret 9. april 2009 av TolLefsa Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Men Ronaldo er kulere. Nei, jeg kødder ikke. Messi er uinteressant, det er ikke Ronaldo. Ronaldo er misforstått og i mine øyne en bedre fotballspiller. Jeg liker han sannsynligvis bedre enn mange United-supportere gjør. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Men faen heller da, er du blind? Messi har noen fine dives på samvittigheten han og, samt hands-scoring. Ikke mors beste barn det heller. Det blir faktisk hyklersk å hylle Messi i den sammenhengen. Jeg sa ikke at han ikke filmet da. Jeg sa at han er en flott person, og det er han. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gerrard har lyskestrekk og blir mest trolig ute på lørdag. Jessjess, ikke så veldig alvorlig. Go Pacheco Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er forundret over at en person som sitter i Norge (etter alt å dømme) kan uttale seg om personen Messi. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Sant nok, men det er vel neppe mange her i Norge som kan uttale seg om "personen" Erik Huseklepp heller, men Messi virker mye mer sympatisk på banen enn Ronaldo, og stort sett virker han som en svært ydmyk person der Ronaldo kan virke arrogant. Jeg liker at folk har forskjellige personligheter, og har ingenting imot spillere som vet de er gode og liker å fortelle det. En person som Zlatan f.eks finner jeg utrolig herlig, men nå skal det sies at jeg synes Ronaldo til tider virker ufattelig sympatisk selv (utenfor banen), og jeg forstår meg ikke helt på han. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg synes at alle spillerne som blir kåret til verdens beste, er noen usprotslige fotballsppillere. Derfor Gerrard aldri vinner Haha.. Da skulle han jo ha vunnet for leeenge siden 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå