Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

For en dag :wallbash:

Kommet ned på jorden igjen etter lørdagen?

 

Slå Chelsea på brua er ikke så vanskelig som det var for noe tid siden. De har ikke akkurat vært fantastiske der denne sesongen. Men tror 3-0 blir litt i det tøffeste laget. Blir vel ikke noe Liverpool - United i CL i år heller, for begge laga har dårlig utgangspunkt før returen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil glemme kampen så fort som mulig.

 

 

Bare jeg som ble helt målløs av Messi? Satt med non kompiser å så kampen, når det kommer til fotball er vi veldig sjelden enig, men det var enstemmig i at Messi er faktisk utenomjordisk god nå. Helt utrolig, et ord er altfor mye brukt, men ordet passer rett inn; sinnsykt.

Om Messi ikke vinner årets spiller så skal jeg ikke se en fotballkamp på 1 år og sende et hatbrev til Fifa og kreve ny avstemming.

 

Messi er gud, bøy dere i støvet.

 

Jeg er enig med deg. Fy faen så syk han er. Verdens beste spiller, i en alder av...21, er det det?

Og i tillegg er han en flott person i motseting til Crynaldo.

 

HYLL!!!

Lenke til kommentar
Må si at jeg ikke hadde regnet med dette resultatet. Jeg tippet 1-1, så der gikk mine kr i dass.

Da var det verdt tapet synes jeg. :)

 

Men fra spøk til gravlaks

Liverpool har nada å tape på brua, Kan spille like offansivt som Vatikanstaten på 1600-tallet.

Når vi først tapte 3-1 på Anfield så blir ikke et tap så fælt på brua.

Mener jeg ivertfall.

Lenke til kommentar

Hei Danielzu, why do i love you.

 

Jada, hvor er presset? Hvorfor slipper vi til den satens russeren over alt på hjemmebane?

 

Vi had it comming!

 

No rooom for sutring, altså vi må se realiteten i øynene, det blir ikke lett, jeg sier ikke vi klarer det, men som Danielzu påpeker, vi har nada å tape.

 

Fuck you Gerrard, stå fram som den kapteinen du er! Jeg vil se armene gå som trommestikker igjenn, make me dream!

 

Chelsea er gode i dag, veldig gode. De står høyt og vi utnytter det minimalt! Fy faen! Forsvaret vårt står for høyt, alt er reva, bruker vi vingene neida! Kunne det stått fire en til Chelsea, jada. Rett før jeg fixa på trynet til en under natt maten, tro meg, jeg er ikke sånn og gud hvor heldig han var som hadde mer habile folk rundt seg enn meg der og da. Stemte i med sang jeg da, ta den, det var du som begynte din KUK!

 

Stemmer det Daniel, når slapp vi egentlig 3 mål inn sist? Nei vet ikke hva jeg skal si, ræva fra ende til annen, pluss at Chelsea var mye bedre.

 

Hadde tro på 2-0 seier i dag, så feil kan man ta. Aurelio kan ja.....

 

Liten hyllest til united fansen på slutten, holdt dere bra i skinnet så langt, så vidt jeg har regga så har ikke noen vert å rydda.

Dere ligger ikke stort bedre ann, så skulle bare mangle egentlig :p

 

Kjør på, her bler det enten Ragnarokk eller tårer!

 

YNWA!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Men så var det dette med LFC og CL. Eg velger å ikke tro at Chelsea er videre før "the fat lady blows the wishtle" på broa.

Det gjør du faen meg klokt i.

Dere ligger ikke stort bedre ann, så skulle bare mangle egentlig :p

Nå vil jeg si at 2-2 mot Porto er et laaangt bedre utgangspunkt enn 1-3 mot Chelsea.

 

Du om det. Håper bare porto kan parkere dere som vi har gjort og bevise at dere suger pikk.

Nei, ingen bitterhet i ligaledelse her. Dere leder eget og alene på enkeltprestasjoner.

Dere var 3 ganger bedre i fjor.

Jaja, bedre utgangsåpungt er det nok, men det mangler faen ikke mye. Vi har parkert rublene før, gjør det gjerne igjenn! Sier ikke vi klarer det, men velger å leve i troa!

 

Vi dummet oss ut i kveld, jeg er man nok til å innrømme det.

Lenke til kommentar

SLik ser jeg serien iår

 

Liverpool:1-1

United:1-0

 

Litt som ifjor,bare at liverpool har blitt bedre,og united har blitt dårligere.(en i fjor altså)

chelsea er chelsea. Og Arsenal har enda mindre rutine enn ifjor ergo 4.plass(om ikke 5)

 

PS: guttorm. jeg har dame.... Just saying

(legger til en :p slik at det er klart at we just play'n ;) )

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Egentlig mest ergerlig at jeg gikk glipp av Paradise. :(

 

Kampen var gjennomført dritt fra 10 min og ut fra Liverpools side. De første 10 gjorde vi det greit. Resten var ikke veldig greit og det virka nesten som spillerne virkelig gikk inn for å fucke opp alt. Vi er så godt som ute av CL. Tar det heller som en helvetes positiv overraskelse om vi klarer 3-0 mot Chelsea på brua. Det skal jo sies at Terry er ute den kampen, så umulig er det ikke. Men da må vi virkelig gå for det og satse så det holder offensivt, og da fucker vi med en gang opp i forsvaret og løpet er kjørt.

 

Forbanna kuk av en sonemarkering altså, er helt tragisk at Rafa klarer å fortsette med det pisset der.

 

Andre som synes det var en smule straffe på den ene sjansen Torres var alene gjennom og bomma? Han ble jo takla stygt rett på ankelen inne i feltet. Var vel da han ble liggende nede en bitteliten stund.

Lenke til kommentar

Sone markeing har fungert aldeles utmerket, ikke tilfeldig at Reina er blandt de gerrigeste og vunnet den gloven x antall ganger.

 

Points, whats your point?

 

Nei, imotsetning til The game og Points så er det ikke Bokstavlig talt Danielzu.

 

Ingen ting er umulig, jeg velger å leve i troa, så får vi se.

 

I fjor sang jeg: Stamford bridge is falling down, falling down, falling down osv, la oss håpe på gjentagelse...

 

For ikke å snakke om obstruksjonen Erlend, solekar! jada , masse rublar!

 

Hyggelig å registrere at Superpara muligens syns Arbeloa var Liverpools beste spiller sammen med Kuyt.

 

Til alle som er like skuffet som meg, for det er jeg utrooooooooolig skuffet :(

Hør på den second best versjonen, vår egenen sissel:

Se filmen hos Youtube

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Bare å beklage men YNWA skal synges av småfulle fotballsupportere ikke av folk fra Bergen, men er vel det du mente med nest best :)

 

Skal sies at (uten å lage kvalm) at jeg har fått frysninger av den låta når den har blitt sunget en gang og da var det Celtic supporterne som sang den, var på en CL kamp før i år, de fikk dessverre Anfield publikumet til å høres ut som et barnekor.

 

Starter etter 1 minutt, men etter ca. 2 minutter ut i klippet så høres det ut som det skal høres ut:

 

 

Edit:

 

Dette er bare et eksempel, ikke kampen som jeg snakker om :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Andre som synes det var en smule straffe på den ene sjansen Torres var alene gjennom og bomma? Han ble jo takla stygt rett på ankelen inne i feltet. Var vel da han ble liggende nede en bitteliten stund.

Husker den episoden ja, var vel på stillingen 1-0 eller kanskje 1-1? Uansett, Torres fikk avsluttet og derfor ble det ikke blåst noenting. Men synes likevel den var veldig tvilsom, for Chelsea-spilleren kom jo altfor sent inn i taklingen og ballen var da borte. Med straffe der kunne ting sett annerledes ut. Også synd med den andre scoringen til Chelsea, for det skulle aldri vært corner, men innkast like ved cornerflagget. Vi derimot ble snytt for en corner tidlig i første omgang.

 

Men skal ikke klage på dommerfeil i denne kampen, vi var rett og slett mye dårligere, og Chelsea vant fortjent. Nå håper jeg vi går ut superoffensivt på brua, og sender samtlige spillere (med unntak av Reina) i angrep. Kan spille en slags omvent 4-4-2. Scorer vi 4 mål, kan vi fortsatt slippe inn to mål og likevel gå videre. Vi har jo ingenting å tape i den kampen, så hvorfor ikke?

 

Jeg har trua,

på brua.

 

Edit: Gerrard med lyskeproblemer og kan bli borte leeenge... Der forsvant litt av håpet igjen...

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Jeg skjønner bare ikke at Rafa ikke fatter at sonemarkering er 90's?! Fitte og.

 

Det blir tøft på brua, ja. Men husk, vi er faen ikke ute enda. Det er LIVERPOOL det er snakk om!

 

Jeg er btw enda fyll. Mnja.

 

When you walk through a storm

Hold your head up high

And don't be afraid of the dark

At the end of the storm

Is a golden sky

And the sweet silver song of a lark

Walk on through the wind

Walk on through the rain

Though your dreams be tossed and blown

Walk on walk on with hope in your heart

And you'll never walk alone

You'll never walk alone

Walk on walk on with hope in your heart

And you'll never walk alone

 

 

 

Erlend! http://www.tv3.no/paradisehotel/ Enjoy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...