Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var en morsomt kamp fra et nøytralt standpunkt. Jeg hadde ingen spesielle ønsker om utfall på forhånd, selv om det ikke er til å legge skjul på at resultatet er noe jeg er greit fornøyd med. Til tider lurte jeg på om Anfield hadde tatt påskeferie og latt stadion bli igjen for Chelsea-fansen. Mot slutten kommer en imponerende YNWA som selvsagt hever hjemmefansen over gårsdagens Old Trafford, men uansett litt skuffet. Håper ikke (og tror ikke) at Anfield-fansen har blitt litt for høye på pæra av suksessen i den siste tiden, og vet å støtte laget sitt i motgang.

 

Skal uansett se returkampen. Dere har klart å score 3 mål med verre utgangspunkt, dårligere lag og mindre tid minst en gang...

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Viking slo Chelsea på brua 4-2, så det så. Kan Viking kan Liverpool.

Langt fra over enda. Ser mørkt ut selvsagt.

 

GBD:Godt å se litt mer voksne innlegg fra United-supportere.

 

Edit: var vist omvendt angående Viking.

Jaja. We can still do it.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Samtidig med at hendene mine mer eller mindre svir, så greier jeg å skjerpe meg. Vi er Liverpool, og vi gir bare ikke opp. Det er slik ting skal være, det er en grunn til at YNWA eksisterer hos oss:

"When you walk through a storm, hold your head up high,

And don't be afraid of the dark.

At the end of a storm is a golden sky

And the sweet silver song of a lark."

 

Vi takler dette på en eller annen måte, men nå skal Blackburn rompevoldtas!

 

Edit:

GBD, du er et eksempel for alle andre :)

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Hahaha. "Bra" kamp. Totalt overkjørt. Hvor har det blitt av vinnerviljen dere viser i ligaen?

 

Det kan du si. Først og fremst driter vi oss ut på markering i dag, men vi skaper jo alt for lite fremover, bortsett fra målet og et par sjanser.

Jeg håper virkelig vi ikke dummer oss ut til helgen også. Champions League er tapt for oss, ingen sjanse i helvete for at vi klarer 3-0 mot Chelsea på brua.

 

:(

Lenke til kommentar

Kan egentlig ikke si at jeg er overasket av resultatet her idag. Meget skuffet da.

Masse dårlig å ta av egentlig.

Har ingen futt overhode etter 1-2målet. Masse feilpassninger, Aurelio var direkte farlig imot Liverpool idag. Lucas var sitt gamle elendige seg.

 

Men som tidligere nevnt: Ikke over før den feite dama(Sjur iført kjole) synger YNWA.

Blir ikke lei meg om Rafa bestemer seg å ''spare spillere'' i CL kampen egentlig.

Lenke til kommentar

Det ser ut som at både United og Liverpool skal få det tøft med å ta seg vidare frå kvartfinala, men "there's hope in hanging snore.. fishsnore" Det var ganske spesielt å sjå korleis Chelsea heva seg etter å komme under, for det er sjelden ein ser sånt på Anfield. Der er nok klart at med å meir eller mindre ta ut Gerrard frå kampen, så stoppar det eindel av framdrifta til Liverpool og når Alonso også gjer litt feil, så blir det vanskelig å bygge opp gode angrep. Chelsea var rett og slett gode, spesielt i andre omgang, og det ser ut som at dei er ganske mykje meir skjerpa enn dei var under Big Phil. Det blir spennande å sjå kampen på brua, om de klarar å røyse dykk. Reknar med at de vil måtte gå ut omtrent som mot Real, nekte dei tid, nekte dei rom og i tillegg vere ganske effektive.

Lenke til kommentar

Fy søren så dårlig vi skulle være i kveld da! Vi spilte en skikkelig drittkamp, men igjen så er det defensive cornere vi driter oss ut på. Det må da være mulig å trene mer på dette! Er overbevist om at 80 % av alle mål vi slipper inn er på cornere / frispark, dette er jo juniorfeil som må gå an å lære av. Ellers er forsvaret vårt i dag noe av dårligste jeg har sett på sykt lenge. Spesielt Skrtel og Aurelio var helt håpløse, så syntes faktisk det var riktig å sette inn Dossena når Aurelio skulle ha en så dårlig dag. Men så gjør jo erstatteren utrolig nok en enda dårligere jobb. :no:

 

Håpet lenge at vi skulle få ett mål til, for å vinne 2-0 på brua hadde ikke vært like urealistisk. Nå må vi ha minst tre mål, og det blir nok i meste laget. Skjønt, vi laget tre mål på én omgang mot Milan, så hvorfor ikke tre mål på to omganger mot Chelsea?

 

Liverpool's beste: Kuyt.

Lenke til kommentar

Veldig artig førsteomgang. Chelsea var bedre enn Liverpool, men ikke veldig mye. 1-1 helt ok resultat.

 

I andre omgang vil eg nesten si at Chelsea kjører over Liverpool på Anfield. Det er pinadø godt gjort. I dag var de mange hakk bedre totalt, og føler stillingen tilsvarer kampen.

 

Men så var det dette med LFC og CL. Eg velger å ikke tro at Chelsea er videre før "the fat lady blows the wishtle" på broa.

 

Såg andre omgang med 7 united supportere, 2 arsenal supportere, kvinnfolka deres og EN Liverpool supporter.

 

Tror dere han druknet sorgene etterpå ;)

Lenke til kommentar

Drit kamp. Markeringene svikter totalt idag. Lucas gjør ikke halvparten av jobben som Masche gjør og da merkes det fort for gutta. Gerrard var totalt fraværende i dag, Essien var strålende å markere Gerrard i dag.

 

Gutta må få denne kampen ut av hode så fort som mulig, så kan dem begynne å se frem mot kampen på lørdag mot Blackburn.

Lenke til kommentar

Vil glemme kampen så fort som mulig.

 

 

Bare jeg som ble helt målløs av Messi? Satt med non kompiser å så kampen, når det kommer til fotball er vi veldig sjelden enig, men det var enstemmig i at Messi er faktisk utenomjordisk god nå. Helt utrolig, et ord er altfor mye brukt, men ordet passer rett inn; sinnsykt.

Om Messi ikke vinner årets spiller så skal jeg ikke se en fotballkamp på 1 år og sende et hatbrev til Fifa og kreve ny avstemming.

 

Messi er gud, bøy dere i støvet.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar

Å fyttikatta... Vi er seriøst så elendige på dødball at det er helt utrolig, er det mulig? Well.... Det er faen meg breathtaking. Gerrard viser faen ingen vilje i dag og kunne like godt blitt bytta ut med Pacheco really. Vi er heldige som ikke taper mer.. Nei herregud..

 

Men vi kan ikke gi opp(enda). Vi scora faktisk 4 mot united.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...