Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo det at dere TROR at dere er verdens beste lag, franå av er det nedturfor Liverpool igjen, tror jeg ihvertfall

Jeg har alltid vært klart over manglene i laget, men dette er langt unna det vi har vist tidligere. Kan ikke unngå å spørre meg om vi virkelig har spillt 110%, mens de andre har spillt 80-90%... faen, jeg føler meg så langt nede nå...

 

Manx:

Jeg veit ikke... jeg veit ikke noe nå. Har alltid prøvd å ikke bli rivd med, fordi alt har en slutt. Tom det jævla Romerriket falt sammen en gang...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er jo det at dere TROR at dere er verdens beste lag, franå av er det nedturfor Liverpool igjen, tror jeg ihvertfall

 

Selvfølgelig tror vi det. Never apologize for being right, sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Søren.

 

Jeg hadde slik en god følese før kampen, dette skulle gå vår vei.

Men nei.

 

Totalt knust idag, og synd og innrømme det. Men Chelsea overkjørte oss.

Har sikkert litt å gjøre med at vi gleder oss for mye over så mange strake seiere.

 

Jaja, da får det satses på PL gull istedet. :)

Lenke til kommentar

Det verste som kan skje er at vi ender opp som Real gjorde i bortekampen sin mot oss...

 

Nå må jeg planlegge hvordan jeg skal komme over dette, tror jeg tar meg en skikkelig runde med muskeltrening nå slik at det svir i kroppen istedenfor i hodet. Hadde ikke alkoholutsalget vært steng nå, så...

 

Jau jau, da var marerittet slutt. Vel karer vi kommer nok sterkere tilbake i ligaen i alle fall... YNWA

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Jeg syntes vi rett og slett skal gå ut på brua å vise Chelski hvem som er best jeg. Får vi masch tilbake? Iallefall håper jeg på at vi hever oss og at Steven tar litt mere ansvar enn i dag!

 

Vi spiller veldig dårlig i dag og skaper minimalt. Taktikken funket rett og slett ikke. Xabi Alonso var ikke så god som vi hadde håpet på og Torres virket sutrete og oppgitt etter at Chelsea hadde skåra.

 

At Ivanovic skulle skåre hadde vel ingen trodd. Vi hadde rett og slett ikke dagen mens Chelsea hadde en veldig god dag. Det blir bare feil å si at vi er dårligere enn Chelsea nå. Vi har jo tatt dem både hjemme og borte i ligaen og hatt kontroll på dem, dog hadde jeg på følelsen av at denne kampen kom til å gå som den gikk, mtp på at vi har spilt så mange gode kamper på rad nå.

 

Vi får tenke som at dette var tapet vi skulle gå på, så får vi vinne resten av kampene i PL, for så å se Steven heve PL pokalen!

 

YNWA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...