Liddell Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 DETTE KAN BLI ET STORT PLASTER PÅ SÅRET!!! TORRES Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 DETTE KAN BLI ET STORT PLASTER PÅ SÅRET!!! TORRES Dette kan bli en fullkommen kveld . Lucas har åpnet bra! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Holdt på å le meg ihjel av reaksjonen til Lucas på sitt eget håpløse skudd :!: Han tar det med et smil ^^, Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Vi er dødsheldige om Chelsea ikke scorer i dag. Med tanke på at sveisen til Lucas ser ut som sveisen til en nyfødt har jeg funnet på et navn til den: Fostersveisen. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Vi er dødsheldige om Chelsea ikke scorer i dag. Med tanke på at sveisen til Lucas ser ut som sveisen til en nyfødt har jeg funnet på et navn til den: Fostersveisen. Haha. Jeg frykter rett og slett for at Chelsea kommer til å snu denne kampen... Ediot;;;; Helvete§§§!!!! Endret 8. april 2009 av Tropicana Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Oh, crap! Nok en serber, makan til skjebne for meg... FAAAAEEEEN! Oi, dæven... så nærme for oss! Endret 8. april 2009 av SasaB Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 TUNGT TUNGT ATTER EN TUNGT!!!1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hva FAEN skjer med markeringa der?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Alonso, din forbanna noob. Det var sånn jeg holdt på i sjetteklasse. Herregud så dårlig. Liverpool kan ikke markere. Sånn har det vært siden Rafa tok over. Soner er for idioter. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Der fikk de det viktige bortemålet. Blir vanskelig dette. gagh, lucas er skummel.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Herlig omgang å se på for nøytrale supportere. Har vært store sjanser til begge lag, og har vært en morsom kamp å se på. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Alonso, din forbanna noob. Det var sånn jeg holdt på i sjetteklasse. Herregud så dårlig. Liverpool kan ikke markere. Sånn har det vært siden Rafa tok over. Soner er for idioter. Enig, men det er styggt med Supportere som kritiserer spillere... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Herlig omgang å se på for nøytrale supportere. Har vært store sjanser til begge lag, og har vært en morsom kamp å se på. Der har du et poeng, men jeg griner inni meg... Det er pga slikt fotballsupportere er mer utsatte for hjertesykdommer. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Gud bedre, jeg er helt nervevrak her jeg sitter. Og at Chelsea kommer mer og mer inn i kampen hjelper meg ikke. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Herlig omgang å se på for nøytrale supportere. Har vært store sjanser til begge lag, og har vært en morsom kamp å se på. Der har du et poeng, men jeg griner inni meg... Det er pga slikt fotballsupportere er mer utsatte for hjertesykdommer. Den kjennte jeg godt i hjertet mitt! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 DRIT. Målet til Chelsea kan komme til å avgjøre alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Bare jeg som mener det der var straffe? Strake knotter rett i foten på Torres. Dommeren har stort sett vært elendig, så jeg hadde ikke regnet med noe. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Terry ute i neste kamp iallerfall. Er det mulig og være så rævva på defensive cornere? Endret 8. april 2009 av Dalglish Lenke til kommentar
Consigliere Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 For et helt feilaktig gult kort. Han har lov til å kjempe om ballen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Faen i helvette.... Flere som savner Sami nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå