n4w Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Fikk meg en klar overaskelse når jeg fikk med meg at kampen var idag. Trodde den ikke var før neste onsdag. Jaja, samme for meg. Hvis det blir seier idag blir det bare en enda bedre 17'års dag i morgen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Forbanna piss. Jeg vil se Agger. Menmen. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Liverpool v Chelsea line-upsLiverpool: Reina, Arbeloa, Aurelio, Carragher, Skrtel, Xabi Alonso, Lucas, Kuyt, Riera, Gerrard, Torres. Chelsea: Cech, Ivanovic, A Cole, Terry, Alex, Essien, Lampard, Ballack, Kalou, Malouda, Drogba. Samme laget som jeg tippa i går. :!: De fleste tippa vel dette laget. OMG, nå ble jeg nervøs her. YNWA Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Liverpool v Chelsea line-upsLiverpool: Reina, Arbeloa, Aurelio, Carragher, Skrtel, Xabi Alonso, Lucas, Kuyt, Riera, Gerrard, Torres. Chelsea: Cech, Ivanovic, A Cole, Terry, Alex, Essien, Lampard, Ballack, Kalou, Malouda, Drogba. Samme laget som jeg tippa i går. :!: De fleste tippa vel dette laget. Nei, det var nesten ingen. Noen ville se Mascherano på laget (selvom han er suspendert), noen hadde satt opp Babel, noen ville ha Agger på midtbanen. Mange rare forslag. :!: Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ja, du har rett i det :!: Men dette laget er vel til syvende og sist best atm. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeje, du er kongen lattis. Tror ikke laget kom som en overraskelse for noen. Jeg satt derimot opp det laget jeg ville se. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Off, vi må vinne og ikke slippe inn mål nå!! Er så sykt nervøs. Sitter å drikker cola for å roe ned litt . Blir grandis etterpå Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg har sikkert sett hver eneste reklame på Viasat4 98 ganger det siste døgnet... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Steven Carragher ja. Bra Fjørtoft. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Steven Carragher ja. Bra Fjørtoft. Latterlig av Fjørtfot... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Da gjenstår det bare en ting fra min side; Good luck lads, YNWA! Nå gleder jeg meg til kampen Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 And you'll never walk, aaalone, you'll neveeeeer walk, aaalone! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 FEEEEEEEEEEERNANDO TOOOOOOORES! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 El Niño! Fy faen som den spanske kommentatoren gikk amok da! Perfekt plassering for helvete! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Digg!!!!!! Edit; ÅÅÅÅÅ, flaks for oss der!!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Reina<3 Matchvinner redning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå