Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Finner det overskende at nå er masche dratt inn i troppen flere ganger her, nesten som .no forumet.... Trodde faktisk folk fulgte littt bedre med. Ikke at det er så farlig, men da å komme hardnakket å påstå ditt og datt blir litt rart imo.

Nok om det.

 

Glede seg til kamp :)

 

 

Edit: De som ser at Lucas ikke har forbedret seg må ta av hat brillene. Neida, han brilijerer ikke på noen måte, men han har sluttet med hodeløse taklinger i mye større grad en tidligere, håper vi snart får se den gode foten han faktisk har.

 

jaja, vi tar en lagoppstilling også. Om Aurelio skulle ver klar eller ikke er uvist, tviler.

 

Arbeloa-Carra-Skrtel-Insua

Bønna-Alonso-Gerrard-Riera

Kuyt-Torres

 

Nå håper jeg på litt Torres magi igjenn, like tent som mot Real.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel min kjære medsupportere! :)

 

Blir ekstremt spennende i kveld, jeg gleder meg som en liten unge. Dette kommer nok til å bli to veldig tette og jevne oppgjør, men jeg tror vi vinner hvert fall i kveld, på magiske Anfield.

 

COME ON, REDS!

 

YNWA, lykke til og hjertelig god påske!

Lenke til kommentar

At Lucas ikke spiller like dårlig er sant,men ser ingen grunn å hoppe i taket,han har spilt ok.

Langt fra bra nok for Liverpool.

Han spiller sikkert ikveld også,men jeg håper egentlig han ikke gjør det.

Leser på .no at Rafa skryter av guttebassen,så han spiller nok.

Blir nok Riera og Babel-start i denne kampen.

Lenke til kommentar
Blir nok Riera og Babel-start i denne kampen.

Så arbeidshesten skal ikke starte?

Når jeg sier at Riera og Babel starter nok,så mener jeg ikke bare de to spillerne.

Forhåpentligvis starter Rafa med 11spillere fra start. :)

Trodde du mente 4-2-3-1 med Babel og Riera på kantene. ;)

Lenke til kommentar
At Lucas ikke spiller like dårlig er sant,men ser ingen grunn å hoppe i taket,han har spilt ok.

Langt fra bra nok for Liverpool.

 

It all came down to the haircut :p

 

Nei, ideelt sett skulle han vell vert utlånt. Men det er ingen hemlighet at vi har få alternativer. Spering fra start hadde vert rått :D

 

Dessuten vil jeg bare nevne at Spearing og Darby er aktuell for troppen, da syns jeg det er rart at du mener Benitez prioriterer CL når disse ikke er å finne i troppen til vanlig i ligaen. De er jo antatt dårligere en de vi har på førstelaget.

Ja han hvilte Riera, Riera har skuffende dårlig utholdenhet. Er kansje ikke så rart han fikk en hvil når det var landskamp i tillegg.

 

Edit: landskamp eaven.

 

Se filmen hos Youtube

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Lucas er da mye bedre enn Spearing. Er en grunn til at Spearing spiller på reservelaget og Lucas stepper innpå førstelaget titt og ofte. Rafa vet nok MYE mer om dette enn hva vi gjør.

 

(sikter til Swome sitt innlegg på forrige side)

Har sett en del reservekamper med han og synes han imponerer. Spearing er også 2 år yngre, så jeg vil si han har større potensiale. Hadde likt å sett hvordan han hadde taklet spill i PL, men det skjer jo tydeligvis ikke med det første. I fremtiden ser det jo også ut som det kan bli kvoter på utenlandske spillere er det også viktig å prøve å få fram en egenoppfostret spiller.

 

Var forresten herlig når hele Anfield sang "There`s only one Jay Spearing" mot Real. Han er jo tydeligvis godt likt og kanskje den beste scouseren vi har utenom Stevie og Carra. Vi vet jo alle hvilken innsats scouserene spiller med Liverpoolemblemet på brystet. En framtidig publikumsfavoritt tror og håper jeg.

Lenke til kommentar
*redigert*

 

Har også sett sikkert 10 reservematcher i år og rundt 15 i fjor, pluss jeg så han i preseason.

 

 

Sier ikke at han ikke har potensiale til å bli bedre enn Lucas, det blir bare dumt. Men det er vel liten tvil i at Lucas er en bedre fotballspiller atm og det er derfor han spiller på førstelaget mens Jay spiller på reservene enn så lenge :)

Lenke til kommentar

Greit nok det, men syns fremdeles Rafa bør bli flinkere til å la unge talenter som f.eks. Spearing og Pacheco få prøve seg om bare i sluttminuttene av en kamp. Vi så jo hvordan det gikk med Manucho eller ka han heter i helgen. :hrm:

 

edit: Macheda var d vel?

Endret av Swome
Lenke til kommentar

Varmer opp med hjemmekampen mot Real nå (Viasat Sport HD for andre som også vil se den). Så nettopp Torres sin hæl-vendingen etter 3 min. :D

 

Begynner å bli skikkelig psyked. Gleder meg fryktelig til kampen i kveld! Gleder meg til å se start XI'ern.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Håper Lucas takler presset bra, og overrasker alle. Jeg må si jeg har mine tvil, men Rafa burde vite hva han gjør, ja!

 

Er så forbanna nervøs.. Begynte å pilse idag tidlig, og håper jeg får en skikkelig feiring etterpå!

 

---

 

Tror nok vi går ut med 4-2-2-1-1 idag, med Riera og Kuyt på vingene. Hvorfor plutselig legge om til 4-4-2? Arbeloa er vel tilbake nå, og ready to kamp. Blir bra!

 

Nei, good luck & have fun gutta boys! Nå stikker jeg ut!

 

 

YOU'LL NEVER WALK ALONE!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...