Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den dagen Torres drar fra oss er han 37 år, treg og tjukk. Og vi får likevel en herlig pris for en legende.

 

Anyway, Lucas start i kveld. Og jeg tror og håper han fortsetter den gode utviklingen han har hatt.

Hva i helvete er det du røyker? Lucas har jo hatt en like stor utvikling som den kinesiske fotballigaen...

 

Torres forlater oss nok ikke før fire år, minst... selv om jeg tror ha blir på Anfield til han er over 30. Han er for lojal til å starte en overgangsfarse, og han trives jo her på toppen av alt. Så la oss se på #9 aka El Niño vokse opp til å bli en stor legende for oss! Viva la España :D

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Trenger ikke være så jævla trangsynt. Om du ikke har lagt merke til at Lucas har hevet spillet sitt betraktelig de siste kampene må du seriøst enten få deg briller eller se kampene en gang til. Han har hevet seg mye i united,fulham og kom inn i real kampen og gjorde en god figur.

 

- Ser det kan tolkes feil, jeg mente de siste kampene han har fått spilt, at han har gjort det mye bedre en tidligere.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Dude, ta det med ro. Du har rett til din egen mening, og det har jeg og. Lucas er blitt en slags Sissokko nr.2 for meg, et lovende talent som gikk feil et eller annet sted. Han viser potensiale, men det er en god del mangler der.

 

I Villa kampen kom han inn etter 66 minutter, der han hadde et par gode involveringer. La oss nå ikke glemme at den kampen var avgjort på det tidspunktet. I Fulham kampen slet han med involveringsevnen, og var treig i beveglsene. Han var grei i United kampen, selv om han kom litt for sent i enkelte taklinger. Det med taklinger må han skjerpe seg på, han pådrar en del frispark slik. Han har kanskje hatt en utvikling, men han mangler fremdeles en del. Han er 22 år, så snart kan han vel ikke forventes å ha en stor utvikling...

Lenke til kommentar

Jau, har blitt veldig vanlig å rakke ned på Lucas, mulig jeg er den eneste som er blitt litt lei av det. Enig i at han for det meste har fortjent det, men han får også gjennomgå selv når han har gode kamper. Ingen legger seg særlig borti om Masche slår en feilpasning, men om Lucas gjør det skal han ofte henges eller skytes. Masche slår ofte fatale feilpasninger som ofte kunne ført til noe farlig, men tar den ofte selv igjen med en djevelsk takling. Lucas lager altfor mange idiotiske frispark og er fortsatt for pinglete i taklinger og duellspill. Jeg ser ikke lenger på Lucas som et talent, men at han fortsatt han sjansen til å spille seg opp til å bli en verdig erstatter til Masche/Alonso er til stede, men det er ikke lett.. Han blir ofte sammenligna med Masche og Alonso og da sier det seg selv at du kommer til kort, det gjør de fleste da. Og når det er mot de to han kjemper med om å få tillitt og sjansen til å bevise at det bor noe i han er det veldig vanskelig. Og når i tillegg Gerrard kan spille den rollen så er det obvious at det blir utrolig vanskelig for Lucas og vise seg.

 

Jeg forguder ikke akkurat Lucas selv, men jeg lever fortsatt i troa på at karen kan bevise at han takler dette nivået. Litt mer tempo og hjerne så er han der nesten. ;)

Lenke til kommentar

Lucas har da gjort det meget godt de siste kampene i forhold til tidligere i år. .no slaktet nærmest ham etter Fulham kampen noe jeg ikke skjønner en dritt av. Han spilte jo faktisk ganske bra da.

 

 

Blir pubben for min del i kveld. Med Masche eller Torres drakt på (har ikke bestemt meg helt) :p

 

Enig med Winy, vi starter i godformasjonen 4-2-3-1 med Torres på topp og Gerrard bak. Kuyt på høyre og Riera/Babel på venstre. Helst førstnevnte da Babel kan vi trenge mot slutten.

Lenke til kommentar

Har lyst å se mer til Spearing eg.. Kanskje ikke i denne kampen, men jeg tror han kan bli mye bedre enn Lucas (om han ikke allerede er det). Vi trenger en ny scouser på laget. Kjøpte bortedrakt med Insua når jeg var i Liverpool og så Realkampen. Kanskje Spearing på neste hvis han får spille litt fremover? :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...