Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Porto imponerer meg stort idag. Håper _ikke_ vi møter dem om de slår United, og vi går videre. Er garantert et lag som vi undervurderer og blir straffet stygt mot.

 

Jeg tror nok vi må bekymre oss for Chelsea først, så eventuelt Bayern/Barca. Litt tidlig å bekymre seg for en eventuell finale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satt og zappet litt på Get-boksen tidligere i kveld. Har tydligvis fått Viasat Sport HD. Blir deilig å se kampen i morgen i HD-kvalitet. :D

 

Ingen i huset vet hvem som har bestilt det. :p

 

 

EDIT: Doh, ser at det er friperiode fra 2.-13. april. Tror jeg neste må bestille pakken etter den perioden. :D De har også vært smarte nok til at det bare er til mandag, så etter å ha sett den ene kvartfinalen i HD, så kommer mange til å bestille.

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Imorgen blir det pilsing til kamp, og jeg håper nesten vi vinner eller taper. Vinner vi, må jeg jo selvfølgelig feire, og taper vi, så ja. You get it. :p

Hahahaha! :!:

 

For en dag dette blir!

 

Kl 1500: Avreise til Kr. sand.

Kl 1630: Jenka gjennom byen med hele Mneigheden.

Kl 1700: Tog ned til stadion fra stampuben.

Kl 1800: Avspark Start-RBK.

Kl 2045: LFC-Chelsea hjemme emd kompiser.

 

Perfekt! :D Bare synd jeg merker jeg er litt småsyk. Hiver innpå med paracet :p

Lenke til kommentar
Var på Fullham - Liverpool på Craven Cottage på lørdag. Utrolig stemning! Noe av det sykeste jeg har vært med på. Det var da min første PL kamp. Kan tenke meg Anfield er helt noe annet. :)

 

Hørte bare Liverpool supporterne? ;)

 

Jeg hadde selv min debut(!) på Anfield mot Real. Snakk om å treffe med matchen :new_woot:

Lenke til kommentar

http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19...mp;parentzone=0

 

Nå fikk jeg litt bitter ettersmak her, trodde Torres ville bare spille for oss og Atletico. Jeg må ærlig talt innrømme at jeg er litt skuffet, selv om han nok ikke kommer til å flytte på lenge :( Ikke at jeg ikke forstår ham, men alikkevel trodde jeg har ville bare spille for de to klubbene i hjertet sitt...

Lenke til kommentar
http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19...mp;parentzone=0

 

Nå fikk jeg litt bitter ettersmak her, trodde Torres ville bare spille for oss og Atletico. Jeg må ærlig talt innrømme at jeg er litt skuffet, selv om han nok ikke kommer til å flytte på lenge :( Ikke at jeg ikke forstår ham, men alikkevel trodde jeg har ville bare spille for de to klubbene i hjertet sitt...

 

Jepp, og denne overskriften var óg litt urovekkende. :p

Lenke til kommentar

Don't worry.

 

- Jeg har sagt mange ganger at den eneste klubben jeg kunne forlate Atletico Madrid for var Liverpool, og det har ikke forandret seg. Det er bare to klubber i mitt hjerte. Jeg har holdt med Liverpool siden jeg var liten gutt, og jeg ønsker å bli her i lang tid fremover, sier Torres videre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...