Latias Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Og man kaller Liverpool for et flakslag. Holy macaroni Hva var flaks med den scoringen? Var ren dyktighet. Herlig tenkt av Rooney. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Og man kaller Liverpool for et flakslag. Holy macaroni Hva var flaks med den scoringen? Var ren dyktighet. Herlig tenkt av Rooney. Var ikke flaks.. Men kanskje litt ufortjent.. Var en drittpasning Men for all del! Kjempefint Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Det var først og fremst udyktighet av Alves! Men god prestasjon av Rooney. Til Latias Endret 7. april 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skryte om united kan dere ta i andre tråder. Porto knuller united som dere kan se. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Var vel uten tvil mer udyktighet av Alves, enn dyktighet av Rooney. Alves har mer enn tid nok til å se hvor han slår pasningen. Selve avslutningen er enkel da keeperen legger seg tidlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Og man kaller Liverpool for et flakslag. Holy macaroni Hva var flaks med den scoringen? Var ren dyktighet. Herlig tenkt av Rooney. Snakker om bommene til Porto jeg. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Skryte om united kan dere ta i andre tråder. Porto knuller united som dere kan se. Heia porto! Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Dette var en planlagt bombe! Tror nok ManU har undervurdert ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kan ikke si jeg bryr meg om United-kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Tenker heller på Liverpool-kampen imorgen.... Men må innrøme at jeg finner det moro at United spiller dårlig. Men syns ikke det er et samtalemene i denne tråden. Slikt kan man ta i United-tråden eller fotballpub-tråden Edit: Endret 7. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gleder meg til i morgen. Og jeg synes det er bra at returkampen kommer etter kun en uke. Til tross for at det kanskje blir litt mange kamper for guttene, så hater jeg å vente 2 uker på returkamper. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 2-2 mellom United og Porto Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 2-2 mellom United og Porto Hvorfor forteller du oss dette? Tror de fleste ser kampen selv. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) 0-1 mellom Fulham og Liverpool Edit: Nei, det er jo gammelt! Endret 7. april 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Porto imponerer meg stort idag. Håper _ikke_ vi møter dem om de slår United, og vi går videre. Er garantert et lag som vi undervurderer og blir straffet stygt mot. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Så du er helt sikker på at dere går videre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Må innrøme at jeg som de fleste undervuderte Porto, sitter igjen nå med et lite smil at vi ikke trakk Porto alikevell. Chelsea skulle vi jo møte uannsett. Winy: vi har da ikke kommet til Finalen enda. Må tross alt spille først. Endret 7. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Porto imponerer meg stort idag. Håper _ikke_ vi møter dem om de slår United, og vi går videre. Er garantert et lag som vi undervurderer og blir straffet stygt mot. Jeg tror nok vi må bekymre oss for Chelsea først, så eventuelt Bayern/Barca. Litt tidlig å bekymre seg for en eventuell finale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 *glede seg til kamp* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå