Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vedder 100 kr med hvem som helst på forumet at vi går ut i en klassis 4-2-3-1 med Gerrard helt oppi Torres.

 

-------------- Torres ------------

Riera ------ Gerrard ------ Kuyt

-------- Lucas ---- Alonso ------

-----------------------------------

Insua -- Carra -- Skrtel -- Arbe

-------------- Reina -------------

 

Gerrard blir neppe flyttet ned på sentral midtbane i denne kampen. Hadde det vert bortekampen hadde jeg vert mer skeptisk, men vi starter med superduoen på topp på Anfield!

Lenke til kommentar
Var det ikke der ballen stusset i bakken i forkant? Ikke akkurat letteste å putte i høy fart.

 

Mindre imponert over Torres sin stolpe ut, der har han alltid vert "sikker som banken".

Ja, det var den som spratt. Se den om igjen du, den skal sitte så jævlig. Ballen får en perfekt sprett foran han og det er seriøst vanskelig og bomme der. Enig i at Torres bruker å være 100% på slike sjanser, hoppa faen meg ut av sofaen når han var gjennom.

Lenke til kommentar

Gal kommentator :p

 

Altså, jeg mener den ikke er blandt de letteste. Ballen er på opptur, Dossena er på vei nedover, jeg mener den blir vanskligere å presse under da. Uansett stor sjanse er det.

 

Legg merke til at i Torres sjansen kunne vi lett ha puttet returen om vi var litt mer på hugget framover.

Annbefaler igjenn ABC tv sine bilder, konge Kvalitet.

Lenke til kommentar
Skulle tro det ja.

Men er mer intressert i å se Arsenal-kampen jeg da, tror den blir bedre enn Manchester United-Porto.

 

Men tipper det blir et (eller to) engelske lag i finalen iår også.

Samme her. Arsenal - Villareal høres ut som en utrolig god kamp, synd at Viasat ikke tilbyr den ekstra kanalen gratis :(

Lenke til kommentar
I kveld blir det fin oppvarming for morgendagen. Må si jeg faktisk gleder meg litt til å se Man Utd spille i dag, kan bli morsom fotball å se på. Sist de møttes var vel det året Porto slo ut Man Utd og vant CL?

Bare for å være ekstreeemt bitter så skal jeg fikse på den setningen. Sist de møttes var vel det året dommeren slo ut United og Porto vant CL. :)

Lenke til kommentar
I kveld blir det fin oppvarming for morgendagen. Må si jeg faktisk gleder meg litt til å se Man Utd spille i dag, kan bli morsom fotball å se på. Sist de møttes var vel det året Porto slo ut Man Utd og vant CL?

Bare for å være ekstreeemt bitter så skal jeg fikse på den setningen. Sist de møttes var vel det året dommeren slo ut United og Porto vant CL. :)

Did someone cry?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...