Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har mer mer tro på laget til Latias, men med Macherano istedenfor Lucas. Gleder meg til å se hvordan en suspendert spiller kan få plass i startoppstillingen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har mer mer tro på laget til Latias, men med Macherano istedenfor Lucas. Gleder meg til å se hvordan en suspendert spiller kan få plass i startoppstillingen. Da starter han nok ikke. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) ediit Endret 8. april 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Neh, når Masche er ute blir det ekstra viktig med kuyt som en arbeidshest. Og riera/babel er same shit for meg. Benny kan komme inn mot slutten for å by på kreativitet mot en sliten riera, evt babel. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ok, du har ett poeng i Kuyt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 De sa på Sky at jøden har en "calf injury" og er usikker til kampen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Reservematch nå. Pacheco og Nemeth på topp^^ Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Reservematch nå. Pacheco og Nemeth på topp^^ Fryktelig sterkt lag Blackburn skulle stille med da! Blackburns lag: Mark Bunn, Danny Simpson, Martin Olsson, Zurab Khizanishvili, Gavin Gunning, Bryan Hodge, Aaron Doran, Vincenzo Grella, Julio Santa Cruz, Carlos Villanueva, Keith Treacy. Reserver: Andreas Arestidou, Alex Marrow, Johnny Flynn, Nick Blackman, Andrew Haworth. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Blackburn res. leder 1-0 etter ett flott langskudd av Villanueva. Dalle Valle har kommet inn for Nemeth, som ikke fikk det til. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jadda! 85.min: 1-1 VITOR FLORA. Helt ut av det blå varter Liverpool opp med et klasseangrep, og scorer. Steven Irwin spiller et fint fremspill til en feilvendt Lauri Dalla Valle. Finnen flikker ballen til en annen innbytter, Vitor Flora, som kommer på løp bakfra. Brasilianeren er plutselig helt alene med keeper Bunn, og vipper ballen elegant i langhjørnet. Floras første mål for Liverpool. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Føler du deg litt ensom Perfecta? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Litt av en nedtur reservelaget har opplevd kontra i fjor Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jepp. Eide jo alt og alle i fjor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dalla Valle er latterlig dårlig på FM Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er han det? Mener å huske at han var ett kjempetalent, men det var kanskje på 08.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Rafa om Simon Kjaer som mulig Agger-erstater. "I can only say that Simon Kjaer is not on our agenda at the moment," the former Valencia boss told Stadionews24. "I can say that if Daniel Agger were to leave, we are not planning to bring him as a replacement." Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hadde ikke masche vert suspendert, tror jeg Kuyt hadde startet som spiss sammen med Torres. Bønna har vert småskadet og er usikker fra start, i det hele veldig vansklig å spå laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Lenge til onsdag kl20.45 enda. Mye kan skje før den tid. Babel kan nok spille spiss med Torres. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Vedder 100 kr med hvem som helst på forumet at vi går ut i en klassis 4-2-3-1 med Gerrard helt oppi Torres. -------------- Torres ------------ Riera ------ Gerrard ------ Kuyt -------- Lucas ---- Alonso ------ ----------------------------------- Insua -- Carra -- Skrtel -- Arbe -------------- Reina ------------- Gerrard blir neppe flyttet ned på sentral midtbane i denne kampen. Hadde det vert bortekampen hadde jeg vert mer skeptisk, men vi starter med superduoen på topp på Anfield! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå