Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ser fram til Chelsea jeg nå. Håper den kampen ikke fucker opp påska. Blir nok Barry ja, når Villa fucker såppas opp så¨blir det nok ikke noe Champions League. Greit nok når de taper mot Liverpool. Det er jo forstålig,men når du pisser vekk en 2-1 ledelse mot United så er det utilgivelig i min bok. *wash my hands with them* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ser fram til Chelsea jeg nå. Håper den kampen ikke fucker opp påska. Blir nok Barry ja, når Villa fucker såppas opp så¨blir det nok ikke noe Champions League. Greit nok når de taper mot Liverpool. Det er jo forstålig,men når du pisser vekk en 2-1 ledelse mot United så er det utilgivelig i min bok. *wash my hands with them* De tok da også igjen en 1-0 ledelse. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Får vi Barry skal jeg hive han på en drakt. En av mine favorittspillere faktisk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg håper faktisk at Everton tar 5.plassen foran Villa. Så skuffet er mann Endret 5. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Får vi Barry skal jeg hive han på en drakt. En av mine favorittspillere faktisk.. type totalt uten ryggrad og moral. En skam at Villa har han som kaptein. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Han er vel bare visekaptein, Laursen er det vel som er kaptein. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei hei, ingen grunn til å deppe. Nå må vi bare se framover å konsentrere oss om å vinne resten av kampene, kan være en utfordring i seg selv det. Så får vi heller gjøre opp status vs United da. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Gerrard er spilleklar mot Chelsea? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ligger ann til at Spearing/Darby kan få sjansen med førstelaget i morgen. Synd med skaden(skadene?) til Nemeth som har satt han ut så mye av spill, hadde nok fått sjansen til å prøve seg han også hadde det ikke vært for det.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ser Aurelio har vert skadet Danielzu, tenkte jeg skulle nevne det i går at vi ikke kan vite hvorfor Rafa ikke brukte ham, men nå har vi ivertfall grunnen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Spearing/Darby mot Chelsea? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ligger ann til at Spearing/Darby kan få sjansen med førstelaget i morgen. Synd med skaden(skadene?) til Nemeth som har satt han ut så mye av spill, hadde nok fått sjansen til å prøve seg han også hadde det ikke vært for det.. I morgen? Kampen er på onsdag. Og som 7Bananas sa, hvorfor skal Spearing/Darby spille mot Chelsea? Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 De skal være med troppen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ops, selvsagt onsdag. Nei hvorfor ikke?, chelsea er piece of cake. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Kan vedde på at laget blir noe sånt: Reina Arbeloa - Carragher - Skrtel - Aurelio Alonso - Lucas Kuyt - Gerrard - Riera Torres Noen som tør vedde i mot? :!: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Ja. Reina Arby-Carra-Skrtel-Aurelio Alonso-Agger Kuyt-Gerrard-Babel Torres Endret 6. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja. Reina Arby-Carra-Skrtel-Aurelio Alonso-Agger Kuyt-Gerrard-Babel Torres Agger på midten? Selv om Agger er offensiv i sin spillestil, og selv om han ble byttet med Gerrard i kampen mot Fulham, kan jeg aldri tenke meg at Benitez starter med en sånn oppstilling. Har mer mer tro på laget til Latias, men med Macherano istedenfor Lucas. Mistenker også at Benayoun nå får starte. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nei jeg har ikke troa, men jeg ønsker det. Masche er dessuten suspandert. Benny starter nok ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå