Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff. Greit nok at Liverpool putta på overtid igår, men når Aston Villa har spilt så bra som de gjorde, så er dette utrolig heldig av Man utd. Kom igjen Carew!

Så "bra" som Villa gjorde? De var jo helt drit sammen med United! De har en stort stygg spiss de slår på, møkkalag.

 

ARE YOU WATCHING!

Lenke til kommentar

Det er så kjipt at United klarer å vinne enda de spiller så dårlig fotball som de gjør... Enda tristere er at Ronaldo spiller så forbanna drit dårlig men uansett skårer 2 mål! Syntes det snart bør være det laget som spiller best fotball som kommer seirende ut av det hele. Jeg må bare si at Liverpool spiller mye bedre fotball enn United gjør. Og suporterne? Latterlig stile må jeg si, hørte jo bare Villa fansen jo. Irriterer meg grenseløst at ikke flere lag tørr å virkelig presse united på Old Trafford. De pisser jo i buksa hver gang noen angriper dem! Hadde bare noen lag turt å ta initiativet mot dem så hadde vi nok sett det at forsvarsrekka dems ikke er verdens beste alikevell!

 

mvh

Lenke til kommentar
Det er så kjipt at United klarer å vinne enda de spiller så dårlig fotball som de gjør... Enda tristere er at Ronaldo spiller så forbanna drit dårlig men uansett skårer 2 mål! Syntes det snart bør være det laget som spiller best fotball som kommer seirende ut av det hele. Jeg må bare si at Liverpool spiller mye bedre fotball enn United gjør. Og suporterne? Latterlig stile må jeg si, hørte jo bare Villa fansen jo. Irriterer meg grenseløst at ikke flere lag tørr å virkelig presse united på Old Trafford. De pisser jo i buksa hver gang noen angriper dem! Hadde bare noen lag turt å ta initiativet mot dem så hadde vi nok sett det at forsvarsrekka dems ikke er verdens beste alikevell!

 

mvh

 

Du ønsker ikke laget ditt seier med andre ord?

Lenke til kommentar
Huff. Greit nok at Liverpool putta på overtid igår, men når Aston Villa har spilt så bra som de gjorde, så er dette utrolig heldig av Man utd. Kom igjen Carew!

Så "bra" som Villa gjorde? De var jo helt drit sammen med United! De har en stort stygg spiss de slår på, møkkalag.

 

ARE YOU WATCHING!

Man Utd spilte bra i de siste 15 minuttene. Før det var det ganske fair.

 

Sier jo også seg selv at Aston Villa ikke vil klare å opprettholde samme ballinnhavelse som det Man Utd gjør, og at Villa har det vanskeligere å spille igjennom laget til Man Utd, da det er stor kvalitetsforskjell på de to lagene, da pleier ofte lag som er et hakk eller to under topplagene å spille på store, gode spisser, noe som vi så idag lønte seg.

 

 

DID YOU WATCH?

Lenke til kommentar
Det er så kjipt at United klarer å vinne enda de spiller så dårlig fotball som de gjør... Enda tristere er at Ronaldo spiller så forbanna drit dårlig men uansett skårer 2 mål! Syntes det snart bør være det laget som spiller best fotball som kommer seirende ut av det hele. Jeg må bare si at Liverpool spiller mye bedre fotball enn United gjør. Og suporterne? Latterlig stile må jeg si, hørte jo bare Villa fansen jo. Irriterer meg grenseløst at ikke flere lag tørr å virkelig presse united på Old Trafford. De pisser jo i buksa hver gang noen angriper dem! Hadde bare noen lag turt å ta initiativet mot dem så hadde vi nok sett det at forsvarsrekka dems ikke er verdens beste alikevell!

 

mvh

 

Først: HAHA

 

Saken er jo at lag ikke GREIER å presse United ? De får det jo ikke til?

 

Kanskje det dummeste jeg har lest her inne på forumet

Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg synes ronaldo spillte sin beste kamp på lenge, også utenom målene. Løp, driblet og hadde fine en-touch-pasninger som åpnet midtbanen. 2 mål gjør han til banens beste i dag spør du meg.

 

Det som gjorde united rævva i dag var forsvaret, og måten de jobbet sammen med midtbanen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Det er så kjipt at United klarer å vinne enda de spiller så dårlig fotball som de gjør... Enda tristere er at Ronaldo spiller så forbanna drit dårlig men uansett skårer 2 mål! Syntes det snart bør være det laget som spiller best fotball som kommer seirende ut av det hele. Jeg må bare si at Liverpool spiller mye bedre fotball enn United gjør. Og suporterne? Latterlig stile må jeg si, hørte jo bare Villa fansen jo. Irriterer meg grenseløst at ikke flere lag tørr å virkelig presse united på Old Trafford. De pisser jo i buksa hver gang noen angriper dem! Hadde bare noen lag turt å ta initiativet mot dem så hadde vi nok sett det at forsvarsrekka dems ikke er verdens beste alikevell!

 

mvh

Det ligger på KopForum, var det du som skrev det?

Lenke til kommentar

Selvsagt finner dere noe av det samme i United-tråden. Det er umodne holdninger i begge leirer her. Jeg var inne i tråden for å se hva som var skrevet, synes det er en helt unødvendig provosering selv om dette ikke er en tråd for United-supportere, og skrev det jeg mente.

 

Er like stor motstander av at man skal skrive Looserpool, Diveard, Jailard osv...

 

Men Captain Hypocrite (Gerrard) eller Shrek (Rooney) er helt greit for min del, så kanskje jeg ikke klarer å sette en helt klar grense.

 

EDIT: Der forsvant innlegget jeg svarte på, men jeg skjønner godt frustrasjonen.

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Har man noe å si ang innlegg, og man mener de ikke burde være i tråden, rapporter tråden og la en moderator se på den.

 

Jeg har holdt øye med begge trådene hele kvelden, og slettet det jeg mener har vært over streken. Det er helt lov å diskutere i andre lags tråder og være uenig med det som sies der så lenge man klarer å holde seg seriøs og uten å provosere for mye.

 

Spørsmål rettes til meg på pm. Ikke mer i tråden nå. 2 innlegg er slettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...