ErlendRU Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Faen meg dårlig utnytting av sjansene fra Villa altså. Carew har jo vært alene der oppe flere ganger uten at noen andre har hjulpet han. Hadde de kommet med støtte hadde de hatt flere mål tenker jeg. Young spesielt er også altfor ego og burde heller spille den fra seg noen ganger i stedet for å miste den/skyte. Redd for at Villa må ha et mål ganske kjapt for at dette skal gå. Fortsetter det sånn kommer United til å putte i 86. minutt eller noe sånt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Tror ikke resultatet hadde vert så anderledes om Riera og Aurelio hadde spilt Danielzu. Ser egentlig ikke problemet. Eneste grunnen til at vi vant i går var at vi holdt presset oppe. EDIT: Jaaaaaaaaaaada! Krysser alle ledd! Endret 5. april 2009 av guttorm Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Agobonlahor 1-2 Får bare håpe det holder seg ! Lenke til kommentar
alfarnes89 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 FY for satan dette blir bra resultat for oss viss det står! Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Weeei! Håper Villa holder dette inn. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg liker ikke skadefryd, men: JAAAA, FOR HELVETE! Spillte fotball ute da jeg sjekka mobilen, og United ledet. Så kommer jeg hjem til dette! Fy faen! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Forsøk på provosering forsvant fra tråden. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Kjenner jeg villa rett er ikke siste ord sagt for noen av lagene.. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg liker ikke presset til ManU nå nei..., får bare håpe villa holder unna i 10 minutter nå edit: FAEN....., hater Ronaldo Endret 5. april 2009 av Borden Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 NEEEEEEEEEEEEEI FY FAEN, SOM JEG HATER MANU. JÆVLA DRITT LAG Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Huff. Greit nok at Liverpool putta på overtid igår, men når Aston Villa har spilt så bra som de gjorde, så er dette utrolig heldig av Man utd. Kom igjen Carew! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Og jeg klikka så jævlig. Makan til forbanna piss skal man lete lenge etter. Udugelige Villaspillere! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jaja, vi tapte no ikke vår kamp i går, og ut over det kan vi ikke gjøre så mye. Nå må vi bare se frem til Champions League-kampen på onsdag. Og som mot Real Madrid, har jeg en god følelse foran Chelsea-kampen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Litt mer rydding er gjennomført. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jaja. Det måtte gå sann. Hvis united vinner de 2 neste, så vinner de serien tror jeg. Hvis de taper poeng, så harjeg en knapp på Liverpool. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Huff. Greit nok at Liverpool putta på overtid igår, men når Aston Villa har spilt så bra som de gjorde, så er dette utrolig heldig av Man utd. Kom igjen Carew! Hvilken del av målet til Macheda var flaks? Mottaket, vendingen eller skuddet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå