Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Sorry jeg må skuffe, men skriveferdighetene (WOW!) er virkelig ikke på topp ikveld. og jeg skriver heller lett bokmål, og heller det som faller meg inn først enn de vanskelige filosofiske kravene til Rafa.. Det blir for tøft. Huff.. Dettte ble bare en hel haug fylleprat.

 

LOST nå! Snakkes imorgen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper ingen dør.

Me too, ville vært litt barbarisk av samtlige...

 

Inntrykket etter kampen i går er fantastisk, trodde dette virkelig ville bli en kamp som ville ha endt 0-0. Heldigvis var skjebnen på vår side, og vi vant. Jeg begynner å få sansen for Benayoun, og kanskje jeg ikke selger han til høystbydende neste gang jeg starter en FM-save med Liverpool. Blitt en vane det der :p

 

Nå venter Chelsea på oss, og det kommer virkelig til å bli noe for seg selv, jeg er i skikkelig godstemning rundt LFC akkurat nå. En vennine av meg skal forøvrig se United-kampen live på Trafford i dag. Håper hun får en opplevelse hun ikke glemmer :ph34r:

Lenke til kommentar
Ingen over analysering fra Rafa denne kampen, rent borsett fra at vi får en overhvilt venstrekant mot Chelsea på onsdag. Bra det.

 

Tusen takk Insua for at du innfrir hver bidige gang jeg håper du spiller! :yes:

 

Edit: Insua eaven!

Nok en gang er vi uenig angående dette emne. Insua spilte en ok kamp at best.

Gjorde mye rart,(det gjorde egentlig skrtel også)

Aureilo over Insua any day.

 

At Rafa gamlet med førsteellever'n for å prioritere Champions League har blitt en vanesak egentlig.

Forventer egentlig ikke noe annet nå for tiden.

Men når vi har et styk jøde på laget så ender alt ting godt. ^^

 

Edit: Om vi ikke hadde fått et jødemål mot fulham,så er jeg brennsikker på at noen hadde sagt Rafa midt imot.

Lenke til kommentar

Eneste jeg stusset på med laget var Dossena. Jeg hadde ikke forventa at Masche skulle starte heller, så Lucas var forsåvidt ingen overraskelse.

 

Og Daniel, tror neppe det hadde vært mange som hadde refset Rafa dersom vi ikke hadde vunnet. Vi hadde jo faen meg 5 stangsskudd! Det kunne jo likeså vært 5-0, enn 0-0, og akkurat det er det lite Rafa kan gjøre noe med. ;)

 

Eneste jeg hadde blitt sur på igår var om han hadde bytta Torres ut i slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...