Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<3 The jude! Danielzu<3

 

En smule forløsende, 3 tiløp til slostkamp during the game(ikke forumbrukeren), antagelig litt i frustrasjonens navn!

 

Forstå meg rett, lite av standard gjengen var og så kamp, Høy promille pga fint ver hele dagen, mye utepils.

 

Alikevell 10 år gamle i hode liksom, var litt sjokka jeg.

Uansett helt Nr1. Så fortjent, så fortjent!

 

Edit: ALEX, can you hear me? !!!!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Stemmebåndet er nærmest røket og sitter igjen med hva jeg tror kan være en knekt tå etter en usedvanlig rå feiring. Utrolig at vi ikke scorer til pause og nesten like utrolig at vi scorer på overtid for N'te gang denne sesongen.

 

Gratts folkens :)

Lenke til kommentar

Haha, kanskje ikke så viktig, men jeg vil gjerne dele min feiring uansett. Onkelen min satt i telefonen og hadde taxi-bestilling, jeg og fattern så kamp, og i det øyeblikket Bønna skårer setter jeg i gang et enormt hyl og han mannen i telefonen lurte på hva som foregikk. Noen sekunder senere jublet han selv! Da var tv'en hans tydeligvis litt "treigere" enn min sin :p. Var veldig rar opplevelse... Skjønner egentlig ikke at det klaffet så bra da:)

 

For en herlig dag! Det var så fortjent så fortjent! Hver gang jeg sier at Bønna suger, skårer han, det skjer seriøst hver gang jeg sier det! :)

 

Ha en fortsatt fin kveld folkens og nyt tabelltoppen så lenge den varer. La Gud være med oss i morgen!

Lenke til kommentar

Jøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø

øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøde!!!!!

 

 

Suck on that!

Er meget beruset ak nå,men top of the league bitch!

Jew of the Match: YOssi!!

 

Edit: snakker mer om kampen imorgen.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Var overbevist om at dette ville bli en ny kamp hvor vi bare ville stange og stange uten å få uttelling. 5 minutter før slutt ødela dommeren det som garantert hadde blitt en ny assist fra Reina. Reina sparker langt ut å treffer Torres som ikke er i offside og som tar ned ballen perfekt og ville vært alene med keeper, men Steve Bennet mente at Reina skulle få frispark fordi han ble noe hindret da han skulle sparke ut. Er det mulig? Vi hadde den fordelen, isteden blir det frispark en hel banelengde unna! Akkurat da holdt jeg på å eksplodere, men heldigvis gav vi aldri opp, og belønningen kunne ikke vært mer fortjent, selv om mange selvsagt skylder på flaks.

Lenke til kommentar
Jøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø

øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøde!!!!!

 

 

Suck on that!

Er meget beruset ak nå,men top of the league bitch!

Jew of the Match: YOssi!!

 

Edit: snakker mer om kampen når du er edru.

Fiksa :p

 

Var å feira litt jeg å, en kamerat har bursdag OG Liverpool vant en herlig og pirrende seier. En god dag.

Lenke til kommentar

Ah. Spennende å se på de gjenværende kampene til oss, Chelsea og Manchester United. Chelsea ser ut til å ha de mest poengrike kampene ut av de som de har igjen på papiret. Ser man på statistikk da... Høyst interessant å se på hvordan innspurten nå blir etter dagens kamper. Noen flere som ser en utrolig jevn sesongavslutning, eller?

Lenke til kommentar

Buhu, innlegget mitt er borte? Sensuret?

Jeg ba da bare noen ANALysere kampen, hmm.

 

Veldig fornøyd jeg altså, var jo litt påseilt også da, ikke stort bedre nå! Ser ikke helt hva vi skulle gjort anderledes? Insua var som en liten konge, Dossena gjorde seg ikke bort, ja Lucas vokser med oppgavene, og Skrtel hadde en stygg feilpassning, ellers bra.

 

ELDENDIGE linjedommere for begge lag, ikke bare LFC.

 

Torres og Gerrard stikker seg ikke fram, forventer ikke Ragnarokk fra dem heller. De er kun mennesker som oss andre, lagetånden må bære oss videre.

 

Likte INNSATSEN i dag, vi kjemper i 94 minutt og VINNER!

 

Edit: Forsatt sparke Benitez Superparanoid?

 

Edit2: Må bare legge til at det var sinnsvak med folk i dag, helt sykt! 18.30 en lørdags kveld! Altså jeg var ikke på liverpool vs United pga jobben men dette var spesi. Nesten som en CL semi, det sier litt!

 

Tok lederen for event manageren for liverbirds Stavanger i handa 2 min før scoringen og sa vi må ha troa, litt stolt av det nå :blush:

 

YNWA!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...