Jefe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Stemmebåndet er nærmest røket og sitter igjen med hva jeg tror kan være en knekt tå etter en usedvanlig rå feiring. Utrolig at vi ikke scorer til pause og nesten like utrolig at vi scorer på overtid for N'te gang denne sesongen. Gratts folkens Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Vi sang noe voldsomt i dag, det var herlig! Er hås i halsen nå jeg også Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Haha, kanskje ikke så viktig, men jeg vil gjerne dele min feiring uansett. Onkelen min satt i telefonen og hadde taxi-bestilling, jeg og fattern så kamp, og i det øyeblikket Bønna skårer setter jeg i gang et enormt hyl og han mannen i telefonen lurte på hva som foregikk. Noen sekunder senere jublet han selv! Da var tv'en hans tydeligvis litt "treigere" enn min sin . Var veldig rar opplevelse... Skjønner egentlig ikke at det klaffet så bra da:) For en herlig dag! Det var så fortjent så fortjent! Hver gang jeg sier at Bønna suger, skårer han, det skjer seriøst hver gang jeg sier det! Ha en fortsatt fin kveld folkens og nyt tabelltoppen så lenge den varer. La Gud være med oss i morgen! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Stemmebåndet er nærmest røket x2. Men mest pga Start da Virker som vi spilte fantastisk bra i dag, etter det jeg hørte fra neger. Digg med den utligninga! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Vi spilte ikke fantastisk bra. Vi spilte slik alle gjør mot Fulham. Stanger mot hele kampen. Heldigvis fikk vi målet på overtid, det var nesten et kick altså. 1.omgang var ganske bra da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø øøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøde!!!!! Suck on that! Er meget beruset ak nå,men top of the league bitch! Jew of the Match: YOssi!! Edit: snakker mer om kampen imorgen. Endret 5. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Var overbevist om at dette ville bli en ny kamp hvor vi bare ville stange og stange uten å få uttelling. 5 minutter før slutt ødela dommeren det som garantert hadde blitt en ny assist fra Reina. Reina sparker langt ut å treffer Torres som ikke er i offside og som tar ned ballen perfekt og ville vært alene med keeper, men Steve Bennet mente at Reina skulle få frispark fordi han ble noe hindret da han skulle sparke ut. Er det mulig? Vi hadde den fordelen, isteden blir det frispark en hel banelengde unna! Akkurat da holdt jeg på å eksplodere, men heldigvis gav vi aldri opp, og belønningen kunne ikke vært mer fortjent, selv om mange selvsagt skylder på flaks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Dommerene (ALLE FIRE) var elendige i liverpool-kampen. IGJEN. Herregud,må da gå an å øke standarden på dommerstanden i verdens beste liga!! De som roper flaks nå synes jeg litt synd på. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Én ting til før jeg kryper under dyna; vi traff ikke treverket 4 ganger som jeg ser mange hevder. Vi traff tverrligger/stolper 4 ganger, og de er av aluminium. Er vel flere tiår siden treverk ble brukt nå, hvis det noen gang er blitt brukt. Skjønner ikke hvorfor dette uttrykket er så inarbeidet. Jaja... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Måtte du si DET før du la deg.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Rett skal være rett vet du. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 For all del, riktig riktig. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøde!!!!! Suck on that! Er meget beruset ak nå,men top of the league bitch! Jew of the Match: YOssi!! Edit: snakker mer om kampen når du er edru. Fiksa Var å feira litt jeg å, en kamerat har bursdag OG Liverpool vant en herlig og pirrende seier. En god dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Niggah please. Blir edru når jeg sier ifra jeg. Jeg bestemer over min egen kropp. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ah. Spennende å se på de gjenværende kampene til oss, Chelsea og Manchester United. Chelsea ser ut til å ha de mest poengrike kampene ut av de som de har igjen på papiret. Ser man på statistikk da... Høyst interessant å se på hvordan innspurten nå blir etter dagens kamper. Noen flere som ser en utrolig jevn sesongavslutning, eller? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Buhu, innlegget mitt er borte? Sensuret? Jeg ba da bare noen ANALysere kampen, hmm. Veldig fornøyd jeg altså, var jo litt påseilt også da, ikke stort bedre nå! Ser ikke helt hva vi skulle gjort anderledes? Insua var som en liten konge, Dossena gjorde seg ikke bort, ja Lucas vokser med oppgavene, og Skrtel hadde en stygg feilpassning, ellers bra. ELDENDIGE linjedommere for begge lag, ikke bare LFC. Torres og Gerrard stikker seg ikke fram, forventer ikke Ragnarokk fra dem heller. De er kun mennesker som oss andre, lagetånden må bære oss videre. Likte INNSATSEN i dag, vi kjemper i 94 minutt og VINNER! Edit: Forsatt sparke Benitez Superparanoid? Edit2: Må bare legge til at det var sinnsvak med folk i dag, helt sykt! 18.30 en lørdags kveld! Altså jeg var ikke på liverpool vs United pga jobben men dette var spesi. Nesten som en CL semi, det sier litt! Tok lederen for event manageren for liverbirds Stavanger i handa 2 min før scoringen og sa vi må ha troa, litt stolt av det nå YNWA! Endret 5. april 2009 av guttorm Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Buhu, innlegget mitt er borte? Sensuret? Jeg ba da bare noen ANALpenetrere dama.. Eneste oppgaven jeg kan ta på meg ikveld....... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Godt nok det Alt du har å si altså, litt skuffende, ja vi er i en aventene fase, men hver kamp er som en CL finale. Joda, du har jo litt andre ting på gang... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Sorry jeg må skuffe, men skriveferdighetene (WOW!) er virkelig ikke på topp ikveld. og jeg skriver heller lett bokmål, og heller det som faller meg inn først enn de vanskelige filosofiske kravene til Rafa.. Det blir for tøft. Huff.. Dettte ble bare en hel haug fylleprat. LOST nå! Snakkes imorgen! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Ingen over analysering fra Rafa denne kampen, rent borsett fra at vi får en overhvilt venstrekant mot Chelsea på onsdag. Bra det. Tusen takk Insua for at du innfrir hver bidige gang jeg håper du spiller! Edit: Insua eaven! Endret 5. april 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå