ErlendRU Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Få inn Babel eller Riera. Dossena har vært god, men mangler liksom det lille ekstra. Kanskje ut med Kuyt som har vært ganske anonym i dag? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 yes please. Skrtel>Agger Dossena>Riera Kuyt>Babel Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 En god første omgang syntes jeg. Eneste som mangler er å få hull på byllen, noe som jeg tror vi får . Torres, Dossena, Lucas og Insua har vært veldig positive også. La oss håpe at Babel eller Riera kan komme inn å gjøre det lille ekstra. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 AKKURAT dette jeg var veldig redd for skulle skje. Stanger hele kampen, bokstavlig talt. 4-0 mot Fulham på hjemmebane? Kom ned på jorden igjen, herregud. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette tror jeg ikke vi klarer gitt..Dessverre.. Vi hadde virkelig fortjent seieren, om man tar sjangsene i betraktning.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 JA FOR FAAAAAAAAEN!!!!!!!!!!!!!!11 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Fy faen. Igjen. 8. gangen denne sesongen. Og så Fulham som kjempet så heroisk. Men fortjent, det var det. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 JHNAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAA!!! Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Wow. Dette kan faktisk gå! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Der skalla jeg nesten i taket og slo nesten høl i veggen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jeg skreik "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" 4 ganger ekstremt høyt. Helt vondt i halsen.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jøden!!!!! Sykt digg, der hadde jeg faen meg gitt opp Sier som jeg alltid har sagt, Bønna foran Kuyt anyday! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Endelig. Konge bønna! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Haha, jeg knuste glasset jeg holdt! Skvatt og mista det fra henda, fantastisk! Bønna! Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Helt fantastisk! Til tross for veldig godt forsvarsspill fra Fulham, så fortjente vi disse 3 poengene. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 JA FY FAEN, for en match. Sjanser etter sjansen. Og til slutt, Bønna !!!!! Sitter å smiler som bare FA** JEG !!! , NÅ ER JEG HAPPY Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det verste var at jeg sendte melding til fetteren min 10 min før skoringa.. "Bønna skorer" Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det verste var at jeg sendte melding til fetteren min 10 min før skoringa.. "Bønna skorer" Da er vi to, jeg liksom " Så typisk bønna om han scorer på overtid " Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) <3 The jude! Danielzu<3 En smule forløsende, 3 tiløp til slostkamp during the game(ikke forumbrukeren), antagelig litt i frustrasjonens navn! Forstå meg rett, lite av standard gjengen var og så kamp, Høy promille pga fint ver hele dagen, mye utepils. Alikevell 10 år gamle i hode liksom, var litt sjokka jeg. Uansett helt Nr1. Så fortjent, så fortjent! Edit: ALEX, can you hear me? !!!! Endret 4. april 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå