Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Fordi det er en (ny) feil vel. Om Liverpool ikke spiller idag skal jeg french'e Vaage(datasmurf) Noe jeg abs ikke vil. Endret 4. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Da stakk jeg til Stavanger, og sitter på bussen under LFC-kampen i dag. Håper virkelig vi klarer det, og jeg vil se Insua og Agger fra start. Bruno, husk og oppdatere meg på kampen via SMS!!! Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Da stakk jeg til Bjorli, og sitter forhåpentligvis på en pub elns, og ser kampen. Visst ikke bruker jeg .no`s skoringsvarsel, funker fint den. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Kommer ikke inn jeg Oo Dette forklarer problemet. DNS-problemer på liverpool.no Problemer med domeneservere (DNS) gjør at enkelte brukere ikke kommer inn på siden pt. Driftsleverandøren vår regner med at dette vil rettes opp i løpet av kort tid. Dere som leser dette er jo inne på siden naturlig nok, men gi gjerne beskjed til andre som ikke kommer inn. Problemet kan variere etter hvilken internettleverandør man har, uten at vi har funnet et mønster på dette enda. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Da stakk jeg til Stavanger, og sitter på bussen under LFC-kampen i dag. Håper virkelig vi klarer det, og jeg vil se Insua og Agger fra start. Bruno, husk og oppdatere meg på kampen via SMS!!! Komme innom sportscafeen da Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Lykke til, im off! utepils og fine veret i Stavanger! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Gleder meg til kamp nå! Det skummle er Fulhams hjemmestatestikk,ellers er jeg positiv. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Lenge siden jeg har sett såpass frem til en fotballkamp som nå. Er egentlig klar til match akkurat nuh, og Torres drakta er på og greier Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Aaaahhh, klar til kamp ja! Kewell drakta er selvsagt allerede på. Torres putter i dag, det kan jeg garantere dere. 0-4! Endret 4. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Slapp av nå, dette blir neppe lett. Men hvis vi klarer å presse på fra start og få en tidlig scoring kan det bli fine sifre, siden Fulham ikke da kan ligge bakpå og forsvare seg. Tørr ikke tippe hva stillinga blir egentlig. Edit: Lampard kommer vel med en liten deflection nå i 2.omgang også ser jeg for meg.. Edit2: Fader ikke langt i fra. Han satte inn returen fra et deflectionskudd. Merkelig lag i dag. Insua tilbake er positivt, men Dossena på vingen med både Babel og Riera på benken? =/ Lucas inn for Masche er vel greit med tanke på den lange reisen til Masche. Endret 4. april 2009 av ErlendRU Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) hva faen.. Reina Arby-Carra-Skrtel-Insua Lucas-Alonso Kuyt-Gerrard-Dossena Torres ;Cavalieri Agger Mascherano Benayoun Riera Babel NGog ..Vel, jeg tror Dossena scorer. Endret 4. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Greit lag. Ser gjerne Masche starter i stedenfor Lucas, men ellers greit nok. Stikker å ser kampen nå og blir sikkert borte til kveldinga om ting går vår vei Good luck.. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Skjønner godt at Benitez ikke vil risikere å miste Mascherano. Håper på Dossenamål i dag Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Ser ut som denne start kampen ble dyr for Hewitt. Heldige Kjetil! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hva pokker heter musikken som spilles på Craven Cottage når lagene går ut på banen? Jeg klarer ikke å komme på hva det er for noe. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) herlig stemning der, Bounce! å herregud....2x tverra nå Endret 4. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det er faen ikke til å tro!!!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nå er det FAEN meg nok!! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tror faen ikke det jeg ser.. 4. i treverket... Jaja, det løsner snart:) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) herregud det er så jævlig å se på. river håret av meg Vil se AGGER. Endret 4. april 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå