Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor det, når Skrtel spiller så bra?

Fordi Agger er bedre, og vil bli enda bedre.

 

Skrtel og vil bli bedre.

Jeg mener det er helt dødt løp mellom dem, like god.

Agger blir.

 

Gleder meg til de får spille sammen. Agger blir oftere med fremover mens Skrtel holder igjen, og blir med opp på cornerne. :cool:

Lenke til kommentar

Ikke bare trenger vi pasningsfoten hans, men even til å faktisk starte et angrep, og avslutte et angrep. Vi har ingen som gjør det, bortsett fra Agger.

 

Edit; Og Agger har tydeligvis endelig funnet formen igjen, kåret til Danmarks beste i landslagspausen. Skrtel spilte derimot en ræva kamp for Slovakia.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Jo selvsagt. Hvem har sagt noe annet? Men du ser ikke forskjellen her? Insua er 20 og Agger er vel 25.

 

Se på Ogger sitt argument på forige side. Det er selvmotsigelse å mene at Aurelio bør spille pga at han er god, på bekostning av Insua. Mens Agger bør få spille selv om Skrtel har vert god.

Lenke til kommentar
Så Insua trenger ikke spilletid for å bli bedre? Smått lei denne Agger manien, han kommer til å spille når han er klar og god nok.

 

Edit: Kontraktforlengelse til Kuyt også, det er bra.

Og jeg er smått lei denne Insua mainen.(se what I did there?)

Mot fulham,kampen vi skal vinne,og om vi vinner er vi på førsteplass i Premier Leauge er ikke rett kamp å kaste inn Insua. For å vær ærlig ville jeg ikke byttet ut Aurelio med Insua for all iskremen i Dipolmis hovedfrabrikk i Drammen.

Lenke til kommentar

Jeg er av den oppfatningen at Aurelio ikke har vert SÅ god Danielzu.

Påpeker bla igjenn, at hver gang Real kom til innlegg så var det Aurelio som ikke gjorte jobben sin. Ja han er god fremover.

 

Agger har tilgode å vise hvor god han er denne sesongen etter min meing. Har sett han "superoffansiv" en gang, og det var etter han dreit seg loddrett ut i kampen etter Skrtel ble skadet.

Lenke til kommentar

Sa ikke at han SÅ god,men han er BEDRE enn Insua(til dags dato,mulig han er SUPERDUPER på CM,PM,FM eller hva nå dere spiller fortiden). Dossena også.(men han kan vi bytte inn om vi leder 3-0)

 

 

Aurelio på venstre ving med Insua out back kan jeg godt se.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Må innrømme at Gerrard har litt klippekort ja, enten det er en god eller dårlig dag på jobben. Som du sier, forsatt er han bedre en de fleste om dagen er dårlig, ikke minst har vi får å bytte ham ut mot.

 

Det jeg frykter i morgen er at vi får en tidlig 1-0 ledelse, og ender med å ligge å forsvare den hele kampen. Vi må holde presset oppe, det blir viktig!

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Tror ikke Rafa lar det skje. Men ja,håper vi jakter flere mål hele enn kun et vinnermål.

 

Over til noe annet: Gerrard(4år) og Kuyt(2år) har fått og signert nye kontrakter.

Blir nok flere. Alonso,Agger(om han vil)Jøden(jeg ønsker ivertfall han videre) kommer nok til å få tilbudt kontrakt. Sikkert flere også

Lenke til kommentar
Over til noe annet: Gerrard(4år) og Kuyt(2år) har fått og signert nye kontrakter.

Blir nok flere. Alonso,Agger(om han vil)Jøden(jeg ønsker ivertfall han videre) kommer nok til å få tilbudt kontrakt. Sikkert flere også

Vil du ikke at Lucas skal få ny kontrakt? Se hvor mye han har gjort for laget da. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...