Smågal Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Antwi kommer tilbake fra lån og første han gjør er å score selvmål. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ooooh, ser ut som Ferdinand har blitt skada ja. Da sliter man utd med forsvarsrekka mot Villa. Vil ikke være første gang i år at vi må klare oss uten forsvarsrekka. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Blir det Evans og O`Shea på midtstopperne for United da? (visst ferdinand ikke rekker det, da..) Skuffende av reservelaget i år. De eide jo alt og alle i fjor. Grunner er vel at i fjor brukte vi spillere som Agger, Pennant, El Zhar, Lucas, Kewell, Leto og Insua opptil flere ganger. Mye yngre og urutinert lag i år. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Blir det Evans og O`Shea på midtstopperne for United da? (visst ferdinand ikke rekker det, da..) Det blir nok det, ja. Har liten tro på at Neville går rett inn som midtstopper etter skadeoppholdet sitt, og tror O'Shea blir prioritert foran Carrick på stopperplass. Heldigvis slipper vi store, sterke Heskey. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Blir det Evans og O`Shea på midtstopperne for United da? (visst ferdinand ikke rekker det, da..) Det blir nok det, ja. Har liten tro på at Neville går rett inn som midtstopper etter skadeoppholdet sitt, og tror O'Shea blir prioritert foran Carrick på stopperplass. Heldigvis slipper vi store, sterke Heskey. Meeen får Carew som er mye bedre i stedet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Blir spennede på søndag,men for meg personlig blir det pussig nok mer spennede på Lørdag. Får ikke til å se kampen på søndag heller,siden jeg er på Lerkendal- (slapp av, jeg skal ikke spille....enda) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Blir det Evans og O`Shea på midtstopperne for United da? (visst ferdinand ikke rekker det, da..) Det blir nok det, ja. Har liten tro på at Neville går rett inn som midtstopper etter skadeoppholdet sitt, og tror O'Shea blir prioritert foran Carrick på stopperplass. Heldigvis slipper vi store, sterke Heskey. Meeen får Carew som er mye bedre i stedet! Hvem? Pusekatten Keru? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Meeen får Carew som er mye bedre i stedet! Det var så mye negativt i den posten min fra før, så det unnlot jeg å nevne. Men ja, Carew slipper vi dessverre ikke. Heldigvis er O'Shea bare 2 cm lavere enn han, så det skal gå heeelt fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Steve Bennett blir morgendagens dommer. Kunne vært verre. Og i Engelske fotballstallen er det et meget postivt utsagn. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Håper Agger spiller imorgen (lørdag). Han må få noen kamper for å bli, tror jeg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeje, i dag er Gerrard tilbake i retten. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeje, i dag er Gerrard tilbake i retten. Hehehe... Får se hvordan det går Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Tr0r dt gåR brA jeg azzå. Benitez vil i hvertfall bruke Masche(som har jetlag) i morgen. good news. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Steven med kontraktforlengelse. It's niicee. Kommer vel flere nå på løpende bånd Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Steven med kontraktforlengelse. It's niicee. Kommer vel flere nå på løpende bånd Lets hope. Blir forbanna om Agger forsvinner. Carra holder ikke evig, mannen er vel snart 31, og Skrtel/Agger kan bli et fantastisk stopperpar. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 mister vi Agger blir jeg forbanna . Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (slapp av, jeg skal ikke spille....enda) Hihi Forventer egentlig toppet lag i morgen, er vell ikke så mye vits i å sette opp lag. Syns kansje Insua kunne fått sjansen igjenn snart. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 kan bruke Aurelio nå han spiller så bra men jeg synes alvorlig talt at Agger må få spille . Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvorfor det, når Skrtel spiller så bra? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Agger trenger jo spilletid, med tanke på ny kontrakt. Tror ikke han vil ha ny kontrakt visst han ikke får spille... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå