Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir det Evans og O`Shea på midtstopperne for United da? (visst ferdinand ikke rekker det, da..)

 

Skuffende av reservelaget i år. De eide jo alt og alle i fjor.

Grunner er vel at i fjor brukte vi spillere som Agger, Pennant, El Zhar, Lucas, Kewell, Leto og Insua opptil flere ganger. Mye yngre og urutinert lag i år.

Lenke til kommentar
Blir det Evans og O`Shea på midtstopperne for United da? (visst ferdinand ikke rekker det, da..)

Det blir nok det, ja. Har liten tro på at Neville går rett inn som midtstopper etter skadeoppholdet sitt, og tror O'Shea blir prioritert foran Carrick på stopperplass. Heldigvis slipper vi store, sterke Heskey.

Lenke til kommentar
Blir det Evans og O`Shea på midtstopperne for United da? (visst ferdinand ikke rekker det, da..)

Det blir nok det, ja. Har liten tro på at Neville går rett inn som midtstopper etter skadeoppholdet sitt, og tror O'Shea blir prioritert foran Carrick på stopperplass. Heldigvis slipper vi store, sterke Heskey.

Meeen får Carew som er mye bedre i stedet! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Blir spennede på søndag,men for meg personlig blir det pussig nok mer spennede på Lørdag.

 

Får ikke til å se kampen på søndag heller,siden jeg er på Lerkendal-

(slapp av, jeg skal ikke spille....enda)

Lenke til kommentar
Blir det Evans og O`Shea på midtstopperne for United da? (visst ferdinand ikke rekker det, da..)

Det blir nok det, ja. Har liten tro på at Neville går rett inn som midtstopper etter skadeoppholdet sitt, og tror O'Shea blir prioritert foran Carrick på stopperplass. Heldigvis slipper vi store, sterke Heskey.

Meeen får Carew som er mye bedre i stedet! :D

 

 

Hvem? Pusekatten Keru? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...