MagnusW Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Xabi scorer på straffe og Riera blir matchvinner for Spania mot Tyrkia. + Torres som skaffet straffen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Skrtel skadet eller? Håper uansett Agger får sjansen. Får heller ikke med meg kampen, sitter på buss på vei hjem fra Stavanger Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Katmandu! Back to school for meg altså, jeg som var så god i Geografi :/ Alt i alt en god kveld for Liverpoolspillerene! Skrtel skadet? 1 april er vell ferdig nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg fikk femmer i geografi. The one and only Jew(vi har vel bare en ) er fremdeles smågroggy og spiller nok ikke på lørdag. Martin er ikke skadet. Nettet sjølmål da. Ellers en god landslagpause for oss. Når vi ser på at ''bare'' en halvskadet Yossi og Sami kom med skade. Det kan Liverpool leve med. Ble vel en del ''liverpool'' mål også. Som er et pluss. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva driver Masche&co med da? Taper 6-1 for bolivia? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Tynn luft der oppe i høyden. La Paz ligger på 3600 meter. Det merkes på kroppen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Pffff. Kan ikke komme med slike kjærringunnskyldninger. Og masche er enig med meg. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Masche løper lett uten puls. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Fader kjenner jeg begynner å få abstinenser etter ligafotball nå. Gleder meg noe vilt til lørdag! Ganske god landslagspause for oss egentlig, Torres ble jo faktisk ikke skada. Burde kjøre toppa lag på lørdag og presse på for mål med en gang. Kommer til å overkjøre Fulham om vi kjører på sånn som vi gjorde mot Real for eksempel fra 1. sekund. Hvis vi åpner litt rolig og presser sakte men sikkert kommer de sikkert til å rekke å etablere det gode forsvaret og legge seg bakpå. Vi så hva de var kapable til mot United, så jeg gruer meg egentlig litt. Tror ikke vi taper, men tror heller ikke det blir så lett som de tre foregående kampene. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Faen altså. Vurderer å sette 5000 kr på United og Fulham seier. Bare jinxe oss gjennom smerten!! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Optimismen er tilbake og som jeg sa før RM, og før Villa kampen, så kommer vi til å grise Fullham. Ja, 4 kanskje 5-0. Spilte Kuyt spiss for nederland i går? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Virka som om han gjorde det ja. Scorte jo til og med to Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Yossi ser ut til å være fit for fight. Vil ikke spille med han på lørdag uannsett jeg. Benken kan han få joine. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Blir viktig å presse Fulham fra føyta går, som det nevnes her. Hvis vi presser hardt i begynnelsen og kan få et tidlig mål bør vi ha gode sjangser. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Syns vi bør spille slik i hver kamp. Ihvertfall på Anfield. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Skal ingen nevne Rafa's utspill? http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_5133126,00.html Lenke til kommentar
CCola Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kom egentlig ikke som en stor overraskelse. Så mye styr og tull det var blant toppene i Liverpool en stund, skjønner jeg han jo godt. Skal ha for å ikke gi seg dog. Likte bedre nyheten, eller antagelsen til Belague om at Rafa ikke har gitt opp Silva enda. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ooooh, ser ut som Ferdinand har blitt skada ja. Da sliter man utd med forsvarsrekka mot Villa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vi får nå se hvor mange som er ''skadet''. Rio er nok det ak ¨nå,men lenge til Søndag enda. Blir ikke bittelitt overasket om Berba spiller for å si det sånn. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ooooh, ser ut som Ferdinand har blitt skada ja. Da sliter man utd med forsvarsrekka mot Villa. Og Vidic er ute grunnet suspensjon. Heerlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå