Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Håper ikke at Liverpool.no's aprilspøk er at Rafa er glad for at Agger er tilgjengelig Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, *This story is, obviously, an April Fool. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Mye som kan være det i dag. Som at han hyller sin stab, glad med Agger.. at bosingwa er skada.. Nei for en fryktelig dag. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha.. Husker da mange Tottenham-fans ble lurt med at L. King var på vei til Milan i en byttehandel med Kakà. ^^ Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Og at de gikk på.. fantastisk Lenke til kommentar
CCola Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Smågal: Gikk du virkelig på den? :!: Hehe, neida. Jeg tenkte det kunne være mulig, helt til jeg kom til at hackerne skulle visstnok være fra Bangladesh. ^^ Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kualalumpur`ene er ikke til å spøke med ser du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Dagens Drillo: Kuala Lumpur er hovedstaden i Malaysia. Men jeg stakk og feiret bursdag og se kamp! SAMT KAKE! Endret 1. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Grattis, Daniel. Litt sen, men Grattis til David N`Gog óg, som fyller 20 i år i dag! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Grattis Dannyboy. Laget mot Fulham (om det ikke blir skader). Reina Arby - Carragher - Agger - Aurelio Masche - Alonso Kuyt - Gerrard - Riera Torres Altså samme lag som mot Villa, men med Agger inn. Vil ha Bønna på høyre om han blir klar. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Gratulerer Daniel. OT: Merker på kroppen at det er lenge sida seriekamp nå! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Xabi scorer på straffe og Riera blir matchvinner for Spania mot Tyrkia. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Herlig, Jefecito! :-D Fy faen i helvete, jeg får ikke med meg kampen på lørdag. Skal til Bjorli Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Xabi scorer på straffe og Riera blir matchvinner for Spania mot Tyrkia. ... og Kuyt har scoret 2 for Nederland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Var da lovende så mye gratulasjoner da gitt. Skulle tro jeg var uberviktig i dette forumet. Ser at ''våre'' spillere netter og gjør sakene sine bra. GLEDER meg å vise Fulham finger'n. Carew var ikke all verdens i dag(men det er han sjelden for Norge imo) men tenker han reiser brura(berit riise) mot united på søndag! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ikke vær ydmyk, du er uberviktig! Gratulerer med dagen Er enig i laget til Jefe, gleder meg til PL igjen, selv om jeg ikke er 100% sikker på å få sett kampen. Skal i hvertfall sørge for fyldige oppdateringer i tillegg til scoringsvarsel på sms. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Xabi scorer på straffe og Riera blir matchvinner for Spania mot Tyrkia. ... og Kuyt har scoret 2 for Nederland I tillegg skorte Keane på slutten mot Italia, utligna til 1-1 Crouch skorte óg, i 1-1 kampen mot Ukraina. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Får stikke innom å ønske Daniel til lykke med dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå