Lawliet Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 "Benfica keen on Liverpool's Cisse for Simao" jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det er vel ikke noe dårlig bytte Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 om det er noen klubber sinnsyk nok til å betale over £3 mill for cissè i sommer, så må rafa bare få signert papirene og sende han på dør! han ville passet bra i bolton, sammen med englebarn som anelka og diouf. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 "Benfica keen on Liverpool's Cisse for Simao" jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 8675852[/snapback] Kunne jeg fått en link? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Da er dagen her! Nå kribler det rett og slett i hele meg. Nervøs er bare forordet. I kveld skal vi vise hva Liverpool FC er gode for! Vi skal ta pokalen hjem til Anfield, der den hører hjemme! Anbefaler alle å se "Liverpool FC : The Road to Athens" som oppladning til kvelden. http://youtube.com/watch?v=qrryWFt7SII Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nå skjer det snart! Ett stk eksamen er unnagjort, og dagen er enda ung! GLEDER meg til pils og kamp nå! Come on you reds! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) "Benfica keen on Liverpool's Cisse for Simao" jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 8675852[/snapback] Kunne jeg fått en link? 8678518[/snapback] Takk til Wh1te http://www.tribalfootball.com/article.php?id=40481[/url] Endret 23. mai 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det nærmer seg, sitter og lader opp med alt av Liverpool filmer som finnes på youtube. En treningsøkt snart, så dusj og benke seg ned foran TVen. Sendingen begynner klokken 18.00 i dag Hadde egentlig planer om å se kampen på storskjerm i byen, men det må desverre vike grunnet eksamen i morgen. Får heller ha det til gode til neste gang. Uansett, god fornøyelse folkens. Krysser fingre og håper på at det går veien i år igjen Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 ahhh gleder meg til i kveld. skal ut på byn nå kl 16 oppladning og kjenne på stemninga i byn Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 "Benfica keen on Liverpool's Cisse for Simao" jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 8675852[/snapback] Jeg hadde ikke sagt nei takk til ham. Når spørs det om dette skjer. Jeg har minne tvil. At Cisse ikke har noe fremtid på Anfield er jeg ikke i tvil om. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Pondus høyt oppeEtter seieren mot AC Milan i 2005 laget Øverli en stripe der Jesus tittet ned på Atatürk Stadion ved halvspilt kamp der Guds sønn anså kampen som avgjort. Faderen selv ikledt Liverpool-trøye, utbrøt så; "Vi får vente og se". Alle husker hvordan det gikk. For to år siden så Øverli kampen hjemme i Bergen. Denne gang er han i Aten for med egne øyne se det som forhåpentligvis blir en ny klassiker. Nå kommer Øverli med oppfølgerstripen fra far og sønn i det aller helligste; Pondus_stripe_Aten.bmp Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ååååååååååå.... Gleder meg noe så jævelig til kampstart. Drømte i natt at det var 0-0 i det 90 minutt, og da kommer Pennant ut på høyre kanten og legger nydelig inn. Men ballen blir klarert og lander ca 7 meter utenfor 16-metern og der står Steven Gerrard og da vet vi alle hva som skjer Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Herregud som jeg gleder meg. Har frysninger og er nervøs, men faen så gøy. Dette skal vi greie. Det blir knalltøft, men vi er gode nok til å greie det. For å si det som Hewitt selv ville sagt det: COME ON!! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ååååååååååå.... Gleder meg noe så jævelig til kampstart. Drømte i natt at det var 0-0 i det 90 minutt, og da kommer Pennant ut på høyre kanten og legger nydelig inn. Men ballen blir klarert og lander ca 7 meter utenfor 16-metern og der står Steven Gerrard og da vet vi alle hva som skjer 8680738[/snapback] Of course we know =) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ååååååååååå.... Gleder meg noe så jævelig til kampstart. Drømte i natt at det var 0-0 i det 90 minutt, og da kommer Pennant ut på høyre kanten og legger nydelig inn. Men ballen blir klarert og lander ca 7 meter utenfor 16-metern og der står Steven Gerrard og da vet vi alle hva som skjer 8680738[/snapback] Of course we know =) 8680866[/snapback] Of course we do =) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nå er det Liverpool sanger på full guffe, ned på butikken for å hente en pakke og kjøpe proviant, så middag og deretter skal jeg ikke flytte meg fra sofaen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Daniels dagsplan 08-15:Heldags Nynorsk 16-17:middag 17-20:jobb 20-20.42:norsk essay 20.45: kamp:D resten går av til festing,feiring og soving Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Glad jeg har trening i dag. 1,5 timer der jeg slipper å vente på kampen... Blir jo helt nervevrak, etter kampen. Tok meg to måneder å hente meg inn etter kampslutt... Vi bør vinne i kveld, ellers så taper jeg et veddemål,da må jeg gå med Chelsea logo som avatar og "<3Mourhinho<3" i signaturen min... I en måned... Jeg håper at vi vinner, jeg har trua ellers så hadde jeg ikke veddet... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Skal tattovere liverbirden på armen hvis vi vinner eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå