Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det nærmer seg, sitter og lader opp med alt av Liverpool filmer som finnes på youtube. En treningsøkt snart, så dusj og benke seg ned foran TVen. Sendingen begynner klokken 18.00 i dag :D Hadde egentlig planer om å se kampen på storskjerm i byen, men det må desverre vike grunnet eksamen i morgen. Får heller ha det til gode til neste gang.

Uansett, god fornøyelse folkens. Krysser fingre og håper på at det går veien i år igjen :love:

Lenke til kommentar
Pondus høyt oppe

Etter seieren mot AC Milan i 2005 laget Øverli en stripe der Jesus tittet ned på Atatürk Stadion ved halvspilt kamp der Guds sønn anså kampen som avgjort. Faderen selv ikledt Liverpool-trøye, utbrøt så; "Vi får vente og se". Alle husker hvordan det gikk. For to år siden så Øverli kampen hjemme i Bergen. Denne gang er han i Aten for med egne øyne se det som forhåpentligvis blir en ny klassiker.

Nå kommer Øverli med oppfølgerstripen fra far og sønn i det aller helligste;

:D

Pondus_stripe_Aten.bmp

Lenke til kommentar

Ååååååååååå.... Gleder meg noe så jævelig til kampstart. Drømte i natt at det var 0-0 i det 90 minutt, og da kommer Pennant ut på høyre kanten og legger nydelig inn. Men ballen blir klarert og lander ca 7 meter utenfor 16-metern og der står Steven Gerrard og da vet vi alle hva som skjer :)

Lenke til kommentar
Ååååååååååå.... Gleder meg noe så jævelig til kampstart. Drømte i natt at det var 0-0 i det 90 minutt, og da kommer Pennant ut på høyre kanten og legger nydelig inn. Men ballen blir klarert og lander ca 7 meter utenfor 16-metern og der står Steven Gerrard og da vet vi alle hva som skjer :)

8680738[/snapback]

Of course we know =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Daniels dagsplan

08-15:Heldags Nynorsk

16-17:middag

17-20:jobb

20-20.42:norsk essay

20.45: kamp:D

resten går av til festing,feiring og soving :D

Lenke til kommentar

Glad jeg har trening i dag. 1,5 timer der jeg slipper å vente på kampen... Blir jo helt nervevrak, etter kampen. Tok meg to måneder å hente meg inn etter kampslutt...

Vi bør vinne i kveld, ellers så taper jeg et veddemål,da må jeg gå med Chelsea logo som avatar og "<3Mourhinho<3" i signaturen min... I en måned...

Jeg håper at vi vinner, jeg har trua ellers så hadde jeg ikke veddet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...