Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reina hadde vært blandt topp 3 om han hadde fått orden på feltarbeidet sitt.

Til tider går han i "dueller" som et lavtflygende bombefly, noe som ikke er bra. Men, ser man bort ifra feltarbeidet, så er han pure class.

Blir kanskje for lett å si det slik da. Ser man bort ifra at feil til spillere blir de fort litt for gode. (Ser man bort ifra at kuyt har dårlig teknikk og fart er han en eminent ving..)

 

..Men som en annen sa baki her, han var god mot villa i feltet, faktisk helt syk. Og det mot store angripere som er veldig hodesterke. Heskey,Carew,Agbonlahor..

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Er ikke ment sånn Danielzu, men det har jo helt klart relevanse. Jeg liker bare å vite hvor folk står.

Sorry. Burde sagt at jeg var Chelsea-supporter. Ikke at det, som Danielzu sier, har noen relevans. Jeg har ikke nevnt Cech i diskusjonen.

 

Edit: Kan jo kanskje ha noe med å gjøre at han ikke har spilt som vanlig denne sesongen...

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Jeg vet nå ikke helt om Reina er bedre til å feire eller. Jeg husker at jeg lo av feiringen til Edwin flere dager etter CL finalen, men den diskusjonen velger jeg å ikke ta opp her ;)

 

EDIT: Youtubevidoer må bare ha den siste delen med altså delen som kommer etter = og ikke hele linken.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Hahaha. Han skal vel kidnappe Princess Peach?

Hvem fikk den rollen da, Lucas med de sexy løkkene sine?

Lucas ER Skywalker.

 

OnT:henHau: Gud nei, Ikke ute av gullkampen, slik jeg ser det er det ingen klare gullvinnere enda.

6 poeng er nada, men for chelsea's del så henger mye på arsenal-kampen.

Chelsea(som United) har også Fa og Cl å tenke på.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Dersom Chelsea ikke vinner håper jeg det (selv om jeg skal bite i meg den uttalelsen etter jeg ser hvor blærete noen av dere kommer til å være i mai ;) ). United kan ikke vinne tre år på rad - synes Unitedfansen er farlig nær skyene som det er.

 

Edit: Dere har da også CL å tenke på, eller har jeg ikke fått med meg at vi plutselig får walk-over til semien? Blir som vanlig to intense kamper det, der en liten margin avgjør hvem som går videre.

Endret av HenHau
Lenke til kommentar

Har allerede siktet inn FA-cupen som mest troverdig. Tar det andre som en bonus. Diverse trenerbytter, samt skader har nok en del å si, men vi er fremdeles med i de tre store ja.

 

Angående CL, så var jeg kanskje så missfornøyd som jeg kunne blitt mht trekningen. Vi har skremmende dårlig tak på Liverpool, og om vi skulle være så heldig å gå videre der, venter etter all sannsynlighet Barca i semien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...