Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Gianluigi Buffon (Juventus)

2. Iker Casillas (Real Madrid)

3. Edwin Van Der Sar (Manchester United)

4. Julio Cesar (Inter Milan)

5. Arthur Boruc (Celtic)

6. Petr Cech (Chelsea)

7. Rene Adler (Bayer Leverkusen)

8. Sebastien Frey (Fiorentina)

9. Igor Akinfeev (CSKA Moskva)

10. Steve Mandanda (Marseille)

Er enig i Keeperne som blir nevnt (Selv om jeg virkelig savner Hugo Lloris), men er uenig i rangeringen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
For alt jeg visste kunne han ha vært City supporter og da hadde det vært svært relevant, føler at det og være Chelsea supporter til en hvis grad spiller inn i denne sammenhengen også.

Med et slikt syn på andre så vinner du vel alle diskusjoner?

''Du heier på chelsea\liverpool\city\Moss ergo er dine meninger anti-united og derfor er dine meniger urelevant''

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Er ikke ment sånn Danielzu, men det har jo helt klart relevanse. Jeg liker bare å vite hvor folk står. Det blir jo nesten litt sånn politikk. Jeg vil se hvilket farget syn folk ser gjennom sånn at jeg kan svare tilbake på en best mulig måte. Det er jo helt klart at vi alle har briller på oss når det kommer til fotball, og alle våre meninger pleier å være farget av disse brillene. Jeg setter forøvrig pris på din konstruktive kritikk, og føler at du har gjort meg til en bedre forumbruker Danielzu.

 

@G: Jeg synes strengt talt det er vanskelig å rangere spillere selv, og jeg kunne sikkert ha byttet et par plasser her og der. Jeg tok ikke med Hugo Lloris i betrakning ettersom jeg ikke har sett noe særlig av han, men av det jeg har sett så er han jo en fremragende keeper noe som sier seg selv når han er førstekeeper for Lyon. Det blir spennende å se om det er han eller Mandanda som ender opp som førstelagskeeper for Frankrike i fremtiden.

 

@Slikape: Jeg ville tro at det var bra når vi faktisk får diskusjoner sånn som nå, og ikke krangler ut av ingenting. Jeg syntes det var morsomt å endelig få diskutere Reina vs VDS, selvom det har vært diskutert før, og generelt keepere. Det er helt klart en forskjell på en diskusjon som dette, og den kvalmen noen prøver å spre rundt i trådene til tider.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

My ego just went waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay up top. Noe som egentlig ikke er en bra ting. :p

 

Som jeg sa tidligere angående Silkeape's ergelse: Det heter Diskusjon.no. Deal with it.

(sa det bedre istad,men jaja)

 

 

Wizkid: Ein Fifa-kamp før jeg åker til butikken?

Lenke til kommentar
Jeg tok ikke med Hugo Lloris i betrakning ettersom jeg ikke har sett noe særlig av han, men av det jeg har sett så er han jo en fremragende keeper noe som sier seg selv når han er førstekeeper for Lyon.

Men Reina er ikke god nok for topp 10 en gang selv om han er førstekeeper for Liverpool som er et av de beste lagene i Europa? :!:

 

Greit nok, Reina er kanskje ikke bedre enn VDS, men han er da søren meg topp 10 i Europa! Synes egentlig det er ganske søkt å si noe annet jeg men. Vi er vel alle ganske subjektive her, noe annet ville vært rart.

Lenke til kommentar

Ja var egentlig noe av det som var poenget mitt. Det sier ikke seg selv at en keeper er fremragende selv om man spiller for en stor og god klubb. :) Hvis man bruker det argumentet om Lloris (ja jeg veit han ikke var på lista) kan man jo bruke det om Reina også. Selv om jeg synes Reina er på den lista uansett men.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå var det ikke en offisiell liste,men Wisbatovs egen komponerte liste. Dette er viktig at man forstår.

 

Edit: Har Uefa en offisiell keeperliste?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Jeg mener at Reina er blant topp 3 beste keepere i verden :).

Det hadde vært fint om du begrunnet svaret ditt. Jeg sliter med å se hvordan han kan være det. Fortell meg gjerne hvordan han er bedre enn en god del av de jeg har nevnt. Hugo Lloris er forresten 22 år og står for Frankrikes desidert beste toppklubb. Du har vanligvis noe spesielt hvis du er førstevalget i en stor klubb så ung (til keeper å være)

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Jeg mener at Reina er blant topp 3 beste keepere i verden :).

...Og jeg venter på begrunnelsen.

 

 

Men kan bare si: :!:

 

Såpass han stått i det siste mener jeg du skal gi gutten en sjangs til å forklare seg iallfall. Jeg mener Reina iallfall er topp10. Se nå på forskjellen på ligaene også da. Casillas slapp inn 5 mot Liverpool. Husk det. Om Reina hadde stått i Østerriksk andredivisjon hadde sikkert redningsprosenten gått endel opp også.

Lenke til kommentar

Det jeg husker fra de to oppgjørene var at Casillas var VELDIG god, og at Real Madrid hadde tapt med mye mer hvis han ikke hadde stått der. Jeg synes egentlig ikke at ligaer har så stor betydning når det gjelder keepere, særlig ikke når vi snakker om de store. Det er en grunn til at Casillas er førstekeeper for Spania og ikke Reina. Buffon står i Serie A som er en svakere liga enn Premier League, men jeg tør fortsatt hevde at han er verdens beste keeper... Hvorfor spør du? Fordi han har spektakulære redninger, er en mester i stort sett alle aspekter av keeperspillet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg mener at Reina er blant topp 3 beste keepere i verden :).

Det hadde vært fint om du begrunnet svaret ditt. Jeg sliter med å se hvordan han kan være det. Fortell meg gjerne hvordan han er bedre enn en god del av de jeg har nevnt. Hugo Lloris er forresten 22 år og står for Frankrikes desidert beste toppklubb. Du har vanligvis noe spesielt hvis du er førstevalget i en stor klubb så ung (til keeper å være)

 

Reina stod fast på Villareal i en alder av 20 og på Liverpool i en alder av 23.

Lenke til kommentar
Reina hadde vært blandt topp 3 om han hadde fått orden på feltarbeidet sitt.

Til tider går han i "dueller" som et lavtflygende bombefly, noe som ikke er bra. Men, ser man bort ifra feltarbeidet, så er han pure class.

Jepp, og det er jo akkurat dette han har vært så god på i det siste også. Han har virkelig lagt av seg de "dumme feilene", og er blitt enda bedre på å sette igang spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...