Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ur sooooo growing on me,Jotun. :)

 

Edit: Kommer ikke som et sjokk at Liverpool-Supportene rangerer Reina høytog United-supportene rangerer VDS høyere.

Det er vel old news.

 

Edit två: Så at du fulgte mitt eksempel to sider tilbake. :D

Er digg å svare småbarnsutsagn med slikt sant?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannheten er jo også da at eg ikke har peiling nok til å liste opp de ti eg synest er best i mål... Så... :innocent:

 

Edit två: Så at du fulgte mitt eksempel to sider tilbake. :D

Er digg å svare småbarnsutsagn med slikt sant?

 

 

Jepp! Ser opp til din besvarelse på slike innlegg ;)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Little did Shoo know that his comment on diskusjon.no would lead to three pages of discussion about the top 10 goalkeepers in the world and Reina vs Van Der Sar.

 

Jeg tror nesten jeg må ta en liten pause nå etter å ha skrevet utrolig mye i dag. Jeg føler nesten at jeg har vært litt Latias i dag, men føler at innleggene mine ikke har vært fem ord for å øke postcount.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
EDIT: Men faen så jævela mange innlegg dere skal skrive innen jeg får svart. Møkkaunger.

Hehe,ja,er mer pågang her nå enn I united-tråden under en Liverpool-kamp. :D

 

Mindre tiss,bæsj og promp-innlegg da. :(

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hoi!

 

Jeg som «nøytral supporter» (Gooner) synes at Reina er bedre enn VDS i de par siste månedene, men ellers mener jeg at VDS er best. De beste er naturligvis Buffon, Iker Casillas, Valdés(litt usikker her, men han holder kvalitet!) og ikke minst César

Lenke til kommentar
Sannheten er jo også da at eg ikke har peiling nok til å liste opp de ti eg synest er best i mål... Så... :innocent:

 

 

Samme her, derfor har jeg ikke gjort nettopp det. Men Reina er så god, at jeg ikke i min villeste fantasi kan se for meg at han ikke er blandt topp 10 i verden. Uten at jeg kjenner alle de andre inn og ut. Savner forøvrig Given på lista da han virkelig har vist hvor umennesklig han kan stå når det er et "møkka" forsvar sammen med ham. Er litt usikker på hvor stabil han er men.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Siden keepere er dagens tema: Hvordan blir det med vår gammle venn Friedel?

Får han spille? Har FA utgitt en grunn slik som dommerne krevet?

 

Given burde vert på lista!

Nå var det ikke en offisiell liste da,men wisbatov's egen liste. Så syns vi kan la han få bestemme selv hvem som skal stå på hans liste. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Han var tilbøyelig å bytte inn Given på en 7 plass elns syns jeg at jeg leste.

 

Agger går sur, tror noe har gått i hodet på mannen.

 

Edit: Dommerforbundet kan vell ikke overprøve en FA avgjørelse. Men de ba om en redgjøring om hvorfor det ble omgjort Danielzu.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Agger går sur, tror noe har gått i hodet på mannen.

Calsberg!

 

Edit: Det står da lovlig det. Har Fa gitt grunn står d. Svart på blått.

''Har FA utgitt en grunn slik som dommerne krevet?''

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
For å slenge argumentet tilbake til deg: Hvorfor er VDS en god keeper?

Han har en bedre plasseringsevne enn noen annen keeper i Premier League, får alle redninger til å se enkle ut. Rekkevidden er det kun Cech som kan matche. Mannen holdt da buret rent lengre enn noen andre. Tilfeldigheter? Selvfølgelig hadde han et godt forsvar foran seg, men vi spilte flere kamper mellom der Foster og Kuz slapp inn mål med samme forsvaret foran seg. Å diskutere mot statistikken til Van der Sar i år er fåfengt.

 

Det eneste Sar er håpløs på er utboksning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
EDIT: Sjekker United - fans noengang denne tråden lenger? Føler jeg er litt alene her med 10 Liverpool supportere.

Var vel strengt tatt deg og meg som hadde en diskusjon (etterhvert). Jeg holder ikke med Liverpool, men er lei glorifiseringen av VDS.

Nå var det vel strengt tatt Wisbatov og jeg som startet diskusjonen.

HenHau er chelsea-supporter btw. Ser ikke hvorfor det har relevanse men.

Lenke til kommentar

Begynner å bli greit lei av å lese Unitedrelaterte emner eller Unitedfolk som diskuterer om Liverpool hver gang jeg er inne på denne tråden.

 

Hva skal jeg gjøre med det? Ingen verdens ting, annet enn å klage i denne tråden og håpe noen av Unitedfolket tar hintet.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...