Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samuel Eto linkes(igjen) til Liverpool.

Han er jo god,men ikke akkurat Arnold-kropp på'n. Blir mulgens for spinkel for PL.

 

Hvor i alle dager skal han spille? Kommer ikke til å akseptere å sitte på benken som backup for Torres. Vi spiller ikke 442, å jeg tror ikke han passer inn i 4231 systemet til Rafa.

Lenke til kommentar

Bare for å kommentere; Reina er ikke verdens beste. Ikke i PL heller. For meg er f.eks Casillas og Given bedre keepere... solide i defensiv organisering, smidige (ok, her er kanskje ikke Given noe særlig), robust, reaksjonsterk, god i feltet, 1-mot-1, spenst og ferdigheter... Ja, Reina har så mye av det, men mangler sikkerheten, organiseringen og kommunikasjonen.

 

For meg er nok Casillas bedre.

 

Eto'o til oss? Interessant, men han passer nok ikke til systemet vi benytter... 3-4-3? 4-4-2? 4-3-3? Hoho. Hadde tatt seg ut, men intet er vel utelukket, så yeah..

Lenke til kommentar

Fint innlegg Shoo. Jeg er enig i dette og vil dra det så langt som at Reina ikke er topp 10 engang i verden. Han mangler rett og slett høyde, sikkerhet på defensiv dødball, kommunikasjonsevnene, feltarbeid og posisjonering. Han er en god shotstopper for all del, men er langt fra noen komplett keeper. Han er derimot en utrolig igangsetter av angrep med et presist utspark få i verden kan matche. Jeg må si at Given langt fra er noen komplett keeper han eller for stort sett ligger styrken hans på strek, og jeg mener at en keeper i en toppklubb ikke nødvendigvis må være en verdensklasse shotstopper, men må ha evnen til å styre forsvaret/kommunisere, være god i lufta/feltet/på dødball og til å posisjonere deg. Du må for all del være en klasse shotstopper også, men det er ikke det viktigste primært. Min mening, feel free to discuss it.

 

Forresten til de som lurer på hvem jeg ser på som topp 10 i verden så her:

1. Gianluigi Buffon (Juventus)

2. Iker Casillas (Real Madrid)

3. Edwin Van Der Sar (Manchester United)

4. Julio Cesar (Inter Milan)

5. Arthur Boruc (Celtic)

6. Petr Cech (Chelsea)

7. Rene Adler (Bayer Leverkusen)

8. Sebastien Frey (Fiorentina)

9. Igor Akinfeev (CSKA Moskva)

10. Steve Mandanda (Marseille)

 

Nå er jeg selvsagt subjektiv da det ikke går an å være 100 % objektiv i en slik sak.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Morsomt å høre en Pool supporter innrømme at Reina ikke er den beste i PL.

Slike setninger irriterer meg grundig. Sakløs og smått provoserende settning.

Hadde forventet slikt av Points siden han lever i KopForum der objektiviteten er forskrudd.

 

Kan ikke finne et eneste innlegg på denne siden der en bruker har påstått at Reina er verdens beste. Gerrard sa vel noe sånt,men det har han lov til,siden han spiller på lag med Reina.

Slikt kalles hyping. Gerrard har vel hyppet mange av sine medspillere,og seff mange av poolspillerne har hypet Gerrard.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Må unnskylde for den Danielzu, men jeg har lest opp til flere ganger når det har vært snakk om Reina her at han er PL's beste keeper (tror aldri jeg har lest verdens beste).

Hvor?

 

Lest(og sikkert skrevet) at han er en av PL's beste keeper. Om du er uenig i den påstanden så må du si fra.

Muligens flere her som ville valg Pepe over Van også. Noe som egentlig er helt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...