Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Er vel Chelsea\city som gjør sånt. ;)

 

Glemt Vidic? ;)

 

EDIT: Et lite Heysel-drama har utspilt seg i Elfenbenkysten idag. Triste greier...

 

Vidic hadde vel valget mellom Fiorentina, Liverpool og United, og han valgte det beste laget. Ikke det at jeg har noen som helst tro på at Vidic hadde blitt en verdensklasse stopper i Liverpool. Han slet med PL til å begynne med, og jeg tror neppe Rafa hadde gitt han sjansene til å utvikle seg som han har gjort i United.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vidic hadde vel valget mellom Fiorentina, Liverpool og United, og han valgte det beste laget. Ikke det at jeg har noen som helst tro på at Vidic hadde blitt en verdensklasse stopper i Liverpool. Han slet med PL til å begynne med, og jeg tror neppe Rafa hadde gitt han sjansene til å utvikle seg som han har gjort i United.

 

Disse uttalelsene begrunner du på hva?

 

Alex har en spesiell evne til å vite ting?

 

Å nei du. Benitez gir ikke opp spillere på sekundet. Da hadde ikke akkurat Mascherano vert i troppen vår f.eks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Er vel Chelsea\city som gjør sånt. ;)

 

Glemt Vidic? ;)

 

EDIT: Et lite Heysel-drama har utspilt seg i Elfenbenkysten idag. Triste greier...

 

Vidic hadde vel valget mellom Fiorentina, Liverpool og United, og han valgte det beste laget. Ikke det at jeg har noen som helst tro på at Vidic hadde blitt en verdensklasse stopper i Liverpool. Han slet med PL til å begynne med, og jeg tror neppe Rafa hadde gitt han sjansene til å utvikle seg som han har gjort i United.

Tull.

Men somsagt,det kan vi aldri få vite.

 

Edit; leste ordet ''jeg'' så jeg vil ikke påpeke megselv som sjef over dine meninger.

Unnskyld. :)

 

Martin Skrtel var ikke en braksuksess fra første kamp btw.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Nei. Jeg (Det er fint om alle lære seg betydningen av dette ordet slik som Danielzu) mener det, og tror ikke at Vidic hadde fått den tiden han trengte og støtten han trengte når han slet i Liverpool.

 

@Winydancer: Jeg prøver ikke å fremstille dette som fakta som noen andre. Mine meninger er basert på mine tanker, og når jeg bruker ordet jeg, som vil si at det er min mening. Jeg vil også si at Robbie Keane langt fra fikk de sjansene han fortjente selv om han slet litt, uansett hva slags tanker dere har rundt Keane og disse konspirasjonsteoriene om Parry osv.

Lenke til kommentar

Det er et diskusjonsforum så det meste vi sier er VÅRE EGNE MENINGER, men det betyr ikke dermed at det trenger å være ubegrunnet. JEG skyter tilbake og sier at Vidic hadde passa godt i Liverpool og hadde blitt bedre der. Men det er MIN mening, så ikke våg å diskuter mot det. Det ser litt søkt ut eller hva? :)

 

Og for å faktisk argumentere litt for det, så sier jeg bare at vi har vår egen lille Vidic i Martin Skrtel (ja Vidic er bedre, men de har ganske lik spillestil og Skrtel er ikke akkurat dårlig). Skrtel sugde jo ganske greit de første kampene han spilte, scorte vel selvmål og hele pakka så vidt jeg husker. Nå er han så godt som fast på laget, til tross for at han var ute med skade i mange mange måneder for ikke altfor lenge siden (okay da, en stund siden nå, men allikevel, han kom tilbake og kjempet seg inn igjen).

Lenke til kommentar

Jeg ga også en begrunnelse i Robbie Keane en mann som fikk altfor få sjanser. Det er sikkert andre eksempler også, og hvis det er noen i United - gjengen som har noen eksempler så kom gjerne med dem. Jeg mener dessuten å huske at Vidic vurderte å forlate PL, men at støtten han fikk i United var stor. Jeg tør ikke å påsta at han ikke hadde fått samme type støtte i Liverpool, men tror egentlig ikke Vidic hadde blitt den stopperen han er i dag hadde det ikke vært for United. Dessuten ville jeg også tro at det og spille stopper mot en av verdens tre beste angrepsrekker på trening sammen med en stopper i verdensklasse (les: Ferdinand) er bedre enn å spille i Liverpool.

Lenke til kommentar

Virker dødt her i det siste.

 

frustrasjon hos reservelagsspillere

 

Ja, over 60 spillere.. Ikke slik det skal være er det vel? Vits å kjøpe en haug med talenter og håpe noen blomstrer? Reservelaget er vel for det meste til at de enda yngre kan få prøve seg og at a-lags spillere tilbake frå skade skal få spille seg i form, sammens med de som er akkurat på kanten til å være med a-laget på benken. Situasjonen i dag er jo helt syk da.. Mange som var spådd en lys fremtid sliter på utlån (Antwi,Hammill,Hobbs..) og får trolig aldri prøve seg annet enn i reserveligaen.

 

 

 

Henta fra en på KF.

Reservelagstroppen ,altså de som trener til daglig på Melwood med reservelaget består av:

 

*

Damien Plessis

*

Krisztian Nemeth

*

Daniel Pacheco

*

Emannuel Mendy

*

Vincent Weijl

*

Ronald Huth

*

Mikel San Jose

*

Andras Simon

*

Steven Irwin

*

Martin Hansen

*

Daniel Ayala Sanchez

*

Ryan Crowther

*

Robbie Threllfall

*

Nikola Saric

*

Victor Palsson

*

Gerardo Bruna

*

Zsolt Poloskei

*

Godwin Antwi

*

Vitor Flora

*

Dean Bouzanis

 

Reservelagsspillere som trener med førstelaget:

 

*

Jay Spearing

*

Stephen Darby

*

Emiliano Insua

*

Nabil El Zhar

 

Reservelagsspillere på utlån:

 

*

Martin Kelly

*

Jordy Brouwer

*

Sebastian Leto

*

Craig Lindfield

*

Adam Hammill

*

Paul Anderson

*

Miki Roque

*

Peter Gulacsi

*

Ryan Flynn

*

David Martin

*

Jack Hobbs

 

Akademispillere som har prøvd seg på reservelaget:

 

*

Nathan Eccleston (1990)

*

David Amoo (1991)

*

Andre Wisdom (1993)

*

Lauri Dalla Valle (1991)

*

Alex Kacaniklic (1991)

 

Det er som dere ser ALTFOR mange spillere. Og hvor stor sjanse er det for at mer enn to av disse spillerene skal slå igjennom på førstelaget? Det er ikke noen sjanse. Hvorfor har vi så sykt mange talenter på reservelaget, når flesteparten av de ALDRI får sjansen? Er det ikke bedre å la de som klubben har en plan bak, få matche på reservelaget?

 

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

* Martin Skrtels hånd er den eneste hånda som kan slå Royal Flush.

* Martin Skrtel går ikke med klokke. Han bestemmer hva tiden er.

* Når Martin Skrtel tar push-ups løfter han ikke seg selv opp, han dytter jorden ned.

* Martin Skrtel kan drepe to steiner med en fugl.

* Det finnes ingen "ctrl"-knapp på Skrtels datamaskin. Det er Martin Skrtel som alltid har kontroll!

 

:!:

Lenke til kommentar
* Martin Skrtels hånd er den eneste hånda som kan slå Royal Flush.

* Martin Skrtel går ikke med klokke. Han bestemmer hva tiden er.

* Når Martin Skrtel tar push-ups løfter han ikke seg selv opp, han dytter jorden ned.

* Martin Skrtel kan drepe to steiner med en fugl.

* Det finnes ingen "ctrl"-knapp på Skrtels datamaskin. Det er Martin Skrtel som alltid har kontroll!

 

:!:

 

Leste jeg ikke denne på fjesboka for en stund tilbake, da med Lars Monsen i hovedrollen...? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Og de stammer vel egentlig fra min norsk oppgave fra 1997.

(bytt ut chuck norris med Danielzu.)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Du tenker på disse Daniel?

 

- When Danielzu completes a push-up, he does not actually move all the way down, it's the Earth moving up and punching him in the face.

 

- Danielzu's penis is so small that when he has an orgasm the sperm are released in a single file line.

 

- Danielzu once visited the Virgin Islands. During his stay he was arrested while attempting to have sexual intercourse with an island.

 

- If you bother Danielzu during Grey's Anatomy he'll, like, totally be pissed at you for weeks.

 

- Danielzu gave Mona Lisa her smile. It happened when she saw Danielzu naked.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Yeah,somthing like that....

 

Oppgaven var å skrive fiction,så skrev bare det motsatte enn hva som var fakta.

Fikk karakter 6. :)

 

OnT: Angående reservelaget: Darby kan få ny kontrakt snart.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Man kan ikke forvente en bedre deal enn det. :p

 

Edit: men nok om slurvleifer. Noen som har peil på Liverpools drakter neste sesong?

Både United,Arsenal og chelsea har fått ''forslag'' på hvordan de kan se ut.

Hadde likt å se potensielle Liverpool-drakter.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...