Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Er litt uenig med deg guttorm. Det er forskjell på å gjøre det bra og å dominere. De siste årene har vel egentlig ingen lag dominert CL.

 

Hadde 19,5 i promille når jeg skrev det innlegget. Jeg referer jo først og fremst til deltakelse og hvor langt vi har kommet selv om vi bare har vunnet 1 gang under Benitez.

Var nok lovende beruset igår jeg også, dominanse blir nok feil ord,men Liverpool har under Rafa blitt storfavoritter i CL, og Liverpool har slått bortimot alle de store lagene i Europa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om Downing blir kjøpt blir det nok som backup. Så om han minner Riera i spillestil så er det vel en bra ting?

 

Er ikke enten eller bestandig. Mye slik tankegang her, Alonso ELLER Barry,Downing ELLER Riera. Liverpool trenger bredere stall, og bedre benk.

Om Barry blir kjøpt så betyr ikke det at Alonso drar, om Downing blir kjøpt betyr ikke det at Riera drar.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ja takk til Barry, om vi får han til den prisen, men Alonso må faen ikke dra. Liverpool's beste spiller iår. Barry kan være grei å ha som backup på både sentral/venstre midtbane, og venstreback. Blir nok evig nok spilletid på han iallefall. Downing til £14m syntes jeg blir litt mye, spesielt om vi blir å kjøpe han som backup. Da kan vi heller gå for en meget god høyreback. :)

Lenke til kommentar
Om Downing blir kjøpt blir det nok som backup. Så om han minner Riera i spillestil så er det vel en bra ting?

 

Er ikke enten eller bestandig. Mye slik tankegang her, Alonso ELLER Barry,Downing ELLER Riera. Liverpool trenger bredere stall, og bedre benk.

Om Barry blir kjøpt så betyr ikke det at Alonso drar, om Downing blir kjøpt betyr ikke det at Riera drar.

 

Nei har ingen tro på at Riera reiser. Men mener at vi har andre posisjoner som det er viktigere å bruke penger på. Samtidig har vi nok kvalitet og variasjon på venstrevingen i Riera, Babel og Benayoun. Dossena har jo også imponert der.

 

Ser vi på høyrevingen er det mer skralt i rekkene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det er jeg enig i. Hvem vet hvem Rafa har på listen sin egentlig.

Barry finnes der ellers har jeg ikke snørring.

 

Rafa:If he stays fit, he will have as good a chance of playing as anyone else, maybe more."

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Håper vi får inn en virkelig klassespiller, en slags erstatning for høyrekanten, og som også kan ta over i den midtre banedelen om det trengs. Så blir Kuyt en slags joker som tar over der det trengs på midten. Med løpsstyrken hans er han jo perfekt som en slags allrounder.

Lenke til kommentar
Men vi har like sterk(dårlig) dekning på høgrekant jo. Kuyt kan spille der, babel, benny, el zhar..

 

Babel foretrekker jeg som venstreving, og spiss. Benayoun fungerer greit som backup, menst El Zhar er for gammel og ikke god nok til å satses på. Få inn en klasseving. En som har spisskompetanse og finterepetoar på nivå med Ronaldo og Messi.

 

Vanskelig å finne, ja. Men tror en slik spiller på høyrevingen kan vippe uavgjort kampene over i vår favør mot de dårligere lagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...