Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Greit nok at ting tar tid, men det er jo ikke akkurat all verdens av framgang vi har sett heller.

Ja,hva er vel Et CL-gull, cl-dominanse(to finaler og en semifinale), Fa-cup gull og en sterkere stall vi har hatt på flere år?

Kanskje du skal få hode ut av rompa før du ytrer slike påstander?

 

Edit: Glemte alle dommerne Rafa har kjøpt. :ph34r:

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Greit nok at ting tar tid, men det er jo ikke akkurat all verdens av framgang vi har sett heller.

Ja,hva er vel Et CL-gull, cl-dominanse(to finaler og en semifinale), Fa-cup gull og en sterkere stall vi har hatt på flere år?

Kanskje du skal få hode ut av rompa før du ytrer slike påstander?

 

CL dominanse faktisk. Sterkere stall? Vel iforhold til hva Houllier hadde på slutten ja kanskje, men den er likevel svakere enn mange andre i Premier League om man ser utover de første 11. Dere har hatt flaks med skader i år, ja ja bæs om Torres. Vi og Chelsea har hatt mye større skadeproblemer enn dere.

 

Å det er da faen ikke mange ukene siden flere av dere mutret om at Benitez hadde utspilt sin rolle.

 

Forøvrig hadde ikke Sir Alex det lett i starten nei, men det var en tydelig fremgang. Å han måtte tross alt kaste X antall fylliker på dør. Benitez tok over et disiplinert lag som hadde hatt en dyktig trener selv om han var noe nitrist. Å ikke minst hadde han et bra transferbudsjett, det hadde ikke Sir Alex i starten.

Lenke til kommentar
Greit nok at ting tar tid, men det er jo ikke akkurat all verdens av framgang vi har sett heller.

Ja,hva er vel Et CL-gull, cl-dominanse(to finaler og en semifinale), Fa-cup gull og en sterkere stall vi har hatt på flere år?

Kanskje du skal få hode ut av rompa før du ytrer slike påstander?

 

Edit: Glemte alle dommerne Rafa har kjøpt. :ph34r:

Poenget mitt er at det faktisk er ganske lenge siden Liverpool vant noe. Vinner de ingenting i år er det tredje året på rad Liverpool ikke vinner noe. Det vil jeg påstå er ganske svakt med tanke på alle de pengene Benitez har gjort på spillerkjøp.

 

Og CL-dominans; haha, jo ikke sant. Et gull på 20 år er jo dominans det. Det United gjør i Premier League, det er dominans..

Endret av Hargo
Lenke til kommentar

CL dominans ja, hvor vil du hen? Kan du bevise noe annet? Vi er ranket høyest etter Benitez overtok. Stikk å spis en is, its a fact!

 

Hva faen har PL med CL å gjøre, noen som har sagt noe annet? Ingen her som har sagt at United ikke har dominert i PL. Prøv å grav fram noen argumenter neste gang. For CL sin del, kan jeg ikke si mr Alex har grevd frem mer en Benitez de siste fem årene.

Dere har alt å frykte, vi har ingenting å tape. Må si det er en setting jeg liker når jeg leser møkkainlegg som ditt.

Lenke til kommentar
CL dominans ja, hvor vil du hen? Kan du bevise noe annet? Vi er ranket høyest etter Benitez overtok. Stikk å spis en is, its a fact!

 

 

Er litt uenig med deg guttorm. Det er forskjell på å gjøre det bra og å dominere. De siste årene har vel egentlig ingen lag dominert CL.

 

Engelske lag har derimot dominert CL, og Liverpool har gjort det best av disse. Det er det ingen som kan ta fra dere.

 

Dominans vil eg si er det Real gjorde fra 97 til 2002 da de vant 3/5 ganger. Men som sagt: At Liverpool med 1 seier og 1 finale samt å ha gått videre fra samtlige gruppespill har vært gode i CL er da hevet over enhver tvil.

Lenke til kommentar

Selfølgelig bruker Wenger mindre penger da han har bygd opp et akademi med stjerner som kommer opp hver bidige år. Han trenger jo ikke kjøpe inn, han har jo bygd seg opp allerede.

 

Benitez byggger enda. Chill.

 

Anywho; Faen så mange som mener Gerrard er verdens beste. Deilig å se store personligheter mene det!

Lenke til kommentar

Tipper han tar toppscorertittelen med Ronaldo på 2.plass. Anelka har jo stoppet helt opp.

 

Herlig om vi signerer ny sponsoravtale med Carlsberg for £60M over 4 år. Kommer god med til transferpenger tenker jeg! For £15M i året får man jo et stk god spiller. Sleng på £5-10M ekstra så får man et stk jævlig god spiller fra Valencia. :p

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor enkelte fans forguder Benitez. Han har brukt så mye penger at man burde faktisk forventet litt mer suksess enn det han har fått til. Mulig de har kommet litt mer på rikitg vei nå, men jeg tror ikke det. Liverpool har jo ikke vunnet noe stort siden 2006, og det er vel kanskje på tide å gjøre det igjen.

 

Skjønner ikke hvorfor alle tilsynelatende forventer at vi skal vinne så mye, når både United og Chelsea har sterkere tropper enn oss? Syns det er helt sykt at vi er med å kjemper om seriegullet, selv om Torres og Gerrard bare har spilt sammen i 10 kamper i år. (Våre skadeproblemer HAR vært verre enn Chelsea og United sine, siden de har mye sterkere tropper, og derfor betyr det ikke så mye for dem som det gjør for oss.)

 

United og Chelsea har jo også brukt store summer med penger siden Benitez tok over, og dere hadde jo et mye bedre utgangspunkt enn han, så det argumentet faller automatisk bort.

Lenke til kommentar

Kan vel ikke akkurat si at vi har hatt større skadeproblemer denne sesongen når vi har hatt sporadiske skader på et par viktige spillere noen uker/måneder av gangen, mens for eksempel United hadde et helt førstelag ++ (12 stk var det det?) ute i en periode.

 

Edit: Tror vi hadde gjort det mye bedre i år om ikke Torres hadde vært så mye ute, men med unntak av det synes jeg ikke vi har så mye å klage over.

 

Edit2: Barry til £8M? Skjer ikke for den prisen, men sier ja takk i massevis om det er mulig. Er visst ikke på bekostning av Xabi heller. Herlig! :D

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Er litt uenig med deg guttorm. Det er forskjell på å gjøre det bra og å dominere. De siste årene har vel egentlig ingen lag dominert CL.

 

Hadde 19,5 i promille når jeg skrev det innlegget. Jeg referer jo først og fremst til deltakelse og hvor langt vi har kommet selv om vi bare har vunnet 1 gang under Benitez.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...