Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Det kjedelig å tippe formasjoner og lagoppstillinger nå, men jeg er sterkt tvilende til at vi kommer til å starte med to vinger i morgen. Jeg håper virkelig det, men jeg tror det er usannsynlig når man ser på hva Benitez pleier å stille med i så store kamper. Men det hadde vært mye bedre med Pennant og Kewell på hver sin kant og Gerrard sentralt, enn Gerrard på høyre, to defensivt sentrale midtbanespillere og en middels ving (Zenden, Gonzalez).

Hvis jeg skulle satt penger på en lagoppstilling, ville jeg nok gått for denne:

Reina

Finnan - Agger - Carragher - Arbeloa

Gerrard - Alonso - Mascherano - Riise

Crouch - Kuyt

Det jeg håper på:

Reina

Finnan - Agger - Carragher - Riise

Pennant - Alonso - Gerrard - Kewell

Crouch - Kuyt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, bra lag jj_89!

Spennende rykter dette wh1te. Får mer og mer på at dette blir en god sommer innenfor transfers, og at neste sesong er vi med helt i toppen!

Edit: jj_89: Hva faen snakker du om?! Du veit, dette er tråden for Liverpool FC.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Haha, bra lag jj_89!

Spennende rykter dette wh1te. Får mer og mer på at dette blir en god sommer innenfor transfers, og at neste sesong er vi med helt i toppen!

Edit: jj_89: Hva faen snakker du om?! Du veit, dette er tråden for Liverpool FC.

8673427[/snapback]

Ja, men iår har laget rett og slett ikke hengt sammen... Ingen glød og se, og Gerrard har blitt trøkt ut på kanten; Hvorfor i h... spelelr han ikke sentralt?

Vet vi kanskje ikke har de beste laget(mildt sagt), men alt i alt håper jeg i hvertfall på godkjente siffre :thumbup:

Lenke til kommentar
Haha, bra lag jj_89!

8673427[/snapback]

Ja, men iår har laget rett og slett ikke hengt sammen... Ingen glød og se, og Gerrard har blitt trøkt ut på kanten; Hvorfor i h... spelelr han ikke sentralt?

Vet vi kanskje ikke har de beste laget(mildt sagt), men alt i alt håper jeg i hvertfall på godkjente siffre :thumbup:

8673473[/snapback]

Du mener disse problemene løser seg ved å sette Alonso som midtstopper, Riise på høyreback og Carra på topp? :!:

Velger og ikke ta deg så veldig seriøst jeg, spesielt når du sier at Rafa må gå. :wee: Men takk for en god latter.

Lenke til kommentar
Bare et spm.: Hvorfor bruker dere Gerrard på kanten, og ikke sentralt?  :hmm:

8674081[/snapback]

Sikkert fordi vi trenger plass til både Alonso og Mascherano på midten og selv om Gerrard er en sentral midtbanespiller er han nok den beste kantspilleren på Liverpool akkurat nå.

Btw, joiner alle de som gleder seg til silly season for å se hvilke nye navn som ankommer Liverpool foran neste sesong. Er ikke tvil om at vi trenger en ny spissmakker til Kuyt. Det har vært snakk på både Eto'o og Tevez. Begge disse er fantastiske spisser som jeg tror kunne gjord en kjempesesong sammen med Kuyt. Håper vi får inn en ny høyrekant. En mer klassisk vingtype. Simao hadde vært spennende. Men jeg har mer lyst på Joaquin.

Lenke til kommentar

Så da spekuleres det altså i at laget blir som følger:

---------------------------Reina-----------------------------

--------------------------------------------------------------

Finnan-------Carragher-----------Agger-----------Riise

---------------------------------------------------------------

-----------------Mascherano----Alonso---------------------

---------------------------------------------------------------

Pennant-----------------Gerrard©------------Zenden/Kewell

----------------------------------------------------------------

-----------------------------Kuyt------------------------------

Ikke det dummeste laget, må jeg isåfall innrømme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det er en oppstilling som er svært grei, men hva med Crouch?

8675537[/snapback]

Ja, hva med han?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tror Rafa starter med defensiv taktikk for å føle på Milan. Så fort spillerne har fått feelingen gir han nok beskjed om å jage et avgjørende mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...