Blekk. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Mars har vært en FANTASTISK mnd for LFC. Torres teases Real Albert continues the goal rush Give me 5, Nando. Iker Casillas cant wait for the final whistle Not many of the locals stays for the final confirmation Keep it coming, Liverpool Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Mars har vært en FANTASTISK mnd for LFC. Torres teases Real Albert continues the goal rush Give me 5, Nando. Iker Casillas cant wait for the final whistle Not many of the locals stays for the final confirmation Keep it coming, Liverpool Ahh, så deilig Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 gawd, mulig å la vere å quote bilder/putte de i thumbnails? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Somebody has had a bad day.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ja faktisk, ei jævla bra dame har nettopp lagt seg til å sove framfor å snakka med meg på telefon, utover det lika eg å vere wannabe-moderator Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 For andre året på rad er Martin Skrtel blitt valgt til Årets Spiller i Slovakia Hard konkuranse,men han vant! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hard konkurranse? Såvidt jeg vet er vel den eneste som kan være bedre enn Skrtel være Hamsik når det kommer til Slovakia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hard konkurranse? Såvidt jeg vet er vel den eneste som kan være bedre enn Skrtel være Hamsik når det kommer til Slovakia. Når skal forumet lage en ironiknapp! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Haha, jeg hadde nok tatt den hadde det ikke vært så sent Danielzu . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 La oss håpe på det,Wisbatov. Stikk å lag kontraktene nå Rafa, jeg vil ikke vente lengre. - Det viktigste nå er å ha fremgang når det gjelder våre egne spilleres kontrakter. - Vi jobber hardt med det fordi det er vår prioritet. Rafael Benítez oppgir ingen spillernavn, men Daniel Agger, Dirk Kuyt, Alvaro Arbeloa og Fabio Aurelio har kontrakter som utløper sommeren 2010. Sami Hyypiä har kun kontrakt ut denne sesongen. Etter rapportene kan det også være aktuelt å sikre kontraktsforlengelser med Steven Gerrard og Fernando Torres. Rafa sier også at Silva og Albiol ikke vil bli hentet. Good. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jippi, vi får ikke silva. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ikke til blodpris. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hoho, nei er ikke flink til å photoshoppe.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Den siste der var neimen ikke bra laget. Endret 28. mars 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå