Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Sier han at barca er bedre fordi de spiller med flere passninger i laget før de angriper? Skryter av disse 34 trekkene..?

Vel det går kanskje ann i spansk fotball der de sår og venter på hverandre til å angripe, men da Valencia tapte mot RBK 2-0 i begge kampene viser det at med en gang motstanderen presser høyere og aggressivt er fotballen deres ubrukelig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driter vell en lang i hva han riksynseren mener, hvorfor skal de han sier være noe mer rett enn det andre mener?

Om han mener vi spilte deffansiv drillofotball mot Real så kan han bare mene det, kjøss meg der kroppen er høyest når jeg plukker blåbær. (Points og The Game, det er bare et utrykk, ikke fysikk)

Om Reina tar ett av sine fantastiske utspill, så noen ganger har Alonso nøyaktighet, så spiller vi "dårlig fotball" ?

Ja, vi var deffansive mot de andre topplagene, spesielt Ch£l$£a. Men det er ren taktikk fra Benitez side, om det må til for å slå dem så syns jeg det er greit.

Er ikke så lenge siden vi sendte Barca tomhendt fra Anfield, gjør det gjerne igjenn.

Lenke til kommentar
...

NOEN som har fått med seg denne artikkelen på FCB Norge? Jeg tror det vil være interessant lesing for mange av de som er fans av L'pool & Man. Utd...

Hahaha.

1. Litt rart at Liverpool og engelske lag har vært i toppen i CL de siste årene?

2. Nivået i England er 10 ganger større enn i Spania. La Liga har 5-6 gode lag. thats it. Der den nederste halvdelen av tabellen er lag som spiller på nivå med engelsk 2. divisjon.

3. England har en røff spillestil, mens Spania har en lettere, men raskere spillestil. Derfor har forsvaret enormt mye å si i Engelsk fotball. Skulle likt å sett Barca hadde ballen i 1min 47sek før de scoret mot Liverpool eller Man Utd.

4. Supporterene i England er av de mest lojale og høylytte i verden.

Hvor mange ganger skal han nevne de 37 passningene? Er det det eneste han har å skryte av om spansk fotball?

Der dreit Lars Johansen på draget.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Vel det går kanskje ann i spansk fotball der de sår og venter på hverandre til å angripe, men da Valencia tapte mot RBK 2-0 i begge kampene viser det at med en gang motstanderen presser høyere og aggressivt er fotballen deres ubrukelig!

Dette så vi klart i semifinalen i CL ifjor mot ManU. Etter at ManU tok ledelsen hadde ikke Barca noe nytt å komme med. Alt de kan er å trille ball. Når da motstander har skjønt dette har de ikke noe mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...