Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Albiol er god, men jeg vil ikke at vi skal ofre £18M for han og i tillegg til det la Agger gå gratis. Da kan vi glemme Silva denne gangen, og satse på et vingtalent fra kyprisk 2.divisjon...

 

Det ble hintet indirekte til i artikkelen at vi ikke kom til å betale full pris for Albiol, men at Rafa ønsket å få ham for halvparten, noe jeg synes blir litt drøyt også. Håper ny kontrakt til Agger ordner seg.

Lenke til kommentar

Silva håper jeg vi henter uansett hvor mange spanjoler vi ender opp med. Klassespiller i verdensklasse, og akkurat den type spiller vi trenger i laget for at formasjonen skal fungere optimalt. Da burde nasjonalitet og til dels også pris spille mindre rolle. Albiol kan vi drite i og heller konsentrere oss om å gjøre absolutt alt for at Agger skal bli.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Vi snakker globalisering. Noe som skjer i hele verden.

Bortsett fra Italia....

Derfor Inter spilte med en italiener i Cl?

(eller hvem det nå var, er meget fjern idag. Men det var et italiensk lag som spilte med kun en italiener ivertfall)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

The Future of Liverpool :love:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="505"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Fantastisk valg av musikk også. :)

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Derfor Inter spilte med en italiener i Cl?

(eller hvem det nå var, er meget fjern idag. Men det var et italiensk lag som spilte med kun en italiener ivertfall)

Inter, Inter og atter Inter, det finnes 19 andre lag i Italias topp divisjon (Faktisk). Italia, med sin kvote om å hente inn diverse ikke-EU-spillere, er kjent for å ha få utenlandske spillere iforhold til andre ligaer.

Lenke til kommentar

Silva, Villa og Torres i troppen... Det hadde vært noe =)

Alle spanske ja, men spanske spisser er bedre enn engelske for tiden.

Som jeg har skrevet tidligere: Europeisk klubbfotball er blitt en internasjonal idrett. Om en spiller kommer fra London eller Madrid for å spille for Liverpool blir ett fett. Han er ikke lokal uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...