Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Når det er snakk om å hente både Villa og han forsvareren i tilegg syns jeg det blir mye. Dette er jo førstelagspillere.

 

Blir det det ikke litt overkill med Villa? Skal vi da gå over i 4-4-2 på mer permanent basis? Ser ikke for meg at Torres/Ville er sugen på å slite benk. Vi har i dag Torres/Gerrard som er en unik og fantastisk kombinasjon. Selvsagt skal vi ha cover i tilfelle skader, men hva når vi ikke har skader?

 

Summen vi må ut med for Villa kan vi sikkert handle både høyreback og offansiv midbanespiller for.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Silva mener du guttorm? Er virkelig sugen på han altså, tror han er verdt de £25M. Men enig i at det begynner å bli litt grenser hvor mange spanjoler vi skal ha. Få hvertfall inn noen engelskmenn også da. Sånn sett håper jeg på Barry, men stort sett bare fordi han er engelsk egentlig. :hmm:

 

Silva, Barry og en høyreback inn høres bra ut i mine ører hvertfall! Rafinha skrev vel ny kontrakt i fjor om jeg ikke husker feil? Han tror jeg hvertfall hadde vært et greit kjøp. Alvbiol har jeg ikke spesielt lyst på.

Lenke til kommentar
Hva skal vi med Barry da? Tror ikke han kommer for å være på benken bak Alonso og Masche

Lucas får da nok av spilletid, så hvorfor kan ikke Barry det? Om vi selger Lucas riktignok. Er ikke han vi trenger mest av alt, men vi trenger tross alt litt flere engelskmenn på førstelaget. Men ikke på bekostning av Xabi ofc..

Lenke til kommentar

Over til noe helt annet.

 

Liverpool sangene lærer jeg meg stadig flere av, fyrer opp et par på youtube før kamp for å få opp stemningen.

 

Men jeg ser det er mange forskjellige tekster, småforskjeller da. Men det er jo kjekt å synge riktig.

 

Fields of Anfield road: Stevie Highway on the ving, eller we had Highway on the wing?

 

Hvilken sol er det egentlig Poor Scouser Tommy blir skutt under?

Det jeg trodde var orginalen:

 

En annen versjon:

 

Liker begge jeg, men de er litt forsjellige. Konge sang ivertfall.

Lenke til kommentar
Hva skal vi med Barry da? Tror ikke han kommer for å være på benken bak Alonso og Masche

 

Syns masche blir for svak fremover når Gerrard/Alonso er ute eller begge er ute. Da er det fint å kunne sette på noe annet en Lucas.

Altså masche spiller de kampen vi trenger deffansiv styrke.

Lenke til kommentar

Barry hadde vært fint, som backup. Vi har som sagt kun 2 personer som takler 4-2-3-1 formasjonen, Masche og Alonso. Vi trenger absolutt 1 til som kan steppe inn der på dager Masche/Alonso er ute. Og i tillegg kan han spiller omtrent overalt på banen. Barry hadde vært en god signering.

 

.. til rett pris ja. Ikke £18m. Lest noe om at han kan kjøpe seg ut av kontrakten med Villa eller noe?

 

- Torres, Gerrard, Silva.. *sikle*

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Svarer før Emil jeg:

 

Livredd for konkuranse? Jau, først må vi da få sjansen til å få konkuranse. Noen som ingen vil at skal skje på bekosting av Alonso.

 

Mulig vi mister Agger pga konkuransen i midtforsvaret, så frykt for konkuranse er ikke ubegrunnet.

 

Eneste jeg ser svart på er å svi av en haug med penger på en klasse spiss som ikke får spille pga at Torres er skadefri og i toppslag. Det er småsurt. Da mener jeg vi kan bruke pengene et annet sted.

 

Det jeg også har tenkt på er at om man kjøper en klasse ving, kan kansje Kuyt trekkes ned på midten. Dog litt usikker på hvor bra det hadde fungert.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Det jeg ikke liker med Silva er at han ser så skjør ut, blir direkte sammen lignet til Pablo Aimar rundt kroppsbygning. Selvfølgelig skal ikke det tale om hvor tøff han egentlig er, men jeg er litt redd... For å si det sånn vil jeg pisse på meg hver gang Martin Taylor nærmer seg Silva, så satser på at Birmingham ikke rykker opp :p

 

Høyresiden takler han ganske bra, så det burde ikke bli noe problem, og i tillegg til høyreving kan han også spille i Gerrard-rollen (spydspiss, offensiv midtbanespiller eller hva det en nå heter). Så ja, jeg er for David Silva...

 

Albiol er god, men jeg vil ikke at vi skal ofre £18M for han og i tillegg til det la Agger gå gratis. Da kan vi glemme Silva denne gangen, og satse på et vingtalent fra kyprisk 2.divisjon...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...