MagnusW Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Var først i dag at jeg la merke til at Gerrard er på 2. plass på topscorer-listen. Hjalp med 3 mål mot Aston Villa. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Enig i at Vidic og Gerrard har vært råe, men jeg stemte på Brede! Ekstremt viktig for Fulham i år, tviler på at de hadde vært på øvre halvdel uten ham. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg stemte Gerrard. Han er uten tvil PL's viktigste. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Guillem Balague skrev i går om hva Rafa har fått i overgangsbudsjett og svarte på ryktene om at det var 20m, 30m eller 100m. All I can tell you is that none of these figures that you have read or heard about are true.At the moment, nobody - not even Benitez - knows exactly how much money will be available in the summer. So, as you rightly say, most of what you are reading and hearing is nothing more than wild speculation Arjen Robben? And as for Arjen Robben....purely a figment of someone`s imagination. The Dutchman is not even on the list. Til slutt: Another issue that needs to be addressed involves the claim that Rafa`s new contract includes a clause that permits him to walk away if he is unsatisfied with the level of funding made available by potential new owners or investors: again, this is not true. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Enig i at Vidic og Gerrard har vært råe, men jeg stemte på Brede!Ekstremt viktig for Fulham i år, tviler på at de hadde vært på øvre halvdel uten ham. Brede har vert viktig, ja. Hadde vert morro å sett hvor på tabellen Fulham hadde vært med en spiller som Torres på topp. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Hurra for at Robben-ryktene IGJEN var bullshit! Hvor mange ganger har han blitt linket nå? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2009 Tror ikke Rafinho hadde hentet inn erkefienden til halve Liverpoollaget uansett. Reina hadde vell mest trolig gitt Robben mer skader på et halvt år, enn han hadde i hele sin Chelsea karriere. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Vidic har vert sinnsyk iår. Men Gerrard har vert helt der oppe med han. La oss huske at Gerrard har spilt med en mentalt forstyrret Robbie Keane i store deler av sesongen. Gerrard har ført laget som en kaptein skal. Helt enig. Jeg misunner dere en spillertype som Gerrard. Han spiller best når alle andre er ræva, og klarer på den måten å heve laget noe til de grader. Rooney er litt av den samme typen, men han mangler litt på det mentale, samt målfarlighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg begynner å bli smålei at pool-spillerne går ut å sier at united må passe seg. Nok at Gerrard kommer med tøffe-seg-uttalelse med Reiera og Skrtel? Unødig. Forøvrig var Kuyt småskadet idag(det gikk vist bra) om han blir den eneste spilleren som blir skadet s¨kan jeg leve med det. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 ...men han mangler litt på det mentale... Litt...? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Ja, litt. Han har ett rødt kort i år, som jeg vil si var temmelig kontroversielt. Det jeg mente med det mentale var egentlig i avslutningsfasen, han brenner alt for mange sjangser. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Mer som tyder på at Agger går? http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=19...mp;parentzone=0 Og han Albiol for £18M ?! Da skal vel alt toppes med at Agger går gratis også. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Hvem er Raul Albiol? Enda en spanjol? Benitez ønsker å beholde Agger, men Agger selv er usikker? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Albiol er nok en spanjol ja. Håper selvfølgelig at vi driter i han og at Agger signerer en ny kontrakt. Denne "kontrakt" diskusjonen rundt han er lett å bli oppgitt over. Håper i hvertfall ny kontrakt er på gang. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Silva? Tja, hvorfor ikke. Prisen skal visst ligge på £25m Endret 26. mars 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Ahhh... Silva er den største drømmen min. Hadde vært så deilig å fått han inn til sommeren Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Blir mye spansk nå.... Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 La Liga, here we come.... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Liverpool går virkelig for og bli et spansk lag. Jeg synes ikke at Benitez henter noe annet enn spanjoler lenger. Hvor mange spanjoler har dere? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Reina, arby, alonso, riera,torres Og Pacheco tror jeg Endret 26. mars 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå