Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guillem Balague skrev i går om hva Rafa har fått i overgangsbudsjett og svarte på ryktene om at det var 20m, 30m eller 100m.

 

All I can tell you is that none of these figures that you have read or heard about are true.

At the moment, nobody - not even Benitez - knows exactly how much money will be available in the summer. So, as you rightly say, most of what you are reading and hearing is nothing more than wild speculation

 

Arjen Robben?

 

And as for Arjen Robben....purely a figment of someone`s imagination. The Dutchman is not even on the list.

 

 

Til slutt:

Another issue that needs to be addressed involves the claim that Rafa`s new contract includes a clause that permits him to walk away if he is unsatisfied with the level of funding made available by potential new owners or investors: again, this is not true.
Lenke til kommentar
Vidic har vert sinnsyk iår. Men Gerrard har vert helt der oppe med han. La oss huske at Gerrard har spilt med en mentalt forstyrret Robbie Keane i store deler av sesongen. Gerrard har ført laget som en kaptein skal.

 

Helt enig. Jeg misunner dere en spillertype som Gerrard. Han spiller best når alle andre er ræva, og klarer på den måten å heve laget noe til de grader. Rooney er litt av den samme typen, men han mangler litt på det mentale, samt målfarlighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg begynner å bli smålei at pool-spillerne går ut å sier at united må passe seg. Nok at Gerrard kommer med tøffe-seg-uttalelse med Reiera og Skrtel? Unødig.

 

Forøvrig var Kuyt småskadet idag(det gikk vist bra) om han blir den eneste spilleren som blir skadet s¨kan jeg leve med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...