Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Balansen i laget ligger mye mer i Masche/Alonso, at kuyt er viktig på måten han jobber som en gal er greit nok men, han er like ofte ned på back plassen og hjelper som han er på kanten og slår et innlegg, arbeloa er god nok til å hamle opp med de aller fleste, og da kan heller midtstopper komme litt lenger ned til høgre og sikre.

 

Alonso og MAscherano har selvsagt mye og si. Men Kuyt gjør jobben til 3 mann defansivt, og er delaktig i at Gerrard får den offasnive friheten som han gjør.

 

Jeg mener at Kuyt er en av Benitez sine viktigste brikker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Satt og snakket med pappa ved middagsbordet om en guttetur til Liverpool, enten denne våren eller til høsten. Drømmen hadde vært å få komme på en CL-kamp enten nå mot Chelsea eller semifinalen. Men hvor realistisk er det å få tak i billetter? Og hvordan går jeg frem?

Vær tidlig ute, så er sjansen med en gang myye større for at du lykkes. Bestem dere for PL eller CL. Jeg ville heller satset på en PL kamp for å være sikre. Fordi du vet jo aldri hvor langt Liverpool kommer i CL, eller hvem de møter, og når du vet det, så er det kanskje for sent(finnes alltid svartebørs billetter til 3000,- per stk vis du plent vil)

 

Med en gang terminlista for neste sesong kommer ut, plukk ut en kamp og bestill deretter.

Blir nok ingen kamp denne våren. Er for mange eksamener som kræsjer. Får velge ut en kamp med gang terminlisten for neste sessong kommer, ja. ;)

Lenke til kommentar

Ser Ablett er imponert over Inusa. Ja hvem er ikke det og hvorfor er han ikke på førstelaget?

 

Aurelio og Riera kan heller veksle på å spille ving, da det ikke ser ut som Riera har allverdens utholdenhet. Babel kan spille spiss heller.

 

Gerrard ber det engelske folk å støtte Ashley Cole. :) Det var snilt.

Hmm? Hva var saken kjerne?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Gerrard ber det engelske folk å støtte Ashley Cole. :) Det var snilt.

Hmm? Hva var saken kjerne?

Ikke helt sikker,men de engelske fansa buet på A.Cole sist treningskamp.

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/art...hp?artid=551780

 

Hehe, aner jeg en liten Liverpoolisme på voten der :p?

Er dere her inne av samme oppfatning? At Gerrard har vært bedre enn Vidic denne sesongen? Og da snakker jeg ikke til de som bare har sett han i aksjon i kampene mot Liverpool.

D'Amico er du Liverpool supporter? Mener å huske du hadde noe med Man Utd i avataren din før.. Sløve meg :p

Lenke til kommentar

Bytt ut Liverpool med Manchester United i setningen til Jotun så har du det. Tapte et veddemål og siden vi United-supportere er kjent for å alltid holde ord, endte det slik. :)

 

Inte jag iallefal.

Men Gerrard er på en soild nr två.

Godt å høre. Men var det ikke noen er som mente at Alonso hadde vært dere beste spiller denne sesongen?

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Jeg stemte Vidic. Han har vært til stor hjelp for Man Utd når de satte rekord?(ble det rekord? minst innsluppet mål). Gerrard har for all del vært like god, så de kan godt dele førsteplassen. Eneste som kan sette Vidic ned på 2. plassen, er skandalekampen mot Liverpool.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...