Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Aye: Ja, ifjor bruker å bety for et år siden. Helt riktig.

Ikke alltid :)

City-United kampen for noen månder siden var meget åpen, og United fikk et fighet-mål.

United var ikke overlegen, så jeg ser city-kampen for åpen.

Nei, vi dominerte ikke kampen, men jeg syns ikke at seieren var ufortjent. Og jeg er helt enig i at kampen er åpen, men jeg tror de aller fleste skjønner at sjansen for United-seier er større enn City-seier. Da tror jeg det er mer sannsynlig vi roter bort poeng borte mot Boro.

Mulig du er superduper skråsikker før kampen da, men så har jo du en fin avatar også.

Jeg er absolutt ikke superduper skråsikker på seier. I hvertfall ikke akkurat nå. Det kan hende det endrer seg nå vi nærmer oss, men jeg tviler sterkt. Jeg var ganske rolig foran kampen mot dere og mot Fulham, så jeg skal sørge for å være jævlig nervøs foran hver eneste kamp resten av sesongen.

Edit: Og ikke minn meg på hvilken avater jeg har mer. Please...? :(

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

1. Somregel så.

2.Ufortjent var det nok ikke, nå er det lenge før City-kampen så ting kan skje før kampen som kan være faktorer før kampen, men as we speak tipper jeg på uavgjort. Noe som jeg mener ikke er usannsynlig.

Din avatar er jo så søt. :)

(og den hadde relevanse i samtalen)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
2.Ufortjent var det nok ikke, nå er det lenge før City-kampen så ting kan skje før kampen som kan være faktorer før kampen, men as we speak tipper jeg på uavgjort. Noe som jeg mener ikke er usannsynlig.

Uten å være skråsikker tror jeg det er mer sannsynlig med United-seier enn uavgjort. Men jeg er enig i at det ikke vil være en gigantisk overraskelse om det skulle bli poengdeling.

Din avatar er jo så søt. :)

(og den hadde relevanse i samtalen)

Den gang var jeg ung og usikker. Mer vil jeg ikke si...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Teamtalks Nick Millers liste over de 10 beste i Pl i år.

1. Nemanja Vidic

2. Steven Gerrard

3. Brede Hangeland

4. Robin van Persie

5. Mikel Arteta

6. Brad Friedel

7. Xabi Alonso

8. Ashley Young

9. Ledley King

10. Ryan Giggs

Lenke til kommentar
Har Brede virkelig vert sÅÅÅ god?

Han har nå betydd ekstremt mye for Fulham. Akkuratt slik som Gerrard gjør for Liverpool. Bare Fulham er en mindre klubb.

Hangeland har sinnsykt mye å si for Fulham, ja. Men det er i hovudsak defansivt. Det er også det som blir poengtert ut ifra posisjoneringen på listen, at Fulham ikke slipper inn mål lenger.

Gerrard gjør en større jobb for Liverpool, enn Hangeland gjør for Fulham. Gerrard har også vert bedre. Og Gerrard er også en bedre spiller.

Prove me wrong.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå er vel Gerrard over Hangeland på listen,så ser ikke hvorfor diskusjonen er der.

På en personlig plan knuste jeg nettopp Wisbatov 5-3 i fifa(Liverpool-United seff)

Lenke til kommentar
Satt og snakket med pappa ved middagsbordet om en guttetur til Liverpool, enten denne våren eller til høsten. Drømmen hadde vært å få komme på en CL-kamp enten nå mot Chelsea eller semifinalen. Men hvor realistisk er det å få tak i billetter? Og hvordan går jeg frem?

Fotballturer.no har også ledige billetter, både til kun CL men også CL+liga mot Blackburn.

Er usikker om jeg skal anbefale de da jeg brukte de selv mot Real på Anfield. Var en del rot med hotell samt billetter som ikke var som lovet. Men prisen bruker å være bra. Ser de er litt dyrer enn Sabra nå da.

Lenke til kommentar
Satt og snakket med pappa ved middagsbordet om en guttetur til Liverpool, enten denne våren eller til høsten. Drømmen hadde vært å få komme på en CL-kamp enten nå mot Chelsea eller semifinalen. Men hvor realistisk er det å få tak i billetter? Og hvordan går jeg frem?

Vær tidlig ute, så er sjansen med en gang myye større for at du lykkes. Bestem dere for PL eller CL. Jeg ville heller satset på en PL kamp for å være sikre. Fordi du vet jo aldri hvor langt Liverpool kommer i CL, eller hvem de møter, og når du vet det, så er det kanskje for sent(finnes alltid svartebørs billetter til 3000,- per stk vis du plent vil)

Med en gang terminlista for neste sesong kommer ut, plukk ut en kamp og bestill deretter.

Lenke til kommentar

Robben? No way.

Gi meg denne 11eren neste sesong:

Torres

Riera - Gerrard - Kuyt

Mascherano - Alonso

Insua - Carragher - Skrtel / Agger - Arbeloa

Reina

Oh yes, det er rett og slett laget vi ha ppd. Jeg mener laget er så samspilt og godt at det kan vinne ligaen. Neste år har Insua et år til på ryggen, og er mer enn nok klar til å ta PL med storm. Skrtel / Agger har vokst seg et år eldre, og et år bedre. Riera har fått seg et år med PL fotball, og er enda klarere til neste sesong.

Et jeg tror vi trenger er bredde i stallen. Få inn David Villa, eller en spiss i DEN klassen som kan spille ilag med Torres, ELLER istedefor Torres når han er skadet.

Jeg støtter BEnitez som sier at vi hadde vunnet PL om Torres var skadefri.

Og en høyreving som er mer offansiv en Kuyt kunne vert gøyt å fått, men i 4-2-3-1 formasjonen vil Benitez aldri bruke noen andre enn Kuyt. Det handler jo om balansen i laget.

Nei, gi meg disse 11 neste sesong, bare med bedre backup.

Lenke til kommentar

Balansen i laget ligger mye mer i Masche/Alonso, at kuyt er viktig på måten han jobber som en gal er greit nok men, han er like ofte ned på back plassen og hjelper som han er på kanten og slår et innlegg, arbeloa er god nok til å hamle opp med de aller fleste, og da kan heller midtstopper komme litt lenger ned til høgre og sikre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...