Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) City slo United på OT ifjor,uten superstjerne som kostet flesk. OM Villa taper mot United er Cl-drømen knust, og det vet Martin. Ergo spennende kamp. Blir nok en søndagskamp kl 17 for Villa også, så om vi slår Fulham(som jeg tror vi gjør) så er vi Top of the League,og kjetil og veldigskalig kan leve på rosa skyer i en hel dag. (maybe more) Endret 24. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Har faktisk en godfølelse på at United kan bli tatt av Aston Villa..! Villa hviler de fleste av sine spillere i pausen, menst United sine må i aksjon. Samtidig brenner nok Aston Villa etter en revansj! 5-0 tap smaker nok ikke godt. Samtidig har de fått Arsenal forann seg, og begynner nok å forstå alvoret. Samtidig som United mangler litt spillere OG har formsvikt. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Hihi, ser jeg satte mange sinn i kok med min lette fantasering rundt gjenværende kamper. Er det noen som er sinte? Har ikke jeg lagt merke til. At noen svarer og sier sin mening, betyr ikke at man er sint. Jeg er i alle fall ikke sint. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 City slo United på OT ifjor,uten superstjerne som kostet flesk. United slo City på CoMS, med superstjerne som kostet flesk. Jeg blir skuffa om vi ikke vinner den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 City slo United på OT ifjor,uten superstjerne som kostet flesk. United slo City på CoMS, med superstjerne som kostet flesk. Jeg blir skuffa om vi ikke vinner den. Jeg blir skuffet etter hver kamp Liverpool taper jeg. Rart det der. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Samtidig som United mangler litt spillere OG har formsvikt. Formsvikt i resultater ja, men er kun mot Liverpool vi har spilt ræva. Mot Fulham var det en toskete Scholes som ødela. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Samtidig som United mangler litt spillere OG har formsvikt. Formsvikt i resultater ja, men er kun mot Liverpool vi har spilt ræva. Mot Fulham var det en toskete Scholes som ødela. United var kjempegod i 1.,omgang mot Fulham, du har rett. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Satt og snakket med pappa ved middagsbordet om en guttetur til Liverpool, enten denne våren eller til høsten. Drømmen hadde vært å få komme på en CL-kamp enten nå mot Chelsea eller semifinalen. Men hvor realistisk er det å få tak i billetter? Og hvordan går jeg frem? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg er i alle fall ikke sint. Ikke jeg heller. Vi må være bedre en mot Villa skal vi vinne resten av kampene, resultatmessig var det fantastisk, spillmessig var det midt på treet, eller under midten mot slutten. Ja vi ledet 5-0 men målforskjellen kan bli meget viktig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 City slo United på OT ifjor,uten superstjerne som kostet flesk. United slo City på CoMS, med superstjerne som kostet flesk. Jeg blir skuffa om vi ikke vinner den. Jeg blir skuffet etter hver kamp Liverpool taper jeg. Rart det der. Spørs hvordan situasjonen er da. Man blir vel ikke så skuffet om man taper en kamp når man ligger 15 poeng foran? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Satt og snakket med pappa ved middagsbordet om en guttetur til Liverpool, enten denne våren eller til høsten. Drømmen hadde vært å få komme på en CL-kamp enten nå mot Chelsea eller semifinalen. Men hvor realistisk er det å få tak i billetter? Og hvordan går jeg frem? Jeg har fått tak i billetter til Chelsea-kampen via Sabra Tours. Kosta 3890,- pr. pers inkl. 2 netter på hotell. Skal over en hel gjeng, blir der en uke så vi får med Blackburn-kampen i tillegg Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Var mer skuffa over uavgjort kampene en tapet mot Tottenham og Boro. Begge de tapene kom som fortjent. Dog hadde vi en del målsjanser mot Tottenham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Tapet mot Tottenham var ikke fortjent. Liverpool hadde vel tre i stang\tverra bl.a. Tapet mot Tottenham var for andre lag føler seg når Liverpool vinner på overtid. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Det var ikke meningen å hevde at dere var sinte, men at pulsen gikk litt fortere. Hvis dere skjønner. Det er jo helt klart et tema som engasjerer, og når United-fansen ser tallene som betyr at seriegullet kan glippe, så blir de så klart redde (ok, den var for å provosere dem) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Vi spilte som en gjeng potetsekker i andreomgangen og vi "had it comming". Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hihi, ser jeg satte mange sinn i kok med min lette fantasering rundt gjenværende kamper. Det er såklart ingen exact science og forutse dette, og jeg kommer nok til å ta feil, men det er da gøy å spekulere litt? Jeg så ingen som ble sinte City slo United på OT ifjor,uten superstjerne som kostet flesk. Den kampen ble spilt over ett år siden, og mye av grunnen til at vi tapte tror jeg var fordi det var 50 årsjubileum og dermed ble presset for stort. (Noe som jeg forøvrig tror var litt av grunnen til at Liverpool spurte om å få slippe å spille på samme dato som Hillsborugh-tragedien var, men det er en helt annen diskusjon). Det som har mer å si er at vi slo dem på bortebane for bare noen måneder siden. Endret 24. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Det ser jeg enig i. Aye: Ja, ifjor bruker å bety for et år siden. Helt riktig. City-United kampen for noen månder siden var meget åpen, og United fikk et fighet-mål. United var ikke overlegen, så jeg ser city-kampen for åpen. Mulig du er superduper skråsikker før kampen da, men så har jo du en fin avatar også. Endret 24. mars 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Er ikke sikker på om denne er postet hundre ganger før, men slenger den opp da jeg så den først i går. Lo meg skakk Endret 24. mars 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Noen ganger men ingen sier "old" her, den er sjef Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2009 Farley har nok vært innom før, men tåler å bli postet igjen. Genial er han! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå