Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

City slo United på OT ifjor,uten superstjerne som kostet flesk.

OM Villa taper mot United er Cl-drømen knust, og det vet Martin. Ergo spennende kamp.

Blir nok en søndagskamp kl 17 for Villa også, så om vi slår Fulham(som jeg tror vi gjør) så er vi Top of the League,og kjetil og veldigskalig kan leve på rosa skyer i en hel dag. (maybe more)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk en godfølelse på at United kan bli tatt av Aston Villa..!

Villa hviler de fleste av sine spillere i pausen, menst United sine må i aksjon. Samtidig brenner nok Aston Villa etter en revansj! 5-0 tap smaker nok ikke godt. Samtidig har de fått Arsenal forann seg, og begynner nok å forstå alvoret.

Samtidig som United mangler litt spillere OG har formsvikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

United slo City på CoMS, med superstjerne som kostet flesk.

Jeg blir skuffa om vi ikke vinner den. :)

Jeg blir skuffet etter hver kamp Liverpool taper jeg. Rart det der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Samtidig som United mangler litt spillere OG har formsvikt.

Formsvikt i resultater ja, men er kun mot Liverpool vi har spilt ræva. Mot Fulham var det en toskete Scholes som ødela.

United var kjempegod i 1.,omgang mot Fulham, du har rett.

Lenke til kommentar

Satt og snakket med pappa ved middagsbordet om en guttetur til Liverpool, enten denne våren eller til høsten. Drømmen hadde vært å få komme på en CL-kamp enten nå mot Chelsea eller semifinalen. Men hvor realistisk er det å få tak i billetter? Og hvordan går jeg frem?

Lenke til kommentar

United slo City på CoMS, med superstjerne som kostet flesk.

Jeg blir skuffa om vi ikke vinner den. :)

Jeg blir skuffet etter hver kamp Liverpool taper jeg. Rart det der.

Spørs hvordan situasjonen er da. Man blir vel ikke så skuffet om man taper en kamp når man ligger 15 poeng foran?

Lenke til kommentar
Satt og snakket med pappa ved middagsbordet om en guttetur til Liverpool, enten denne våren eller til høsten. Drømmen hadde vært å få komme på en CL-kamp enten nå mot Chelsea eller semifinalen. Men hvor realistisk er det å få tak i billetter? Og hvordan går jeg frem?

Jeg har fått tak i billetter til Chelsea-kampen via Sabra Tours. Kosta 3890,- pr. pers inkl. 2 netter på hotell.

Skal over en hel gjeng, blir der en uke så vi får med Blackburn-kampen i tillegg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tapet mot Tottenham var ikke fortjent. Liverpool hadde vel tre i stang\tverra bl.a.

Tapet mot Tottenham var for andre lag føler seg når Liverpool vinner på overtid.

Lenke til kommentar
Hihi, ser jeg satte mange sinn i kok med min lette fantasering rundt gjenværende kamper. Det er såklart ingen exact science og forutse dette, og jeg kommer nok til å ta feil, men det er da gøy å spekulere litt?

Jeg så ingen som ble sinte :)

Den kampen ble spilt over ett år siden, og mye av grunnen til at vi tapte tror jeg var fordi det var 50 årsjubileum og dermed ble presset for stort. (Noe som jeg forøvrig tror var litt av grunnen til at Liverpool spurte om å få slippe å spille på samme dato som Hillsborugh-tragedien var, men det er en helt annen diskusjon). Det som har mer å si er at vi slo dem på bortebane for bare noen måneder siden.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det ser jeg enig i.

Aye: Ja, ifjor bruker å bety for et år siden. Helt riktig.

City-United kampen for noen månder siden var meget åpen, og United fikk et fighet-mål.

United var ikke overlegen, så jeg ser city-kampen for åpen.

Mulig du er superduper skråsikker før kampen da, men så har jo du en fin avatar også.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...