Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har regnet litt på gjenværende kamper, og mulig jeg er streng med United og snill med oss, men jeg synes ikke dette regnestykket er helt urealistisk:

United-Villa: U 1p

Sunderland - United: B 3p

United - Pompey: H 3p

United - Tottenham: U 1p

Boro - United: B 3p

United - City: B 0p

Wigan - United: B 3p

United - Arsenal: U 1p

Hull - United: B 3p

Totalt 18p

Fulham - Pool B 3p

Pool - Blackburn H 3p

Pool - Arsenal H/U 3/1p (usikker på denne, men gode resultater mot united og chelsea)

Hull - Liverpool B 3p

Liverpool - Newcastle H 3p

West Ham - Pool U 1p

West Brom - Pool B 3p

Pool - Tottenham: H 3p

Totalt 20/22p

Og da blir tabellen:

Liverpool; 84/86

Man U: 83

Mulig jeg er litt optimistisk? :p

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Har ikke sett situasjonen, men hørte den var diskutabel.

De har vel funnet ut av det nå da. Er ikke overrasket heller igrunn...

Vises meget godt her 1.37. Torres kan ikke flytte seg som noen hevder, legg merke til at han dreier/finter rett før keeper parkerer forann ham.

Tenkte ikke på om straffen var diskutabel, men kortet til Friedel.

Lenke til kommentar
Og da blir tabellen:

Liverpool; 84/86

Man U: 80

Litt? :dontgetit:

Har ikke sett situasjonen, men hørte den var diskutabel.

De har vel funnet ut av det nå da. Er ikke overrasket heller igrunn...

Vises meget godt her 1.37. Torres kan ikke flytte seg som noen hevder, legg merke til at han dreier/finter rett før keeper parkerer forann ham.

Tenkte ikke på om straffen var diskutabel, men kortet til Friedel.

Det er jo klart rødt kort. Torres blir hindret fra å score. Latterlig dårlige folk i FA...

Lenke til kommentar
Og da blir tabellen:

Liverpool; 84/86

Man U: 80

Litt? :dontgetit:

skal jeg være "streng" og si at vi taper mot Arsenal, ender vi fortsatt på 83 poeng, likt med United

Totalt 18 poeng mener du.

Og ja, du er veldig optimistisk smile.gif

Endret.

Og da, med tap mot Arsenal, så ender vi som over likt.

Gud, det blir spennende.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Etter en treningsøkt så ser jeg at FA har sagt FUCK YOU til United og gitt Friedel a GO GO.

Som trøstepremie fikk Rooney ikke ekstra straff ^^

Positivt: God keeper mot United.

Negativt: United-supportene får bitche om urettferdighet i minst tre uker.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det er umulig å forutsi hvordan de gjenværende kampene vil ende. Hvem hadde f.eks. forutsett at United skulle tape mot Fulham og at vi skulle knuse Villa 5-0? Og ser man på tidligere Liverpool kamper denne sesongen, er det de antatt dårligere lagene vi har fått dårligst resultater imot. Forundrer meg derfor ikke om vi vinner mot Arsenal, men taper mot f.eks. Blackburn.

Lenke til kommentar
Endret.

Og da, med tap mot Arsenal, så ender vi som over likt.

Gud, det blir spennende.

Nja... jeg ser ikke hvorfor det er størst sjanse for at City vinner mot oss på OT, og at dere vinner mot Tottenham mens vi bare klarer uavgjort. Men fotballen er rund og alt kan skje, så det kan være at du får rett.

Lenke til kommentar

Jeg har lenge hevdet at United har balansert på kanten av kniven, spesielt med tanke på at mange av seierene har kommet med svært lite margin. Faktisk var The Game enig med meg, men at vi skulle knuse dem på trafford trodde jeg ikke men jeg hadde god tro på seier. Noe som i og for seg ikke er unaturlig da vi allerede hadde 3 seiere i bagasjen mot storlagene. + Evnen vi har til å heve oss mot dem.

Fulham var derimot en stor overaskelse, trodde de var for rutinerte og ikke minst revansjelystne til å tape den.

Det blir unektelig spennede fremover, liten tvil om det.

Er igrunnen mer opptatt av våre kamper, vi må sikre 3 poeng i alle sammen og kan alikevell risikere å komme til kort.

Håper nå vi kan holde tempoet oppe og forsette å score masse mål, ikke minst i førsteomgang. Spesielt mot luremus motstand.

Lenke til kommentar

Hihi, ser jeg satte mange sinn i kok med min lette fantasering rundt gjenværende kamper. Det er såklart ingen exact science og forutse dette, og jeg kommer nok til å ta feil, men det er da gøy å spekulere litt?

Dette er jo en Liverpool-tråd, så noen nøye utbrodering om hvorfor jeg har tippet hva på United-kampene, skal jeg ikke gå inn på, men hvertfall United - City er alltid et åpent oppgjør, som kan slå begge veier.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...