Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå har vel begge campene flere ''seriøse'' brukere da.(orker ikke å lage liste, det er bare way for mye stress) Chelsea-tråden har nesten bare seriøse,men de er så seriøs og sakelig at de sjelden poster. :D

Lenke til kommentar
Og guttorm :love:

<3

 

Må si TC47 står veldig høyt på min "liste".

 

Tippa lotto og vikinglotto i dag, glemte grassrot handelen i farten. Litt trist da pengene ville gått til Hillsborough.

Har forsåvidt gitt min del og vell så det, så trenger vell egentlig ikke ha dårlig samvittighet, men det hadde jo ikke kostet meg noe ekstra.

Litt rart at Hillsborough organisasjonene ikke står mer samlet, hadde vert lettere å støtte også da. Om noen har god kunnskap om dette, hadde det vert fint om de kunne forklart litt hvorfor det tilsynelatende er splittet opp i flere grupper.

 

Hva tror dere Støre hadde gjort om han fikk overlevert 30 000 underskrifter fra supportere i Norge med krav om at Norske myndigheter må legge press på de Engelske mydighetene slik at man kan få klartlagt forholdene en gang for alle?

Ansvar er noe man tar og ikke får. Nå er det snart 20 år på overtid, nå må ta det ansvaret.

Lenke til kommentar
Se på bildet. Foten er nær han ja, men det er ikke noen type stempling eller spark.

 

Ser ut som han drar en Skrtel imo. Har ikke sett foten før jeg, så ikke pent ut men.

Du ser jo tydelig at foten er i ham og ikke nær ham som du skriver. Bare se på drakten.

Samme det, utvist ble han jo uansett. Tviler på det er med vilje, snarer et snev av panikk for at ballen skal gå i mål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Scholes-saken er bare tull. Han får jo to kamper(?) ban uannsett. Rooney derimot får kun en kamp. Får heldigvis ikke mer straff pga flagg-banking. Det hadde vært for dumt imo.

Mens jeg skriver om Rooney så kom han på tv'n faktisk.(reklame for Fifa 09) Det var litt kult.

 

Friedel-saken får vi svar på senere idag, la oss håpe vår ex-poolspiller slipper unna med straff. :)

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har sett situasjonen, og vil ikke se høydepunktene igjen av naturlige grunner, men hvis jeg ikke husker helt feil løftet Scholes foten opp først og så kom Zamora og "hoppet" inn den. Altså, skal det blåses for noe må det være farlig spill, for stempling er det ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fulham kan ikke klage på farlig spill,siden de kunne fått sitt andre mål anulert pga farlig spill før målet.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Enig i at det ikke er stempling ja. Vises her.

Men muligens farlig spill som han med den herlige avtaren er inne på :p

Herlig vil jeg si er litt feil ordvalg, men at jeg er inne på noe kan du ha rett i :)

 

Når jeg ser det i slow motion på den videoen ser det ut som foten til Scholes ikke er i Zamora i det hele tatt. Men han ble jo utvist uansett, så denne diskusjonen er egentlig litt unødvendig.

 

Edit: Typo.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nå er det over en uker til neste kamp,så unødvendig diskusjoner kommer nok til å skje ofte. :)

 

Kontrakter skal vist fornyes iløpet Pl-Pausen. Men for idag er jeg meget spent på hva kommer ut av Friedel-saken.

Lenke til kommentar
Nei takk. Sagt det før, og sier det igjen. Tar gjerne fotballspilleren teknisk sett, men tar helst ikke personen Robben. Fy faen for en klyse han er, sånne folk vil jeg ikke ha i stallen.

 

Kunne ikke sagt det bedre selv. Er få spillere jeg hater mer enn Robben. Fantastisk teknisk, og en god fotballspiller. MEN en forbanna sytepave (hvertfall det jeg har inntrykk av) og skuespiller av rang.

 

Nei takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...