OHell Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Leiva er god på fm, leto har jeg ikke peiling på hvordan er. Dyre og gode! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Irriterer meg at Rafa kjøper 100 spillere. Hvorfor ikke bare finne 2 gode spillere, istedenfor 50 middels? 8666786[/snapback] Jeg tror ikke rafa tør å satse på en veldig dyr spiller. Han satser heller på billige spillere med potensiale. Du ser jo på spillere som agger, alonso og crouch. de var vel ikke akkurat superstjernene før de kom til liverpool. Tror rafa gjør det klokt i måten han kjøper spillere på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Irriterer meg at Rafa kjøper 100 spillere. Hvorfor ikke bare finne 2 gode spillere, istedenfor 50 middels? 8666786[/snapback] Jeg tror ikke rafa tør å satse på en veldig dyr spiller. Han satser heller på billige spillere med potensiale. 8667475[/snapback] Når det antas at han har satt av £20.000.000 til Tevez, så tror jeg du tar feil. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nå som han har fått penger og rutte med så kommer han nok til å bruke de på både dyre og billige spillere for å si det sånn. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Irriterer meg at Rafa kjøper 100 spillere. Hvorfor ikke bare finne 2 gode spillere, istedenfor 50 middels? 8666786[/snapback] Jeg tror ikke rafa tør å satse på en veldig dyr spiller. Han satser heller på billige spillere med potensiale. Du ser jo på spillere som agger, alonso og crouch. de var vel ikke akkurat superstjernene før de kom til liverpool. Tror rafa gjør det klokt i måten han kjøper spillere på. 8667475[/snapback] Alonso var vel ikke akkurat veldig billig da vi hentet han. Som du sier så er Benitez flink til å se potensiale i spillerne og få de ut. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hvordan skal folk her varme opp til finalen på onsdag? Jeg skal se på litt dvder fra Istanbul og fra 70 og 80 tallet. Har fri imorgen og på torsdag. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tevez og Villa på topp? Kunne blitt endel mål det ja Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Synes dere burde skaffe en god og fast høyreving, så Gerrard kan få holde seg sentralt. Av det jeg har sett av Pennant, har han vært ganske bra, noen som kan si meg hvorfor han spiller så lite? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Fordi Rafa dessverre altfor ofte prioriterer tre sentrale midtbanespillere, og da ofres som regel høyrekanten, noe jeg synes er synd nå som Pennant har spilt seg opp. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Synd det ikke er omvendt at venstrekanten kunne blitt ofret, om bare f.eks Mascherano hadde vært venstrefot eller noe Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Tevez og Villa på topp? Kunne blitt endel mål det ja 8668491[/snapback] Jeg tviler på at vi får begge de to. Jeg er overbevist at vi bare får en av dem. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hmmm... Hvem ville dere hatt av Tevez og Villa? Jeg vet ikke så mye om Villa, har ikke sett så mange kamper med han. Så jeg vil nok ha Tevez. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Villa ville vært hinsides all fantasi spør du meg Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hmmm... Hvem ville dere hatt av Tevez og Villa? Jeg vet ikke så mye om Villa, har ikke sett så mange kamper med han. Så jeg vil nok ha Tevez. 8670509[/snapback] Tenk om igjenn Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ja takk begge deler! Villa og Tevez på topp med Quaresma og Kewell på kantene er drømmen. Kommer neppe til og skje at vi får alle tre, men er jo lov og håpe. Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hmmm... Hvem ville dere hatt av Tevez og Villa? Jeg vet ikke så mye om Villa, har ikke sett så mange kamper med han. Så jeg vil nok ha Tevez. 8670509[/snapback] Jeg vil ha Tevez. For vi vet at han kjenner engelsk fotball bedre enn de andre som er nevnt, det er ingen selvfølge at Villa eller Torres passer inn i engelsk fotball. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg driter i hvem vi får, så lenge han innfrir. Men det er sant at Tevez kanskje er det beste og han er nok mest aktuell også. Han kjenner engelsk fotball nå, og prisen hans vil nok være betraktelig mindre enn alle andre som nevnes. Hadde vært kjekt med Tevez, Alves og noen litt mindre midtbane- og forsvarskjøp. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Angående formasjon imorra så tror jeg Rafa kommer til å stille noe likt som dette: Reina Finnan - Carragher - Agger - Riise Pennant - Alonso - Mascherano - Kewell Gerrard Crouch Mascherano får nok jobben å markere Gattuso, mens Pennant og Kewell kommer rundt på kantene å får slått inn til Crouch, samt at Gerrard får en såkalt "fri rolle". Merk at dette er ikke hva jeg ønsker, men hva jeg tipper. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) jeg tror ikke han vil risikere å starte med pennant på høyre. Han har ikke akkurat hatt for vane å stille med to rene vinger i viktige kamper. Da blir det nok heller Gerrard på høyre og crouch og kuyt på topp. Endret 22. mai 2007 av Darx Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=188230 Stakkars mennesker :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå